Wow jij bent interessant!quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:02 schreef steelhead het volgende:
Asociaal gedrag: Nee, iig niet wat je eronder verstaat.
Luid praten: Eerder te zacht.
Roken (vaak sjekkies): Rook niet. Vroeger wel wiet, maar dat ook al 15 jaar niet meer.
Vaak een campingsmoking aan: Nooit een gehad.
Het is altijd de schuld van een ander, nooit van hunzelf: Ik ken mijn eigen fouten.
Vroeg zwanger, asociale kinderen: Ik heb geen kinderen
(foute) Tattoos: Ook geen tattoos.
Gouden kettingen: Vind ik lelijk, zeker die met de eigen naam erbij.
Veel drank / makkelijk in bed te krijgen: Drink alleen nog bij feestjes e.d. Dat laatste dan weer wel.
Auto VW golf: Ik heb geen auto.
Stafford hond: Ook geen hond. En zou zeker niet dat merk kopen.
Luistert naar muziekfeest op het plein. lieftst op volume 11: Liever thuis of met een headset.
Op vakantie naar Turkij met sgatje: Nooit geweest. Mijn sgatje wil naar Japan.
Drinkt schultenbrau bier: Nooit op, lijkt me ranzig.
Werkloos of werk waar laag IQ voor nodig is: Al zeker 10 jaar niet zonder werk.
Sowieso laag IQ hebben: Laatste keer gemeten was in 1997 en was prima in orde.
Nep kleding b.v. louis vuitton: Geen idee wat voor merk dat überhaupt is.
Gooit vuilnis buiten het raam: Zelf als ik vuilnis bij heb onderweg, houd ik dat bij tot ik een prullenbak zie.
Gaat met kinderen naar balorig: De wat?
Geen respect voor anderen of bezittingen van anderen: Voor sommige mensen idd geen respect, maar dat houdt ik 9/10x voor mezelf. Van een ander zijn bezittingen moet je afblijven.
Stelen: Nooit gedaan. Ooit wel gelachen met een klasgenoot, die Warhammer had gejat en het terug moest brengen van zijn moeder.
Liegen: Iedereen liegt wel eens. Degene die zegt dat ze dat nooit doen, die liegt.
Egocentrisch: Genoeg vrienden, die wel eens over hun problemen praten. Dus neem aan dat ik het niet ben...
Lage hartslag: Bij de laatste keer meten een half jaar terug, was zowel mijn hartslag als bloeddruk in orde.
Action artikelen in huis: Ledlampen van action. Kom het is goedkoop.
Fietsen van laag allooi in de tuin: Wel in de schuur.
Beginnen pas na 12 uur te ontwaken om door te gaan tot ver na middernacht. Meestal om 7 uur wakker. En om 23:00 houd ik mijn ogen echt niet meer open. Word oud.
Overmatig drank en drugs gebruik: Deze is al voorbij gekomen.
Vaste klant bij de snackbar of doe-het-zelf frituur: Friet is lekker op z'n tijd. Maar vaste klant, dan haal je de 40 niet...
Voorstander van Zwarte Piet: Van mij mogen ze die roetpieten invoeren, zodat het gezeik van beiden kanten eens is afgelopen en de kinderen weer ongestoord Sinterklaas kunnen vieren.
PVV stemmers / FvD stemmers: Nooit gestemd en gaat ook nooit gebeuren.
Zeggen dat anderen juist tokkies zijn omdat ze zelf tokkies genoemd worden: Volgens mij nog nooit tokkie genoemd. Zou me ook niet aangesproken voelen.
Zetten facebook vol met LIKE & DEEL acties, foto's en andere ongein: Ik heb geen facebook, al jaren niet meer.
Lezen geen boeken: Lees altijd voor het slapen gaan. Thuis volle boekenkasten.
Kijken RTL-4 coryfeen en zaterdagavond RTL-4 met huismerk chips op schoot: De laatste keer dat ik RTL4 keek was toen Irene Moors Telekids nog alleen presenteerde. Als ik tegenwoordig al tv kijk, is het BBC.
Leuk lijstje. Voel me nu wel een saaie l*l![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Het is wel een bepaald slag mensen, tegen vrienden zijn ze heer hartelijk, heel gastvrij, vaak gaat dan even de frituur aan, er zit altijd een hele dikke in het gezin of hele gezin is heel dik, een 'gevaarlijke' hond die moddervet is van de overgebleven frikandellen, tandarts is een vies woord, doe het zelf tattoo's, paar fietsen in de voortuin en een slecht onderhouden ligusterhaag, de kamer is overdreven vol met prullaria en eikenhouten meubels. Gote blikken bier en met tuinstoeltjes in de voortuin en bbqtje aan. Als je iets nodig bent, zij weten altijd wel via via aan iets te komen. Ze beginnen meestal rond 11 a 12 uur te leven, staan ze in joggingbroek buiten te roken, uiteraard zware VanNelle. Jonge kinderen zijn altijd overdreven popperig gekleed.
Vaak een uitkering, afgekeurd of ze hebben een fysiek zware baan.
Ik moest hier om lachen,quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
(...) Als je iets nodig bent, zij weten altijd wel via via aan iets te komen. (...)
quote:
Kennissen in het circuit zegmaar...net als drugs..een jointje kan iedereen kopen. Maar ik zou niet weten hoe ik aan iets zwaarders moet komen.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moest hier om lachen,. Echt he, maar hoe komt dat eigenlijk?
[..]
Volgens mij gaat het niet alleen om drugs. Ze kennen altijd via via wel weer iemand die iets kan regelen (afgezien van drugs dus)quote:Op zondag 25 maart 2018 13:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kennissen in het circuit zegmaar...net als drugs..een jointje kan iedereen kopen. Maar ik zou niet weten hoe ik aan iets zwaarders moet komen.
Ja precies..liever niet te maken met zulke mensen.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet alleen om drugs. Ze kennen altijd via via wel weer iemand die iets kan regelen (afgezien van drugs dus)
Via via is er altijd wel wat te regelen. Bij elk soort volk.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet alleen om drugs. Ze kennen altijd via via wel weer iemand die iets kan regelen (afgezien van drugs dus)
Ik heb de eerste drie zinnen gelezen. En daarna de laatste.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:02 schreef steelhead het volgende:
Asociaal gedrag: Nee, iig niet wat je eronder verstaat.
Luid praten: Eerder te zacht.
Roken (vaak sjekkies): Rook niet. Vroeger wel wiet, maar dat ook al 15 jaar niet meer.
Vaak een campingsmoking aan: Nooit een gehad.
Het is altijd de schuld van een ander, nooit van hunzelf: Ik ken mijn eigen fouten.
Vroeg zwanger, asociale kinderen: Ik heb geen kinderen
(foute) Tattoos: Ook geen tattoos.
Gouden kettingen: Vind ik lelijk, zeker die met de eigen naam erbij.
Veel drank / makkelijk in bed te krijgen: Drink alleen nog bij feestjes e.d. Dat laatste dan weer wel.
Auto VW golf: Ik heb geen auto.
Stafford hond: Ook geen hond. En zou zeker niet dat merk kopen.
Luistert naar muziekfeest op het plein. lieftst op volume 11: Liever thuis of met een headset.
Op vakantie naar Turkij met sgatje: Nooit geweest. Mijn sgatje wil naar Japan.
Drinkt schultenbrau bier: Nooit op, lijkt me ranzig.
Werkloos of werk waar laag IQ voor nodig is: Al zeker 10 jaar niet zonder werk.
Sowieso laag IQ hebben: Laatste keer gemeten was in 1997 en was prima in orde.
Nep kleding b.v. louis vuitton: Geen idee wat voor merk dat überhaupt is.
Gooit vuilnis buiten het raam: Zelf als ik vuilnis bij heb onderweg, houd ik dat bij tot ik een prullenbak zie.
Gaat met kinderen naar balorig: De wat?
Geen respect voor anderen of bezittingen van anderen: Voor sommige mensen idd geen respect, maar dat houdt ik 9/10x voor mezelf. Van een ander zijn bezittingen moet je afblijven.
Stelen: Nooit gedaan. Ooit wel gelachen met een klasgenoot, die Warhammer had gejat en het terug moest brengen van zijn moeder.
Liegen: Iedereen liegt wel eens. Degene die zegt dat ze dat nooit doen, die liegt.
Egocentrisch: Genoeg vrienden, die wel eens over hun problemen praten. Dus neem aan dat ik het niet ben...
Lage hartslag: Bij de laatste keer meten een half jaar terug, was zowel mijn hartslag als bloeddruk in orde.
Action artikelen in huis: Ledlampen van action. Kom het is goedkoop.
Fietsen van laag allooi in de tuin: Wel in de schuur.
Beginnen pas na 12 uur te ontwaken om door te gaan tot ver na middernacht. Meestal om 7 uur wakker. En om 23:00 houd ik mijn ogen echt niet meer open. Word oud.
Overmatig drank en drugs gebruik: Deze is al voorbij gekomen.
Vaste klant bij de snackbar of doe-het-zelf frituur: Friet is lekker op z'n tijd. Maar vaste klant, dan haal je de 40 niet...
Voorstander van Zwarte Piet: Van mij mogen ze die roetpieten invoeren, zodat het gezeik van beiden kanten eens is afgelopen en de kinderen weer ongestoord Sinterklaas kunnen vieren.
PVV stemmers / FvD stemmers: Nooit gestemd en gaat ook nooit gebeuren.
Zeggen dat anderen juist tokkies zijn omdat ze zelf tokkies genoemd worden: Volgens mij nog nooit tokkie genoemd. Zou me ook niet aangesproken voelen.
Zetten facebook vol met LIKE & DEEL acties, foto's en andere ongein: Ik heb geen facebook, al jaren niet meer.
Lezen geen boeken: Lees altijd voor het slapen gaan. Thuis volle boekenkasten.
Kijken RTL-4 coryfeen en zaterdagavond RTL-4 met huismerk chips op schoot: De laatste keer dat ik RTL4 keek was toen Irene Moors Telekids nog alleen presenteerde. Als ik tegenwoordig al tv kijk, is het BBC.
Leuk lijstje. Voel me nu wel een saaie l*l![]()
Weet ik veel waar ze het allemaal vandaan halen, vind het altijd wel heel apart, als ik iets zoek is het weken zoeken, navragen en uiteindelijk duur bestellen en bij dat soort mensen vraag je, plegen telefoontje en of ze gaan even weg of er komt iemand in een oude Mercedes en dan is het er gewoon.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moest hier om lachen,. Echt he, maar hoe komt dat eigenlijk?
[..]
Je doet nu hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk, dat het pas écht grappig wordt als je een zooitje van die tokkie-roepers op een rijtje zet en eens gaat kijken wat dát dan helemaal voor übermenchen zijn
Kleingeestige, kortzichtige, veelal waarschijnlijk ernstig geestelijk mishandelde maatschappijschuwe faalkonijntjes.
Iemand in een hokje duwen op basis van je persoonlijke gevoel, omdat iemand misschien wel anders is dan jij, dát is pas kansloos
Sorry, ik ben nou eenmaal een hokjesdenker.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:20 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Wat plaats je hem nou in een hokje?
heb je hem door ja?quote:
Daar kan ik mij dus helemaal in vindenquote:Op zondag 25 maart 2018 17:32 schreef Yiwei het volgende:
Studenten zijn tokkies; vies, luidruchtig, drank en drugs, SOA epidemie onder ze, enz.
Ronduit asociaal.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:13 schreef bamibij het volgende:
[.Als je totaal geen rekening houdt met andere mensen, dan ben je een tokkie..]
Het ergste is in de trein, want geen ontsnappen eraan. De sprinter is het ergst, omdat van voor tot einde van de trein helemaal open is. Wanneer ze helemaal achterin aan het praten zijn, hoor je dat voorin zelfs. En als er meerdere groepen van 2+ aanwezig zijn, mijn god, echt een hell. Alles wordt harder, zelfs eerste klas zitten is geen oplossing.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:05 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Daar kan ik mij dus helemaal in vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |