abonnement Unibet Coolblue
pi_177797739
Ik wacht op de pakkende analyses van Elzies en aanverwante Trumpanzees :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177797762
De baas moet af en toe zijn tanden laten zien.
pi_177798098
Kolere wat een puinzooi. Maargoed. Het is Trump... We gaan het zien.
Whatever...
  dinsdag 13 maart 2018 @ 19:03:30 #54
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_177798328
Trump heeft weer eens iemand ontslagen?
What's new?

Wat eten we vanavond?
  woensdag 14 maart 2018 @ 07:51:56 #55
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177809796
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:42 schreef Barbusse het volgende:
Ik wacht op de pakkende analyses van Elzies en aanverwante Trumpanzees :9
Ik wacht ook nog op hoe ze dit weer eens gaan draaien dat het allemaal goed is. :D
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177810438
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 07:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik wacht ook nog op hoe ze dit weer eens gaan draaien dat het allemaal goed is. :D
Er valt weinig te draaien aan het succesverhaal van Donald Trump. Florerende economie, een strenger immigratiebeleid en gisteren kon Trump een opties nemen op de te bouwen muur tussen de VS en Mexico. Er stonden overigens prachtige pareltjes van proefexemplaren tussen. Weer een verkiezingsbelofte die wordt ingewilligd. ^O^

Maar dit hoge niveau van regeren vereist de beste mensen. Dan kun je niet blijven steggelen met een middenmoot, dan vervang je kwaliteit simpelweg voor nog betere kwaliteit. Het is nu eenmaal de werkwijze van deze president die de lat op het allerhoogste niveau legt. En met succes. :)
pi_177810517
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 08:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er valt weinig te draaien aan het succesverhaal van Donald Trump. Florerende economie, een strenger immigratiebeleid en gisteren kon Trump een opties nemen op de te bouwen muur tussen de VS en Mexico. Er stonden overigens prachtige pareltjes van proefexemplaren tussen. Weer een verkiezingsbelofte die wordt ingewilligd. ^O^

Maar dit hoge niveau van regeren vereist de beste mensen. Dan kun je niet blijven steggelen met een middenmoot, dan vervang je kwaliteit simpelweg voor nog betere kwaliteit. Het is nu eenmaal de werkwijze van deze president die de lat op het allerhoogste niveau legt. En met succes. :)
Leuke persiflage van jezelf weer, klasse. ^O^

Hoeveel miljoenmiljard zetels gaat de PVV halen tijdens GR2018?
Met extra vezels!
pi_177810627
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 08:52 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Leuke persiflage van jezelf weer, klasse. ^O^

Hoeveel miljoenmiljard zetels gaat de PVV halen tijdens GR2018?
Vorige keer deed de PVV het ook uitstekend dus ik verwacht wel wat wintoogmerk.

Bovendien zitten veel Rotterdammers niet te wachten op een islampartij die Israël vergelijkt met ISIS en waar linkse partijen als PvdA en GL graag handjeklap mee willen doen.

Maar goed, ik zag gisteren een verontrustende rapportage waarmee hackers uit de doeken deden hoe gemakkelijk het was de verkiezingsuitslag op de computer van de gemeente te beïnvloeden.

Dacht je dat het geschreven potlood betrouwbaar was. Kunnen ze alsnog gaan rommelen met de ingevoerde data van al die potloodstemmers.

Begint me nu een lichtje te branden waarom de VVD ineens de onbetwiste koploper werd bij de landelijke verkiezingen. :D
pi_177810708
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:42 schreef HendrikV het volgende:
De baas moet af en toe zijn tanden laten zien.
Af en toe? Lijkt wel een Silverback man.. jezus.
  woensdag 14 maart 2018 @ 09:09:35 #60
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177810710
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 08:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er valt weinig te draaien aan het succesverhaal van Donald Trump. Florerende economie, een strenger immigratiebeleid en gisteren kon Trump een opties nemen op de te bouwen muur tussen de VS en Mexico. Er stonden overigens prachtige pareltjes van proefexemplaren tussen. Weer een verkiezingsbelofte die wordt ingewilligd. ^O^

Maar dit hoge niveau van regeren vereist de beste mensen. Dan kun je niet blijven steggelen met een middenmoot, dan vervang je kwaliteit simpelweg voor nog betere kwaliteit. Het is nu eenmaal de werkwijze van deze president die de lat op het allerhoogste niveau legt. En met succes. :)
Moest lachen. ^O^
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177810993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 09:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Moest lachen. ^O^
Indien sarcastisch was het inderdaad best een grappige post geweest.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177811819
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 09:09 schreef MrSoreto het volgende:

[..]

Af en toe? Lijkt wel een Silverback man.. jezus.
Eerder een chihuahua. Niet eens persoonlijk de man durven te ontslaan. Net als met Comey destijds. Wat een onzekere lafaard is die Trump ook. :')
pi_177812228
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:33 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Eerder een chihuahua. Niet eens persoonlijk de man durven te ontslaan. Net als met Comey destijds. Wat een onzekere lafaard is die Trump ook. :')
Onzin dit natuurlijk, hij heeft zelf gezegd dat hij zonder wapens wel een school binnen was gestormd waar een schietpartij aan de gang was. Dat is behoorlijk dapper van hem, doen niet veel mensen hem na. Als er meer mensen zoals Trump hadden rondgelopen had de schietpartij misschien niet eens plaatsgevonden.

Dan durft hij ook wel iemand in een persoonlijk gesprek te ontslaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177812352
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Onzin dit natuurlijk, hij heeft zelf gezegd dat hij zonder wapens wel een school binnen was gestormd waar een schietpartij aan de gang was. Dat is behoorlijk dapper van hem, doen niet veel mensen hem na. Als er meer mensen zoals Trump hadden rondgelopen had de schietpartij misschien niet eens plaatsgevonden.

Dan durft hij ook wel iemand in een persoonlijk gesprek te ontslaan.
Oh ja. mijn oprecht excuses dat ik hier fake news verspreid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')