Nadat ik daar weg was gingen ze verhuizen, en nu heten ze de Toermalijn. Ook wel een mooie naam, met een mooie betekenis.
Met het softbaltoernooi wonnen wij meestel
En met de Jan Campert school gingen we altijd rellen tijdens de avondvierdaagse
Heb in groep vier een klein boompje gekregen van de (toen vetrekkende) juf, en dat ding heb ik nog steeds, is alleen wel wat gegroeid, meet nu ruim twee meter
En de middelbare school was eerst het gymnasium Felisenum, maar na drie jaar ingeruild voor het Ichtus college
quote:In Oud- Beijerland toevallig? Daar heb ik ook een paar jaartjes op gezeten
Op donderdag 26 december 2002 18:35 schreef Henno het volgende:
De Hoeksteen
Daarna heb ik nog een tijdje op de Rank in Weert gezeten, maar dat was echt de grootste rotschool die er betaat. Gelukkig is hij ook opgedoekt vanwege te weinig leerlingen
quote:Hmm... ik voel een naamsverandering opkomen
Op woensdag 8 januari 2003 10:53 schreef Elegy het volgende:
De Marie Boreel school in Driehuis,
Een van de weinige kleine basischool die er nog is...toendertijd was 't ook klein. Goed vermaakt daar
quote:Ja...
Op woensdag 8 januari 2003 14:16 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Hmm... ik voel een naamsverandering opkomen
Nu heet de Marie Boreel trouwens Toermalijn
quote:Ja dat ken ik...
Op woensdag 8 januari 2003 14:36 schreef Elegy het volgende:[..]
Ja...
Maar wij hadden ook een wat minder vriendelijke naam voor de Jan Campert school
quote:En dan had je nog de avondvierdaagse, de soft- voet- en volleybal toernooien... altijd leuk voor een paar nieuwe scheldwoorden
Op woensdag 8 januari 2003 14:42 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ja dat ken ik...
Ik zat op de Revius, maar we werden altijd Reetkevers of Reetvirus genoemd
Maar wij noemden de school naast ons lekker de Hoogkakker (Hoogakker).
quote:Ik ook althans in de peuter klas
Op maandag 23 december 2002 23:52 schreef Cheiron het volgende:
De Oranje Nassau School
Zat de laatste 2 jaar meer bij de Uilenburcht omdat de Klimop een lokalentekort had
Als die school er niet stond en mijn moeder daar in 1973 geen baan aangeboden kreeg als lerares, zou ze nog steeds in Friesland wonen, en nooit mijn vader als buurjongen gekregen hebben, dientengevolge zouden ze elkaar nooit ontmoet hebben, en zou ik dit dus niet typen.
[ontkrachting doomscenario]
Toen mijn moeder in 1977 beviel van mijn oudste zus is ze huisvrouw gaan worden. Zeven jaar geleden heeft ze een herintredingscursus gevolgd, en sinds een paar jaar (jongste broertje is nu 15) is ze weer (part-time) aan het werk. Ik heb dus nooit les gehad van mijn eigen moeder.
[/ontkrachting doomscenario]
en als het goed is heten ze zo nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |