abonnement Unibet Coolblue
pi_177821391
Ik zit met een raar iets, dat 1 programma wat ik heb slecht loopt (of minder goed) als de energie instellingen op gebalanceerd staat.

Maar zodra ik overschakel op hoge prestaties is het probleem weg.

Is er geen andere manier wat op hetzelfde neerkomt voor dat ene programma, zonder steeds te moeten overschakelen tussen de twee schema's?
  woensdag 14 maart 2018 @ 20:55:10 #2
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_177824200
Welk programma en welke problemen ondervind je als hij op gebalanceerd staat?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_177831637
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:55 schreef embedguy het volgende:
Welk programma en welke problemen ondervind je als hij op gebalanceerd staat?
Wat doet dat er toe precies?

Ik vraag of ik voor 1 programma het zo kan instellen alsof ik hoge prestaties aangevinkt heb, zonder daadwerkelijk te moeten overschakelen voor de hele computer.
pi_177832821
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe precies?
wellicht is het een bekend probleem of is er een patch voor..
quote:
Ik vraag of ik voor 1 programma het zo kan instellen alsof ik hoge prestaties aangevinkt heb, zonder daadwerkelijk te moeten overschakelen voor de hele computer.
nee, gewoon je pc altijd op maximaal laten staan, uiteraard zou je ook je geavanceerde instellingen kunnen aanpassen, maar welke je precies moet hebben: geen idee, daar is te weinig informatie voor
pi_177833059
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:50 schreef mschol het volgende:

[..]

wellicht is het een bekend probleem of is er een patch voor..

[..]

nee, gewoon je pc altijd op maximaal laten staan, uiteraard zou je ook je geavanceerde instellingen kunnen aanpassen, maar welke je precies moet hebben: geen idee, daar is te weinig informatie voor
Bekend probleem, geen patch, speelt al een jaar of langer.
Vandaar dat ik hoopte dat er een soort individuele aanpassing gemaakt kan worden maar zo te zien dus niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')