abonnement Unibet Coolblue
pi_177834186
Spannend begin, maar de film raakte me toch kwijt aan het eind. Het werd mij te vreemd.

Kan hem helaas niet aanraden.
pi_177834231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:06 schreef TheJanitor het volgende:
Spannend begin, maar de film raakte me toch kwijt aan het eind. Het werd mij te vreemd.

Kan hem helaas niet aanraden.
Ik vond het wel een mooi einde hebben.
Lekker spannend.
pi_177835050
Ik vond het een deceptie...
pi_177835404
Lijkt me tof!
pi_177835588
Ik vond het een goeie film
Maar somige scenes vond ik erg lang
pi_177835623
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:24 schreef Vinture het volgende:
Ik vond het een goeie film
Maar somige scenes vond ik erg lang
De film was wel een beetje traag.
pi_177835691
Op één of andere manier vond ik de film nagemaakt/gejat van Stephens king: langoliers.
pi_177836102
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:30 schreef hoechst het volgende:
Op één of andere manier vond ik de film nagemaakt/gejat van Stephens king: langoliers.
De film is gebaseerd op het boek Annihilation van Jeff VanderMeer, misschien heeft die gejat van King? (Beide boeken niet gelezen.)
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:35:07 #10
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_177838221
Begon een beetje traag/standaard, maar vanaf het punt dat ze in de shimmering waren, en die creative dingen met die mooie visuals kwamen was m'n aandacht weer 100%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is iets dat nog wel even blijft hangen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_177838319
Netflix vond het een aanrader voor mij, Netflix spoort niet. Vond het geen goede film. Boeide me totaal niet, erg jammer.
pi_177841087
Fantastische film. Had hem graag in de bioscoop gezien. ;(
pi_177880129
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:30 schreef hoechst het volgende:
Op één of andere manier vond ik de film nagemaakt/gejat van Stephens king: langoliers.
Mm, zit wel erg veel verschil in imho.
I´m back.
pi_177880146
Maar goed, ik vond het uiteindelijk ook een vage film, met een hint van een open einde. Maar niet echt verschrikkelijk goed uitgewerkt imho.
I´m back.
pi_178100374
Goede film.
Tenminste eens niet zo'n hersenloze actiefilm, maar een film waarbij je na moet denken en waar men mooie visuals en geluid heeft die je zo de film in trekt en vasthoudt.

Vooral de soundtrack past heel goed bij de film. Alsof het muziek ook zo'n refraction onderging. Geniaal.

En dan die scene met die "beer". Creepy.

Past goed in het rijtje Interstellar, Arrival, Bladerunner 2049, The Fountain, Ex Machina, The Martian, Gravity, etc.

Aanrader voor iedereen die niet gelijk naar z'n telefoon grijpt wanneer er een minuut geen actie in beeld is.
pi_178153547
quote:
Ik heb'm gisteravond bekeken. Ik vond het een beetje Jurrassic Park meets The Day the earth stood still. Ik vond 'm niet slecht maar op een bepaalt moment ( het einde) beetje te voorspellend. Het einde zelf , die vrij abrupt was, vond ik raar want na de "vernietiging" zie je niet wat er verder gebeurd met de aarde. Nee, dan komt de het logo en de aftiteling. :')
pi_178153628
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:17 schreef Refragmental het volgende:
Goede film.
Tenminste eens niet zo'n hersenloze actiefilm, maar een film waarbij je na moet denken en waar men mooie visuals en geluid heeft die je zo de film in trekt en vasthoudt.

Vooral de soundtrack past heel goed bij de film. Alsof het muziek ook zo'n refraction onderging. Geniaal.

En dan die scene met die "beer". Creepy.

Past goed in het rijtje Interstellar, Arrival, Bladerunner 2049, The Fountain, Ex Machina, The Martian, Gravity, etc.

Aanrader voor iedereen die niet gelijk naar z'n telefoon grijpt wanneer er een minuut geen actie in beeld is.
Interstellar was wel een stukje beter imho. Ook vaag at the end.
Arrival: plezante pulp.
Rest: mwaoh.
I´m back.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 02:44:20 #18
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_195837921
Ik heb deze direct gekeken toen die uitkwam, vond m toen al tof. Nu herkeken en het blijft een hele fijne film _O_ De visuals zijn echt fantastisch en zeker het moment dat ze de Annihilation laten zien is een groot machtig mooi tripmoment.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')