abonnement Unibet Coolblue
pi_177789774
Beste Fokkers,

Heb al een tijdje niet meer op mijn ps4 gespeeld.
Enkele weken geleden wilde ik online gamen en kreeg ik geen verbinding met mijn netwerk.
Terwijl ik op mijn laptop een uitstekende verbinding heb, zelfs nadat ik mijn laptop had afgesloten kreeg ik geen verbinding op mijn ps4.

Nadat ik mijn ps4 in een veilige modus had opgestart en de standaardinstellingen weer had gereset werkte mijn wifi weer naar behoren.

Afgelopen zaterdag weer hetzelfde verhaal :N

Voorheen heb ik nooit problemen gehad sinds 3 weken heb ik dit...

Heeft iemand hetzelfde probleem?

Foutcode wat ik dus altijd krijg is : NW-31201-7

Hellup :) :) :')
PSN:Vkashhh
  dinsdag 13 maart 2018 @ 14:36:27 #2
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177791895
Op de site van Playstation is dit te vinden:

NW-31201-7 PS4-foutcode

Hulp : Foutcodes

Kan geen verbinding maken met het netwerk

1 PlayStation Network (PSN) of de gameserver is mogelijk tijdelijk niet beschikbaar. Controleer de status van de gameserver via de betreffende website.

2 als de servers actief zijn, kun je de internetverbindingstest uitvoeren via [Instellingen] > [Netwerk] > [Internetverbinding testen] om te controleren of je verbinding kunt maken met het netwerk.

3 update je router tot de nieuwste firmware. Verlaag indien mogelijk de druk op je netwerk door de verbinding met andere verbonden apparaten te verbreken. Als dit niet werkt probeer het dan later opnieuw. Mogelijk heeft de server te kampen met veel verkeer.

Verder zelf geen ervaring met Playstations helaas.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')