abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7849791
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:52 schreef Mercurius69 het volgende:
Nou zeg zitten jullie te zeuren omdat hij een monotome stem heeft,
zingt ie eindelijk een een nummer waar je kan horen dat hij wel degelijk hoger kan zingen is het nog niet goed.
We zullen nog wel zien wie de meeste stemmen haalt!

GreeTz

HAHAHAHAHA
ja hij heeft 2 noten hoger gezongen dan de nummers in de voorronde... Komop zeg, nog steeds te laag (lager dan het origineel).
pi_7849900
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:12 schreef DaZilva het volgende:

[..]

Wat maakt iemand volgens jou dan wel een popidool?
Hij zingt laag ok, maar hij heeft daarmee wel een heel eigen, herkenbaar geluid. Hij zingt zuiver en varieert op zijn manier, maakt liedjes eigen zonder ze direct te copieren van de orginele zanger. Dat geeft aan dat je muzikaal bent. Verder is hij jong (en daarmee kneedbaar), is ie hip en heeft ie de goeie looks.

Heel eigen herkenbaar geluid? Haha. Zonder liedjes van originele zanger te kopieren...
Hij hoeft niet te soundmixen, maar verwacht wel dat het wordt gebracht zoals het nummer bedoeld is. Heeft niets met muzikaliteit te maken maar met beperkingen van zijn kwaliteiten.

Kunnen zijn breezahsletfans niet ff zijn ballen afknabbelen... Want dit 10 weken nog (ja denk wel dat ie in de finale gaat staan ) aanhoren...

En ik snap nog steeds niet waarom de jury geen kritische noot durven te plaatsen. Waarschijnlijk weten ze al dat ie met hem de minste problemen zullen hebben (jong) en het meeste gaat verkopen, omdat de tienertjes hem op handen dragen.

Jury toon es ballen en zeg eens waar het op slaat... Ik ken zat mensen die beter dan hem zingen in mijn directe omgeving... Jammer dat ze niet eerder van Idols gehoord hebben...

pi_7851380
quote:
Op zondag 12 januari 2003 02:48 schreef Edgy het volgende:

[..]

Heel eigen herkenbaar geluid? Haha. Zonder liedjes van originele zanger te kopieren...
Hij hoeft niet te soundmixen, maar verwacht wel dat het wordt gebracht zoals het nummer bedoeld is. Heeft niets met muzikaliteit te maken maar met beperkingen van zijn kwaliteiten.

Kunnen zijn breezahsletfans niet ff zijn ballen afknabbelen... Want dit 10 weken nog (ja denk wel dat ie in de finale gaat staan ) aanhoren...

En ik snap nog steeds niet waarom de jury geen kritische noot durven te plaatsen. Waarschijnlijk weten ze al dat ie met hem de minste problemen zullen hebben (jong) en het meeste gaat verkopen, omdat de tienertjes hem op handen dragen.

Jury toon es ballen en zeg eens waar het op slaat... Ik ken zat mensen die beter dan hem zingen in mijn directe omgeving... Jammer dat ze niet eerder van Idols gehoord hebben...

Ongelooflijk, Jim zingt hardstikke lekker! Lekker belangrijk of hij hoge octaven niet kan halen, het klinkt lekker en hij ziet er perfect uit.
En laat die 'breezahsletjes' (bah wat 'n kutwoord) lekker voor hem bellen, idols is ook geen programma voor zo'n volwassen vent als jij.
Tuurlijk is het meer 'n 'jongerenprogramma', tuurlijk vinden 'meisjes van 13 tot en met 18' (zo kan het ook, zie je dat???) dit programma super! Ik kan me helemaal voorstellen dat Jim het nieuwe idol word, en van mij mag ie. Ik vind het heel plezierig om naar hem te kijken en te luisteren.

Overal waar er kritiek op Jim gegeven kan worden zie ik jou weer als eerste. Dat jij er zo mee kan zitten zeg.. Get a life.

pi_7851384
Jim is liev
Maar hij zag d'r een stuk minder leuk uit. Dit stond voor geen meter en dat haar was ook niks!

Wanneer staat hij eik op een Tina-poster?

pi_7851433
Ik vond z'n haar wel ok eigenlijk .
pi_7851539
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond z'n haar wel ok eigenlijk .
Het is nu kei modern hoe hij had zitten maar ik vond het vorige leuker
pi_7851563
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:37 schreef Riann het volgende:

Het is nu kei modern hoe hij had zitten maar ik vond het vorige leuker

Ik ook...
En hij zag er niet zo leuk uit, qua kleren. Doe mij maar een polo of een trui met blouse eronder...
pi_7851572
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:43 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik ook...
En hij zag er niet zo leuk uit, qua kleren. Doe mij maar een polo of een trui met blouse eronder...

zijn broek was iets minder maar wat hij erop aan had vond ik wel mooi
pi_7851586
Ik wil even opmerken dat Jim er gister niet uitzag!

Volgende keer zijn haar toch maar anders!

Ook vond ik zijn optreden nou niet echt super. Het viel een beetje tegen.

En dit zeg ik niet omdat Jim niet mijn favoriet is, maar het viel gewoon echt tegen. Zelfs mijn nichtje die gek is van JIm, voond hem er vandaag niet uit zien!

pi_7851588
De reden dat ik zo postief over Jim ben is waarschijnlijk z'n liedjeskeuze. Die was goed.
  zondag 12 januari 2003 @ 11:34:11 #186
18547 DaZilva
Sparkling!
pi_7851814
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat jij nou je hormonen op hol laat slaan en zwaar zit te soppen op die kleuter.............

Jammer dat sommige mensen niet verder kunnen kijken dan hormonen, breezersletjes, soppen en sexualiteit. Alsof vrouwen aan hun hormonen overgeleverde labiele sletjes zijn als ze een jongen zien waarvan ze denken dat die inderdaad een idool zou kunnen zijn voor jonge meisjes.
Jij denkt alleen maar aan kloten en strakke broekjes als jij een kleuter ziet. Wie is hier nou overgeleverd aan zijn hormonen.
Talk sense to a fool and he calls you foolish
  zondag 12 januari 2003 @ 11:38:11 #187
41636 Rodelion
Wereldheerser
pi_7851852
Bij het woord 'popidool' denk ik aan sterren als Madonna, Jamai en Robbie Williams, dus niet aan Jim. Een popidool produceert werk van hoge kwaliteit en imponeert alle bevolkingsgroepen.
pi_7851861
Ik denk bij een idool ook eerder aan Jamai dan aan Jim.
  zondag 12 januari 2003 @ 11:54:58 #189
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_7852026
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:43 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik ook...

Huuuh, ik vind polo's afschuwelijk
Nee hoor, Jim zag er nog lekkerder uit dan anders
Over zijn stemgeluid kun je twisten, persoonlijk vind ik het een enorm pluspunt dat zijn stem zo herkenbaar is. Ook zingt hij erg zuiver, dat kun je niet van al zijn medekandidaten zeggen.
pi_7852150
sjezus sommige mensen hebben echt overal wat op te zeiken. Ik vond Jim er zoals gewoonlijk weer erg uitzien, en zijn zang was ook oke. Wat een geweldig liedje had hij trouwens gekozen Ik vond hem samen met Jamai de beste.
pi_7852201
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:10 schreef starbrotheryvette het volgende:
sjezus sommige mensen hebben echt overal wat op te zeiken. Ik vond Jim er zoals gewoonlijk weer erg uitzien, en zijn zang was ook oke. Wat een geweldig liedje had hij trouwens gekozen Ik vond hem samen met Jamai de beste.
ahh dat meen je toch niet. oke dat liedje was leuk gekozen maar hij zong het onverstaanbaar en heel monotoom. ik vond hem eerlijk gezegt één van de slechtsten gister.
  zondag 12 januari 2003 @ 12:17:03 #192
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7852210
Ik vraag me af hoe een hele cd van Jim gaat klinken
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_7852224
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:16 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

ahh dat meen je toch niet. oke dat liedje was leuk gekozen maar hij zong het onverstaanbaar en heel monotoom. ik vond hem eerlijk gezegt één van de slechtsten gister.

ja zeker meen ik dat Ik vond het helemaal niet zo onverstaanbaar. Ok hij moet proberen om wat meer de hoogte in te gaan met zijn stem, maar dat valt te leren, toch? Ik vind dat hij nu al een heel stuk vooruit is gegaan.
  zondag 12 januari 2003 @ 12:27:12 #194
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_7852327
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:16 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

Maar HIJ vergat zijn tekst niet
pi_7852485
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:17 schreef Qarinx het volgende:
Ik vraag me af hoe een hele cd van Jim gaat klinken
Volgens mij best wel saai.

Ik denk ook, dat wanneer hij wint (en dat zal heus wel gebeuren, en zo nee, dan krijgt hij toch wel een contract), dat hij Ronan Keating/Westlife-achtige muziek gaat zingen. Daar is het volgens mij echt een type voor.

En daar zit ik nou niet echt op te wachten......

zondag 12 januari 2003 @ 12:39:37 #196
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_7852493
'k Zeg net tegen een vriendin van me: 't Is dat ie pas 15 is.. maar wow!
(Un)masking for the greater good.
  zondag 12 januari 2003 @ 13:11:02 #197
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7852892
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:38 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Volgens mij best wel saai.

Ik denk ook, dat wanneer hij wint (en dat zal heus wel gebeuren, en zo nee, dan krijgt hij toch wel een contract), dat hij Ronan Keating/Westlife-achtige muziek gaat zingen. Daar is het volgens mij echt een type voor.

En daar zit ik nou niet echt op te wachten......

Westlife heeft nog het voordeel dat ze met z'n 5-en zijn.. dat is toch nog een beetje variatie wat betreft stemgeluid... Maar volgens mij klinkt bij Jim alles hetzelfde... Ik wil 'm trouwens wel eens een swingend nummer horen zingen..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 12 januari 2003 @ 13:15:55 #198
16715 Mylene
*schatje*
pi_7852957
quote:
Op zondag 12 januari 2003 09:50 schreef ChrisJX het volgende:
Jim is liev
Maar hij zag d'r een stuk minder leuk uit. Dit stond voor geen meter en dat haar was ook niks!
Kledingkeuze was idd maar niks, kapsel was wel ok.
  zondag 12 januari 2003 @ 13:18:01 #199
16715 Mylene
*schatje*
pi_7852984
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:34 schreef DaZilva het volgende:

[..]

Jammer dat sommige mensen niet verder kunnen kijken dan hormonen, breezersletjes, soppen en sexualiteit. Alsof vrouwen aan hun hormonen overgeleverde labiele sletjes zijn als ze een jongen zien waarvan ze denken dat die inderdaad een idool zou kunnen zijn voor jonge meisjes.

Idd, een beetje flauw, datzelfde deuntje, maar goed, maakt niet zo veel uit eigenlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 12-01-2003 13:21]

zondag 12 januari 2003 @ 13:20:42 #200
16715 Mylene
*schatje*
pi_7853016
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk bij een idool ook eerder aan Jamai dan aan Jim.
Geef hem de voordeel van de twijfel, hij kan nog groeien, het is nog geen maart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')