Het was een retorische vraag. Het doet mij namelijk oprecht deugd dat die belachelijke klb bans opgeheven wordenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je stelt dan een enorme domme vraag dan als het antwoord zo evident is.
Maar natuurlijk joh.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag. Het doet mij namelijk oprecht deugd dat die belachelijke klb bans opgeheven worden
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:37 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Jaja ik heb je zegje al gedaan, geen reden om er verder op door te gaan in je eentje
Balen, ik vond het beantwoorden van vragen vd begeleiders na mn presentaties juist een vd leukste dingen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik hoopte destijds op iets spectaculairs aan het einde van mijn studie, want bij die verdediging komt alles bij elkaar. Maar het was meer een administratieve formaliteit.
Ik ook, maar ze waren vrij oppervlakkig. Ik praatte er ook graag over.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:54 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Balen, ik vond het beantwoorden van vragen vd begeleiders na mn presentaties juist een vd leukste dingen.
Nee, ik heb het puur over de scriptie. En na zeven maanden hard werken het afronden met een lullige PowerPoint vind ik wel een domper ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:01 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Lekker klagen over het gemakkelijk halen van een studie, behoorlijke anti-fok antwoorden
Oke tjah, niemand die echt je aan kan vallen op een mening neem ik aan. Maar ik zou het zelf niet zien als een domper als ik gemakkelijk ergens af kom. Het is niet zo dat het bij je banen gaat helpen als je kan zeggen dat ze helemaal onder de indruk waren bij je scriptiepresentatie ofzo. Dus wat dat betreft zie ik het juist zo dat hoe eerder het voorbij is en hoe sneller je je diploma hebt (voor alle jaren werken ervoor) hoe beterquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ik heb het puur over de scriptie. En na zeven maanden hard werken het afronden met een lullige PowerPoint vind ik wel een domper ja.
Oh maar ik blijf in het onderwijs, dus voor mij is het extra relevant.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:09 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke tjah, niemand die echt je aan kan vallen op een mening neem ik aan. Maar ik zou het zelf niet zien als een domper als ik gemakkelijk ergens af kom. Het is niet zo dat het bij je banen gaat helpen als je kan zeggen dat ze helemaal onder de indruk waren bij je scriptiepresentatie ofzo. Dus wat dat betreft zie ik het juist zo dat hoe eerder het voorbij is en hoe sneller je je diploma hebt (voor alle jaren werken ervoor) hoe beter
Ah oke, hmm ja ik kan me voorstellen dat het dan wat zuurder is jaquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh maar ik blijf in het onderwijs, dus voor mij is het extra relevant.Al snap ik jouw punt wel als je direct het bedrijfsleven in gaat.
Even snel snel geniet ook mijn voorkeurquote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel fijnEven snelle presentatie klaar.
Vluggertjes zijn underratedquote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Even snel snel geniet ook mijn voorkeur
phdquote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:17 schreef TRON2.0 het volgende:
Moeite hebben met een simpele bachelor-thesis![]()
Kom maar terug als je met je PhD bezig bent, kunnen we op niveau praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |