abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 maart 2018 @ 10:43:06 #1
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177811971
Artsen, chirurgen, advocaten blijken bijna allemaal analfabeet te zijn :+

quote:
Uit de nieuwste cijfers blijkt dat van de 4770 asielzoekers die in 2013 inburgeringsplichtig werden, er bijna duizend hiervan uiteindelijk werden vrijgesteld. Een van de redenen hiervoor is dat nieuwkomers analfabetisme aanvoerden als excuus dat ze niet kunnen inburgeren, ook al kregen ze reeds meer tijd om te leren lezen en schrijven.
https://www.telegraaf.nl/(...)ant-moet-ook-meedoen
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 14 maart 2018 @ 10:44:39 #2
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177811993
Je verwacht het niet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177812079
Asielzoekers neem je dan ook niet op omdat je denkt dat ze de maatschappij zullen gaan helpen. (Mag ik hopen tenminste)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 14 maart 2018 @ 10:50:45 #4
242879 Onnoman
The On And Only
pi_177812081
ach.. die gasten zijn zelfs zo dom.. die hebben zelfs nooit geleerd te lopen
dan krijg je ook gewoon een autotje onder je reet van onze belastingcenten

http://www.dumpert.nl/med(...)n_met_je_hekkie.html
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_177812084
Hoe kan je dan zo lang studeren?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 14 maart 2018 @ 10:53:35 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_177812131
Werken? Iek niet begraip :')
pi_177812254
Onze verzorgingsstaat wordt in rap tempo afgebroken en het punt waarop het onbetaalbaar is geworden komt snel dichterbij. Tot die tijd zal de import van kansarme analfabeten ongehinderd doorgaan en wordt er een enorme, voornamelijk allochtone, onderklasse gecreëerd.

Iedereen die afhankelijk is van overheidsgeld (uitkeringen, subsidies etc) doen er verstandig aan hun afhankelijkheid af te bouwen. Je koopkracht zal alleen maar verder afnemen omdat het beschikbare geld met steeds meer mensen gedeeld moeten worden. Mohammed met zijn 4 vrouwen en 12 kinderen moeten ook eten namelijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177812325
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:43 schreef Montelly het volgende:
Artsen, chirurgen, advocaten blijken bijna allemaal analfabeet te zijn :+

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)ant-moet-ook-meedoen
Televaag heeft het in de kop over migranten, in het artikel over asielzoekers.
Ook een vorm van analfabetisme, zou ik denken.
pi_177812482
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:03 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Televaag heeft het in de kop over migranten, in het artikel over asielzoekers.
Ook een vorm van analfabetisme, zou ik denken.
Je kunt dan ook geen onderscheid maken. De meeste 'asielzoekers' zijn praktisch gezien economische migranten die eerder hier naartoe zijn gekomen voor betere levensomstandigheden, dan voor hun veiligheid. Gelukszoekers.
pi_177812612
Je verwacht het niet he.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_177812859
quote:
Bovendien wijst CDA-Kamerlid Heerma op de signalen dat Eritreeërs en Somaliërs fraude plegen en samenspannen met malafide inburgeringsbureaus om maar niet te hoeven inburgeren. „Het kan niet zo zijn dat analfabetisme als vluchtroute wordt gebruikt om onder de inburgeringsplicht vandaan te komen”, vindt Heerma. Eritreeërs en Somaliërs zijn bovendien juist oververtegenwoordigd in de bijstand.
_O-

Jawel hoor, kan prima.
pi_177812948
Sta je dan met je "welkom in mijn land" bordje, kunnen die chirurgen het niet eens lezen.
pi_177813032
Ik vroeg me serieus even af hoe het kan dat de politiek hier plotseling over spreekt en dat het nieuwsartikel het heeft over "nieuwe cijfers", terwijl ik er al een tijdje van op de hoogte was dat een groot deel op basis van die grond vrijstelling krijgt.

Maar de verkiezingen komen er natuurlijk aan. :')
Beetje doorzichtig.
  woensdag 14 maart 2018 @ 11:43:06 #15
242879 Onnoman
The On And Only
pi_177813070
het blijft mij zo ontiegelijk verbazen waar die drang vandaan komt om dit soort mensen te blijven opvangen.
Hoe naïef ben ik of hoe dom is de overheid om continu maar door te gaan met deze importfabriek?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_177813257
Je verwacht het wel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 14 maart 2018 @ 11:53:33 #17
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_177813316
Een anaalfabete raketgeleerde, is dat net zoiets als een dyslectische Harry Mulisch?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_177813320
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:43 schreef Onnoman het volgende:
het blijft mij zo ontiegelijk verbazen waar die drang vandaan komt om dit soort mensen te blijven opvangen.
Hoe naïef ben ik of hoe dom is de overheid om continu maar door te gaan met deze importfabriek?
Helpen geeft een goed gevoel. Zeker als je dat doet uit altruïstische motieven.
Helaas zijn maar weinig mensen echte altruisten en dan gaat het in de praktijk ergens knellen.
Ondertussen is er weer een nieuwe generatie heldhaftige helpers opgestaan en zo gaan we steeds door.
  woensdag 14 maart 2018 @ 12:01:37 #19
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_177813482
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Een anaalfabete raketgeleerde, is dat net zoiets als een dyslectische Harry Mulisch?
En bovendien wat lullen we nauw. Die Afrikaanse raketgekeerden kauwen qat, maar mensen als Simon Vinkenoog en Pink Floyd bandleden zaten aan de hash.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_177813744
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:50 schreef habitue het volgende:
Asielzoekers neem je dan ook niet op omdat je denkt dat ze de maatschappij zullen gaan helpen. (Mag ik hopen tenminste)
Sterker nog, vluchtelingen neem je helemaal niet op, je vangt ze op. De automatische naturalisatie dient een heel ander doel en dat is geen humanitair doel en ook geen doel dat iets te maken heeft met het helpen van de maatschappij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_178074568
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:50 schreef habitue het volgende:
Asielzoekers neem je dan ook niet op omdat je denkt dat ze de maatschappij zullen gaan helpen. (Mag ik hopen tenminste)
Als ze niet kunnen helpen is dat voor hun zelf ook nadelig. Als ze zelf geen zinvol bestaan kunnen opbouwen heeft dat ook reflectie op hun eigen levensgeluk.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178076795
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:21 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als ze niet kunnen helpen is dat voor hun zelf ook nadelig. Als ze zelf geen zinvol bestaan kunnen opbouwen heeft dat ook reflectie op hun eigen levensgeluk.
Zolang deze personen hier verblijven zal het Nederland alleen maar geld kosten. De staat zal deze personen ook nog van alles geven, waaronder geld.

Waarom zou je überhaupt iets doen als je alles voorgeschoteld krijgt?
pi_178077489
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:39 schreef Schaapje1987 het volgende:
Zolang deze personen hier verblijven zal het Nederland alleen maar geld kosten. De staat zal deze personen ook nog van alles geven, waaronder geld.
Dat klopt.
quote:
Waarom zou je überhaupt iets doen als je alles voorgeschoteld krijgt?
Daar geloof ik wat vluchtelingen betreft niet zo in, er zullen vast wat mensen tussen zitten die inderdaad niks willen doen, net als bij Nederlanders maar dat zal de minderheid zijn.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178077567
Ooit 20 jaar terug nog een elearning pakket gemaakt voor allochtone analfabeten, benieuwd of dat nog gebruikt word ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_178077597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:50 schreef habitue het volgende:
Asielzoekers neem je dan ook niet op omdat je denkt dat ze de maatschappij zullen gaan helpen. (Mag ik hopen tenminste)
Nee, maar waarom dàn in godsnaam?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')