Ik heb de brief afgesloten met:
' Ik zou graag in een nader gesprek met u over mijn mogelijkheden bij de gemeente Leeuwarden van gedachten wisselen' .
Een soort van open einde dus. Ik kan afwachten tot de betreffende ontvanger van mijn brief contact met me opneemt maar aangezien ik daar niet van uitga vraag ik me af welke stap ik nu moet zetten.
Ik wil graag volgende week maandag bellen om te vragen of mijn brief is aangekomen en .................
Het belangrijkste is dat ik daar die baan wil als er een plek open komt, ik weet dat er nu, op dit moment, niks open staat maar dat er in principe ieder moment een functie kan vrijkomen.
Hoe ga ik dit brengen?
Ik wil niet, dat als ik bel en er geen vacatures zijn, dat daarmee de zaak is afgedaan en dat ik in een stoffig archief terechtkom.
Ik wil een concreet vervolg op mijn sollicitatiebrief.
dus ik denk niet echt dat je op een reactie van hun hoeft te rekenen. gewoon naartoe bellen, lijkt me het beste
quote:Er is geen baan, en 't is een open sollicitatie.
Op maandag 23 december 2002 18:43 schreef plopper het volgende:
Ik zou flink blijven bellen. Laat in elk geval blijken dat je interesse hebt in die baan! Veel meer dan je nu doet kan je niet doen lijkt me.
Vergeet niet dat de TPG wat trager is dan normaal, zeker in de kerstperiode. In plaats van de volgende dag bezorgen kan het zo 1 of 2 dagen later worden.
En 't zijn ambtenaren, dus tussen kerst en oud en nieuw hoef je er niet op te rekenen dat ze iets doen.
De brief is vorige week maandag verstuurd, dus reken ergens woensdag of donderdag aangekomen. Dan moeten ze die brief nog lezen, en een antwoordbrief maken, en dat dan weer versturen. Zelfs als alles meezit is het nog geluk als je al een reactie gehad zou hebben.
Ik zou, zeker gezien de periode, nog een week of 2 rustig afwachten.
quote:..die ze doorgaans intern gaan aanbieden waardoor je er vaak moeilijk tussenkomt.
Op maandag 23 december 2002 18:37 schreef Snappie het volgende:
maar dat er in principe ieder moment een functie kan vrijkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |