abonnement Unibet Coolblue
pi_177828375
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 23:34 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Als ze zich normaal zouden gedragen zou niemand haten op dat soort wielrenners.
Want alle wielrenners zijn aso.
  donderdag 15 maart 2018 @ 00:04:15 #27
430653 Shittieboy
Allround mafketel
pi_177828452
Wielrenners, denken dat de weg van jou is en dat je omdat je harder dan de normale fietser kan ook de provinciale weg op mag
pi_177831460
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 00:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Want alle wielrenners zijn aso.
Een groot aantal wel, zeker zodra ze in formatie rijden :Y
pi_177832453
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:20 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Een groot aantal wel, zeker zodra ze in formatie rijden :Y
Onzin. Het is geen groot aantal maar juist een klein aantal. Vergelijk het met voetbalsupporters. Daar zitten ook niet 50.000 mensen de boel te verknooien, dat zijn er altijd maar een handjevol.

Ik heb zelf een poosje in een grote groep gefietst en als iemand eens associaal reed dan werd hij/zij daarop aangesproken. Maar dan heb je het echt over 1/2 mensen in een groep van ruim 20. Maar jij komt zeker hele groepen associale wielrenners tegen. Sure.
pi_177835493
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Onzin. Het is geen groot aantal maar juist een klein aantal. Vergelijk het met voetbalsupporters. Daar zitten ook niet 50.000 mensen de boel te verknooien, dat zijn er altijd maar een handjevol.

Ik heb zelf een poosje in een grote groep gefietst en als iemand eens associaal reed dan werd hij/zij daarop aangesproken. Maar dan heb je het echt over 1/2 mensen in een groep van ruim 20. Maar jij komt zeker hele groepen associale wielrenners tegen. Sure.
Dus omdat jij toevalig in een grote groep gefiets heb, weet jij hoe het in de rest van Nederland er aan toe gaat? Ok.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_177835581
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Onzin. Het is geen groot aantal maar juist een klein aantal. Vergelijk het met voetbalsupporters. Daar zitten ook niet 50.000 mensen de boel te verknooien, dat zijn er altijd maar een handjevol.

Ik heb zelf een poosje in een grote groep gefietst en als iemand eens associaal reed dan werd hij/zij daarop aangesproken. Maar dan heb je het echt over 1/2 mensen in een groep van ruim 20. Maar jij komt zeker hele groepen associale wielrenners tegen. Sure.
Ik fiets altijd in een groepje van 1 en in die groep is 100% aso, dus...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_177835605
Terechte klacht trouwens. Niet na het fietsen de frituurpan aanslingeren :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_177836272
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:18 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Dus omdat jij toevalig in een grote groep gefiets heb, weet jij hoe het in de rest van Nederland er aan toe gaat? Ok.
:')

Jij hebt natuurlijk elk groepje persoonlijk gecontroleerd en bent zodoende tot de conclusie gekomen dat vrijwel iedere wielrenner aso is :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')