Dit dus...Touriya heeft blijkbaar net als Sabia iets nodig...of dat nu geld of exposure is of alletwee...geen ideequote:Op donderdag 13 september 2018 06:14 schreef Andromache het volgende:
Het is erg dat deze sekreten dit gore lef hebben, alleen maar om met hun mislukte roem zelf weer in de schijnwerpers te staan. Sylvie heeft al jaren geleden bekend gemaakt dat in haar familie het verkeerd gemuteerde gen BRCA voorkomt. Ze heeft het niet voor niets zo jong gekregen. Zo erg vind ik dit. Hoe eng Sylvie verder ook is qua persoonlijkheid, dit verdient ze niet.
Hear hear.quote:Op zondag 26 augustus 2018 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. Die Sabia heeft een aantal fikse schroeven loszitten. En is imo nog steeds de grote faker met haar nepzwangerschap en convenient miskraam.
Precies mijn mening.quote:Op donderdag 13 september 2018 02:48 schreef vencodark het volgende:
Natuurlijk heeft ze het niet verzonnen.
Sylvie is wellicht niet zo sympathiek maar ze heeft wel een gezond verstand en is intelligent.
Ze heeft nu eenmaal veel kans om jaloerse sekreten om zich heen te hebben die haar graag zien falen of gehaat zien worden.
Dan zijn roddels snel bedacht.
Ik zou tien keer liever eenzaam zijn dan in het gezelschap van dit soort "vriendinnen".quote:Op donderdag 13 september 2018 10:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Die Sylvie is zo leeg en eenzaam. Heb er echr medelijden mee.
Dat soort 'vriendinnen' krijgt ze omdat ze zelf net zo gek en zielig is als die vrouwen.quote:Op donderdag 13 september 2018 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou tien keer liever eenzaam zijn dan in het gezelschap van dit soort "vriendinnen".
hier is voor een deel wel wat voor te zeggenquote:Op donderdag 13 september 2018 10:36 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat soort 'vriendinnen' krijgt ze omdat ze zelf net zo gek en zielig is als die vrouwen.
Treurig hoor. Heb er medelijden mee.
Ik had geen idee dat je haar privé kent! Wat leuk, hoe dat zo?quote:Op donderdag 13 september 2018 10:45 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Tuurlijk kan ze voor haarzelf zorgen. Maar ze is eenzaam en sneu. Haar instelling is ziekelijk, ze lijkt wel een robot eigenlijk. Daar heb ik medelijden mee. Dan ben je een vrouw van 40 en is dat je instelling, heel bijzonder.
Ze is weinig thuis gok ik zo. Zoals veel bekende lui staat een koelkast dan vaak leegquote:Op donderdag 13 september 2018 10:40 schreef MaLo het volgende:
Ik heb geen medelijden met Sylvie, die dopt haar boontjes wel.
Heb eerder medelijden met haar koelkast, zo leeg en ongebruikt
Mwah, soms komt iemands ware aard pas jaren later naar boven, een flinke portie afgunst helpt daarbij wel. Sabia was sowieso al waardeloos als vriendin als je zonder problemen de ex van je zogenaamde bestie overneemt.quote:Op donderdag 13 september 2018 10:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hier is voor een deel wel wat voor te zeggen
ze is niet voor niks zolang bevriend geweest met deze twee, ze hadden tot een bepaald moment gemeenschappelijke interesses en persoonlijkheden
daarna is sylvie een andere weg ingeslagen en die andere twee zijn gewoon niet veranderd
Mannen die zo leven noemen ze ambitieus en succesvol.quote:Op donderdag 13 september 2018 10:45 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Tuurlijk kan ze voor haarzelf zorgen. Maar ze is eenzaam en sneu. Haar instelling is ziekelijk, ze lijkt wel een robot eigenlijk. Daar heb ik medelijden mee. Dan ben je een vrouw van 40 en is dat je instelling, heel bijzonder.
Hoe moet je nou je eigen boontjes doppen als je koelkast zo leeg is?quote:Op donderdag 13 september 2018 10:40 schreef MaLo het volgende:
Ik heb geen medelijden met Sylvie, die dopt haar boontjes wel.
Heb eerder medelijden met haar koelkast, zo leeg en ongebruikt
Nou ja, Sabia heeft Sylvie nooit zo los kunne laten geloof ik. Die deed een suggestieve uitspraak en Tourya steunt weer haar vriendin daarin. Die zal we de nodige kritiek hebben gehad.quote:Op donderdag 13 september 2018 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En waarom hebben ze niet jaren eerder iets gezegd over de 'fake kanker' maar pas nu ze geen aandacht meer krijgen?
Boontjes bewaar je niet in de koelkastquote:Op donderdag 13 september 2018 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe moet je nou je eigen boontjes doppen als je koelkast zo leeg is?
Ik wel.quote:Op donderdag 13 september 2018 11:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Boontjes bewaar je niet in de koelkast
Ik vraag me eigenlijk af waarom twee oudere vrouwen nog steeds zo lelijk doen tegen hun voormalig BFF. Alhoewel ik weet dat vergeven best iets groots kan zijn, is dat wel de beste manier om iemand los te laten. Nu zetten ze zichzelf alleen maar voor gek. Wat is de achterliggende gedachte? Wrok om hun eigen, niet van de grond gekomen carrières? Sylvie zó kapot willen maken dat al haar lucratieve contracten worden opgezegd? Of puur en alleen aandacht blijven vergaren op deze manier?quote:Op donderdag 13 september 2018 11:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, Sabia heeft Sylvie nooit zo los kunne laten geloof ik. Die deed een suggestieve uitspraak en Tourya steunt weer haar vriendin daarin. Die zal we de nodige kritiek hebben gehad.
Nou dat blondje van Raffie heeft zelf ook een fijne manier van pratenquote:Op donderdag 13 september 2018 12:07 schreef Marsenal het volgende:
Deze mensen zijn allemaal mijn leeftijd, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo over een ander praat. Het is gewoon puberaal gedoe![]()
Raffie zal wel met open mond van verbazing bij z’n nieuwe vrouw aan de keukentafel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |