nee.. want het geld blijft in Europaquote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Oh haha nee jij maakt enkel misbruik van prijsfouten bij Europese bedrijven zodat je de Europese economie niet schaadt..
Nu ga ik extra veel bestellen bij chinese webshops !!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:42 schreef Onnoman het volgende:
Nog nooit gekocht bij chinese webshops..
hiermee draag je enkel bij aan de vernietiging van de Europese economie
Ergste is het nog voor mensen zoals ik en mijn vrienden die het 15 jaar geleden al gebruikten. Kan het nu niet meer gebruiken zonder scheef aangekeken te worden ook al zijn we ongeveer de trendsetters ervanquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:54 schreef Hojdhopper het volgende:
"Verneukeratief" vind ik wel het meest sneue woord van de afgelopen tijd. Maat van me zit er ook te pas en te onpas mee te gooien. Geforceerd een "leuk" woord willen gebruiken.
Foute aanname.....quote:Nog nooit gekocht bij chinese webshops..
hiermee draag je enkel bij aan de vernietiging van de Europese economie
Ik snap echt absoluut niet waarom een simpel kabeltje al snel dik 20/30 euro is, ook bij webshops zoals coolblue.quote:Op donderdag 24 mei 2018 08:17 schreef Ferdii het volgende:
Niet heel gek als je voor een kabeltje bij ome alie 4 euro betaald waar je er bij de mediamarkt 40 neerlegt.
Denk dat de mediamarkt dan eens mag nadenken waarom hun zo duur moeten zijn
ik ook niet, echt absurd en daardoor logisch dat je in china besteld.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik snap echt absoluut niet waarom een simpel kabeltje al snel dik 20/30 euro is, ook bij webshops zoals coolblue.
Waarschijnlijk omdat de mediamarkt ook de huur en personeel moet betalen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 08:17 schreef Ferdii het volgende:
Niet heel gek als je voor een kabeltje bij ome alie 4 euro betaald waar je er bij de mediamarkt 40 neerlegt.
Denk dat de mediamarkt dan eens mag nadenken waarom hun zo duur moeten zijn
voor een deel te verklaren aan de hand van de kwaliteit, de rest is "winst" om huren, personeelskosten en andere kosten te dekken die een chinees niet/nauwelijks heeft door zware subsidie vanuit de overheid en verschil in hoogte van huren en personeelskostenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik snap echt absoluut niet waarom een simpel kabeltje al snel dik 20/30 euro is, ook bij webshops zoals coolblue.
Kwaliteit is echt niet beter van een kabel van 20/30 euro dan een kabel van 6/7 euro uit china. Je moet uiteraard wel weten wat je moet kopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
voor een deel te verklaren aan de hand van de kwaliteit, de rest is "winst" om huren, personeelskosten en andere kosten te dekken die een chinees niet/nauwelijks heeft door zware subsidie vanuit de overheid en verschil in hoogte van huren en personeelskosten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |