abonnement Unibet Coolblue
pi_177838902
De weeën beginnen.......

En wat doe je dan als man voor dat je naar het ziekenhuis gaat en op de verloskamers?
pi_177838928
Gewoon er zijn voor je partner.
pi_177838934
Kratje bier halen en erbij gaan zitten wachten.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 15 maart 2018 @ 15:18:09 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_177839033
Ipadje mee en voetbal kijken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 15 maart 2018 @ 15:20:17 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177839075
Ik had nogal honger en de zuster zei dat ik wel een hapje kon gaan eten. Dus naar m'n favoriete friture. Bevalling net niet gemist, was secondewerk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so is the past
pi_177839179
Wachten, doen wat je opgedragen word, niet in de weg lopen en vooral uitkijken met wat je zegt.
pi_177839972
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:14 schreef Handleiding het volgende:
Gewoon er zijn voor je partner.
Dat snap ik. Maar hoe? Wat doe je als man zijnde?
pi_177839995
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:57 schreef Plumooh het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar hoe? Wat doe je als man zijnde?
Wat ze je opdraagt.
  donderdag 15 maart 2018 @ 16:20:05 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_177840634
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:13 schreef Plumooh het volgende:
De weeën beginnen.......

En wat doe je dan als man voor dat je naar het ziekenhuis gaat en op de verloskamers?
De verloskundige bellen.
Weeen timen.
De tas klaarzetten.
De maxi-cosi in de auto zetten.
Doen wat je vrouw vraagt (rug masseren, hand vasthouden, etc)
Bij onze tweede heeft mijn man de verloskundige geholpen met het klaarleggen van spullen, mijn been vasthouden tijdens het persen en de baby aanpakken :P
disclaimer
  donderdag 15 maart 2018 @ 16:23:06 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177840704
En natuurlijk het allerbelangrijkste, je mag in je vrouw én kind knippen. }).

Succes alvast. Op het moment zelf loopt het meestal wel los en is het vrij duidelijk. Tenzij je een bent die flauw valt. :P.
And so is the past
pi_177841156
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:57 schreef Plumooh het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar hoe? Wat doe je als man zijnde?
de enige keer in de relatie is haar order haar bevel :7
pi_177841302
Drinken geven en dr voorhoofd deppen met n doek
pi_177841366
Meepuffen :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_177841620
Snoep halen :P
  donderdag 15 maart 2018 @ 17:12:33 #15
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177841888
Foto's maken!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177842185
Verschillende dingen afhankelijk van zkh of niet of andere voorkeuren, in willekeurige volgorde niet allemaal tegelijk:
Aanwezig zijn
Lief doen
Spullen bij elkaar pakken meenemen
Autostoeltje in auto doen
Bijrijderstoel goed zetten
Rustig over drempels rijden
Taxi bellen
Taxi instrueren
Verloskundige bellen
Ondersteunen bij lopen
Muntje in rolstoel in zkh doen
Vooruitduwen
Rustig blijven
Douchekruk klaarzetten
Verwarming aan
Geboorteplan communiceren met verpleging
Wensen bewaken
Vertaalslag maken voor onverstaanbare vrouw die druk is met andere dingen
Informeren naar de voors en tegens van eventuele interventie
Herinneren om te plassen
Plasemmer legen
Masseren
Kusjes geven
Moed inspreken
Naar angsten luisteren
Het licht dimmen
Raam open doen
Eten/drinken regelen
Verdere aankleding regelen muziek kaarsen geurtjes weetikhet
Ademhalingsoefeningen mee doen
Communiceren met doula
Doula meeste shit laten doen en zelf volledig focussen op vrouw
Kotsemmer aanreiken
Koude washandjes aanreiken
Bevalbad opblazen
Bevalbad vullen
Zout in het bad doen
Handdoeken/omslagdoek/kleertjes op verwarming leggen
Zorgen dat er niet geknipt wordt in vagina
Zorgen dat er niet geknipt wordt of later in navelstreng
Afnavelen
Foto's maken
Telefoon opladen
Familie informeren
Placenta afdrogen en inwikkelen
Baby huid op huidcontact geven
Lactatiekundige inschakelen
Donormelk regelen
Flesje voorbereiden
Helpen met meten/wegen
Baby aankleden
  donderdag 15 maart 2018 @ 17:24:06 #17
54408 Parzival
Where it happens
pi_177842209
in het begin helemaal niets.. beetje op je telefoon kutten.. etc.. die zusters zorgen wel voor je vrouw.. en dan begint het pas echt.. ik moest meetellen met ademen.. in..123... uit... en daarna is het gewoon go with the flow.. alles van je partner aannemen.. als ze gaat schelden.. het zij zo.. alles accepteren.. alles langs je heen laten gaan.. en dan ineens.. dan is het zij en haar kindje.. en dat moment sta je er echt als een lulletje rozenwater bij.. maar dat duurt gelukkig maar een paar seconden..

bij mijn 2e was ik de auto aan het parkeren de auto sleutels aan de valet aan het geven en ons aan het inschrijven.. en toen was het al begonnen.. ondanks dat ik mijn laptop, tijdschriftje etc mee had.. kon ik 2 uur later weer naar huis.. (en mijn vrouw mocht nog 2 daagjes blijven.. incl verzorging.. maar dat is gebruikelijk in dit land)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_177842900
Eerst de livestream op Facebook aanzetten, dan met 130km p/u door de stad jagen, thuisgekomen je schoonmoeder als laatste bellen, om vervolgens 3 weken als een zombie de familie van beschuit met muisjes te voorzien, waarna de hel van strontluiers en slapeloze nachten begint.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177843005
Go with the flow. Je moet zorgen dat je weet waar je naartoe moet in het ziekenhuis, zorgen dat je goed oplet als de verpleging je iets vertelt en vooral doen wat je vrouw zegt. De mijne wilde zoveel water dat het er op een gegeven moment weer uitkwam... Maak gedurende de dag overal foto’s van. Ik heb foto’s van de ecg’s gedurende de dag, het zetten van de ruggenprik, selfies op de OK en ook foto’s van de geboorte zelf... beter teveel dan te weinig, verwijderen kan altijd!
Weggegaan en opgerot
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 18:09:58 #20
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177843047
Lijdzaam toezien.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177844248
Er gewoon een beetje bij zitten en handje vasthouden. Af en toe ff naar beneden broodje eten of zo. Jezelf afvragen of haar vagina ooit weer een beetje in model kan komen na al dat geweld.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177844288
Al die vrouwen die willen dat je doet wat ze willen :') Jij wilde toch volgespoten worden, niet janken dan.
pi_177846532
Oh god, als ik eraan terug denk, krijg ik spontaan medelij met mijn vriend. Hij was de steunende factor, maar omdat ik geen kant op kon (inleiding) heb ik een paar keer flink in zijn arm gebeten tijdens een wee :')

Ik moet dat trouwens 3 jaar later nog steeds horen.
pi_177846780
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:07 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Go with the flow. Je moet zorgen dat je weet waar je naartoe moet in het ziekenhuis, zorgen dat je goed oplet als de verpleging je iets vertelt en vooral doen wat je vrouw zegt. De mijne wilde zoveel water dat het er op een gegeven moment weer uitkwam... Maak gedurende de dag overal foto’s van. Ik heb foto’s van de ecg’s gedurende de dag, het zetten van de ruggenprik, selfies op de OK en ook foto’s van de geboorte zelf... beter teveel dan te weinig, verwijderen kan altijd!
Alleen foto's maken als je vrouw het wil. De mijne werd erg boos toen ik een foto wilde maken.
pi_177849016
bidden, dat het ooit weer strak wordt....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')