abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:51:57 #101
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_177877284
Hetzelfde verhaal een beetje over het tegenhouden van de vijandige overname: Dat is vaak alleen goed voor het zittende management zelf. Voor de aandeelhouders zelf (als we ervan uit gaan dat ze voor beurswaarde gaan en niet voor patriottische motieven) is het vaak een verlies van koerswaarde als de overnemende partij haar bod moet intrekken.
  woensdag 21 maart 2018 @ 08:05:34 #102
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177976534
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 08:51:13 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177977001
https://www.ad.nl/binnenl(...)geschreven~ab8bfc8c/

Zo financieren ze dus toch die salarisverhoging.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177977193
Is die topman al naar het buitenland gevlucht? Heeft hij al asiel aangevraagd in Londen?
pi_177977240
Och die staat mogelijk op de loonlijst in de VS en krijgt op die manier toch wel zijn loonsverhoging . Of hij krijgt wat aandelen Shell.
  woensdag 21 maart 2018 @ 09:42:02 #106
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177977850
Ah, zo wilden ze die loonsverhoging dus betalen:
ING platgebeld: drie miljoen pinbetalingen dubbel afgeschreven
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 21 maart 2018 @ 13:48:34 #107
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_177982615
quote:
15s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:42 schreef Perrin het volgende:
Ah, zo wilden ze die loonsverhoging dus betalen:
ING platgebeld: drie miljoen pinbetalingen dubbel afgeschreven
Dat zal die dwarsliggende klanten leren ~O> .
Met Ralph had dit niet gebeurd.

Je mag nooit hopen op storingen maar deze is toch weer een goud voor het open doel. Technisch vraag je je af hoe dat precies is gebeurd.... met excuses voor het ongemak moet je het dan maar doen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_177983328
Aantal dubbele transacties: 3 miljoen
Salaris van topman bij doorgaan verhoging: 3 miljoen.

Toeval?
pi_177989330
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:48 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dat zal die dwarsliggende klanten leren ~O> .
Met Ralph had dit niet gebeurd.

Je mag nooit hopen op storingen maar deze is toch weer een goud voor het open doel. Technisch vraag je je af hoe dat precies is gebeurd.... met excuses voor het ongemak moet je het dan maar doen.
ING gebruikt computersystemen van 30 jaar oud gebaseerd op COBOL architectuur en heeft net de langzittende ICTers ontslagen en vervangen door goedkope Indiers die een microsoft certified engineer papiertje hebben maar verder geen idee. Daarnaast is het bedrijf geobsedeerd door "agile scrummen" - waarbij je in sprints van 2 weken iets verandert zonder een totaaloverzicht te hebben van de gevolgen.

Gok.
pi_177989436
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:46 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

ING gebruikt computersystemen van 30 jaar oud gebaseerd op COBOL architectuur en heeft net de langzittende ICTers ontslagen en vervangen door goedkope Indiers die een microsoft certified engineer papiertje hebben maar verder geen idee.

Gok.
Ze hebben inderdaad COBOL programma's die draaien op UNIX operating system. Ouderwetse meuk.

Hoe kan een kassamiep dit weten?
pi_177989476
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:50 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ze hebben inderdaad COBOL programma's die draaien op UNIX operating system. Ouderwetse meuk.

Hoe kan een kassamiep dit weten?
Mensen praten veel in de rij.
pi_177989582
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:52 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Mensen praten veel in de rij.
Ja soms word ik er helemaal gek van. Zeker als ik er achter sta. Betalen en wegwezen denk ik dan.
pi_177989620
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:56 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ja soms word ik er helemaal gek van. Zeker als ik er achter sta. Betalen en wegwezen denk ik dan.
Kan alleen niet als ING de grote beurt van je auto 2x heeft afgeschreven ;)
  woensdag 21 maart 2018 @ 21:03:56 #114
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_177993192
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:46 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

ING gebruikt computersystemen van 30 jaar oud gebaseerd op COBOL architectuur en heeft net de langzittende ICTers ontslagen en vervangen door goedkope Indiers die een microsoft certified engineer papiertje hebben maar verder geen idee. Daarnaast is het bedrijf geobsedeerd door "agile scrummen" - waarbij je in sprints van 2 weken iets verandert zonder een totaaloverzicht te hebben van de gevolgen.

Gok.
Goed gezien, draaide zelf ook heel wat sectionele 88-ponsgaatjes. Voor de rest niets mis met Cobol want itt de moderne "meuk", was dat tenminste gelimiteerd in functies maar ook agile storingen.

Zelf denk ik dat er simpelweg een rerun zonder restore is gedaan. Een echte klassieker dus, die ik als novice ook wel 's heb veroorzaakt bij een landelijk bedrijf.
Voordeel van mainframes is dan snel klaar maar ook snel in de rotzooi. Verder niet helemaal uit te sluiten dat dit een dominostoring was.
Vroegûh had je een heel team dat alle voors en tegens tot op jobstepniveau doorspitte, het nieuwerwetse volk denkt in classes, doet een scrum en vraagt zich vervolgens niet meer af wat er daarbinnen formeel gebeurd. Denk dat het lekker druk was in Rotterdam.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_177993438
quote:
12s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:03 schreef Vallon het volgende:

[..]

Goed gezien, draaide zelf ook heel wat sectionele 88-ponsgaatjes. Voor de rest niets mis met Cobol want itt de moderne "meuk", was dat tenminste gelimiteerd in functies maar ook agile storingen.

Zelf denk ik dat er simpelweg een rerun zonder restore is gedaan. Een echte klassieker dus, die ik als novice ook wel 's heb veroorzaakt bij een landelijk bedrijf.
Voordeel van mainframes is dan snel klaar maar ook snel in de rotzooi. Verder niet helemaal uit te sluiten dat dit een dominostoring was.
Vroegûh had je een heel team dat alle voors en tegens tot op jobstepniveau doorspitte, het nieuwerwetse volk denkt in classes, doet een scrum en vraagt zich vervolgens niet meer af wat er daarbinnen formeel gebeurd. Denk dat het lekker druk was in Rotterdam.
Zijn jullie in geheimtaal een aanslag aan het plannen ofzo?
pi_177994026
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:10 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zijn jullie in geheimtaal een aanslag aan het plannen ofzo?
Ja: P
In mensentaal:

1. ING gebruikt oude software die alleen onderhouden kan worden door mensen met kennis die al jaren niet meer in het lesprogramma van HBO en Uni zit. Laat die oude garde nu precies de groep zijn die het slachtoffer was bij de laatste reorganisatie.

2. ING wil "hip" en "modern" zijn en gebruikt nu talloze Engelse termen als Agile, Sprint, Scrum, Lean etc. etc. om "een nieuwe manier van werken" te omschrijven. Hebben meer bedrijven last van.

Kort gezegd komt het er op neer dat je iedere 2 weken iets kleins verandert aan je proces. Verbeteringetje hier, aanpassinkje daar etc - en na 2 weken heb je iets "af". En blijkt dat toch flink wat gevolgen te hebben die je niet had voorzien ? Gewoon niet te werken ? Of is de wereld inmiddels alweer veranderd en moet het toch allemaal anders ? Nouja; dan draai je het weer terug en heb je 2 weken verloren in plaats van de maanden die je vroeger kwijt was aan het helemaal uittekenen van het verbetertraject met alle consequenties etc.

Klinkt goed,toch ? Tot je 3 miljoen transacties dubbel boekt omdat de wijziging in je proces toch niet zo'n goed idee was...
pi_177994398
Vooral het eerste is natuurlijk heel kwalijk, en maakt agile / sprint werken erg lastig. Want met die methodieken vertrouw je juist sterk op de kennis en kunde van projectmedewerkers.

Penny wise, pound foolish. Bij mij was er ook ¤3,02 dubbel afgeboekt. En vorige week maakten ze bekend te stoppen met de Windows Mobile-app terwijl hun website niet mobielvriendelijk is.

Ik kreeg vandaag mijn Triodos-pas in de bus, dus ik kan er alleen maar om glimlachen.
pi_177997694
Cobol is geen "architectuur". Is een zeer krachtige oeroude taal zeer geschikt voor administratieve transactieverwerking. Het klopt dat haast niemand het meer spreekt. Dit even als terzijde bedoeld. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_178140897
Ik ben overgestapt en heb net mijn nieuwe Triodospasje binnen! Wat is hij mooi, wat is hij mooi, wat is hij mooi! Prachtig grasgroen met wat rood, blauw en goud.
En mijn nieuwe pincode is ook veel beter! *O*

O ja, ik zie nu dat er nerfjes van een blad in het groen zitten. Kusje voor Triodos.

Hier ga ik voortaan mee pronken bij de kassa. Nooit meer dat feloranje ding, maar deze prachtige groene. Voortaan kan iedereen zien dat ik voor een betere wereld ben en niet voor een materialistische wereld!

Er is ook een Triodos-app en je kunt contactloos betalen en er staat precies hoeveel en hoe vaak en wanneer je je pincode aan de kassa moet intoetsen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Loekie1 op 28-03-2018 08:07:32 ]
pi_178141075
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 07:41 schreef Loekie1 het volgende:
Ik ben overgestapt en heb net mijn nieuwe Triodospasje binnen! Wat is hij mooi, wat is hij mooi, wat is hij mooi! Prachtig grasgroen met wat rood, blauw en goud.
En mijn nieuwe pincode is ook veel beter! *O*

O ja, ik zie nu dat er nerfjes van een blad in het groen zitten. Kusje voor Triodos.

Hier ga ik voortaan mee pronken bij de kassa. Nooit meer dat feloranje ding, maar deze prachtige groene. Voortaan kan iedereen zien dat ik voor een betere wereld ben en niet voor een materialistische wereld!

Er is ook een Triodos-app en je kunt contactloos betalen en er staat precies hoeveel en hoe vaak en wanneer je je pincode aan de kassa moet intoetsen.
^O^
pi_178156740
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 07:41 schreef Loekie1 het volgende:
Ik ben overgestapt en heb net mijn nieuwe Triodospasje binnen! Wat is hij mooi, wat is hij mooi, wat is hij mooi! Prachtig grasgroen met wat rood, blauw en goud.
En mijn nieuwe pincode is ook veel beter! *O*

O ja, ik zie nu dat er nerfjes van een blad in het groen zitten. Kusje voor Triodos.

Hier ga ik voortaan mee pronken bij de kassa. Nooit meer dat feloranje ding, maar deze prachtige groene. Voortaan kan iedereen zien dat ik voor een betere wereld ben en niet voor een materialistische wereld!

Er is ook een Triodos-app en je kunt contactloos betalen en er staat precies hoeveel en hoe vaak en wanneer je je pincode aan de kassa moet intoetsen.
Kan je overal geld uit de muur trekken of moet je bij een eigen van Triodos zijn?

Wat is dat voor pincode-instructie?
pi_178158100
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:32 schreef Teslynd het volgende:
Wat is dat voor pincode-instructie?
Vermoedelijk:
- bedrag boven de E 25 ? Pincode intoetsen
- de afgelopen tijd in totaal meer dan E 50 contactloos betaald en in de tussentijd geen normale pintransactie gedaan ? Pasje in apparaat steken en pincode intoetsen

Zoals bij alle banken.
pi_178158153
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:27 schreef Kassamiep het volgende: [..]

Vermoedelijk:
- bedrag boven de E 25 ? Pincode intoetsen
- de afgelopen tijd in totaal meer dan E 50 contactloos betaald en in de tussentijd geen normale pintransactie gedaan ? Pasje in apparaat steken en pincode intoetsen

Zoals bij alle banken.
Dus contactloos mag tussen twee pincode-activiteiten maximaal ¤ 25 per keer en in totaal ¤ 50. Wist ik niet, want ik heb die functie direct uit laten zetten en er verder niet naar gekeken.
Dat is niet aan het pasje te zien. Dus toen de functie nieuw was en ik het pasje in het pinapparaat stak, zei de verkoper "nee" en haalde de het pasje erlangs. En dat werkte dus niet. Verder heeft nooit iemand iets m.b.t. het contactloze gedaan.

Nog een bankvraagje: ik zie af en toe dat je kan kiezen uit verschillende bankmogelijkheden, waar onder de Maestro. Maestro staat ook op mijn bankpasje. Is dat de bedoelde of is er nog een andere die bedoeld wordt?
pi_178159928
De overheid draagt voor het grootste deel bij aan de verharding van de maatschappij. Haar strategie is om de bevolking zo lang mogelijk te laten doorwerken, zodat zo weinig mogelijk mensen (te) lang van hun pensioen kunnen genieten. En dat gehandicapten hun leven lang gedoemd zijn minder te verdienen dan hun gezonde collega’s en daarbij geen pensioen kunnen opbouwen. En daarmee neemt de overheid een hypocriete standpunt in, want deze houding van de overheid triggert de mensen tot zelfmoord.

Dan vind ik dat de overheid die mensen - die niet willen of wegens bezwarende redenen niet in staat zijn om het zo lang vol te houden – de vrije keus geven om eerder uit het leven te stappen.
Want in feite is dat de doelstelling van de overheid.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_178160881
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:32 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Kan je overal geld uit de muur trekken of moet je bij een eigen van Triodos zijn?

Wat is dat voor pincode-instructie?
Bij alle geldautomaten 250 per keer, bij Rabobank-geldautomaten vijf keer per dag max. 1250, bij alle automaten max 3000 per dag.
Contactloos betalen max 25 per keer, tot een bedrag van 50 of 15 keer achter elkaar. Daarna wordt om de pincode gevraagd. Contactloos betlaen kan aan- en uitgezet worden via Internet Bankieren.
pi_178180968
En met dat contactloos betalen is dus geen pincode nodig. Iedereen die je pasje in handen krijgt kan vrolijk cashen? Het scheelt je natuurlijk wel een mes op de keel, maar dit idee van makkelijk cashen bevalt me evenmin.
pi_178183828
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:07 schreef Teslynd het volgende:
En met dat contactloos betalen is dus geen pincode nodig. Iedereen die je pasje in handen krijgt kan vrolijk cashen? Het scheelt je natuurlijk wel een mes op de keel, maar dit idee van makkelijk cashen bevalt me evenmin.
Dat is wel een leuke inderdaad. De buit is i.i.g. altijd een paar tientjes en dat kan gewoon random. Als men die tientjes heel erg nodig denkt te hebben (voor een shotje heroïne b.v.) dan is dat best een enge gedachte. Dat zijn de ongekende mogelijkheden van deze moderne tijd waar eigenlijk niemand op zit te wachten.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_178184205
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:52 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat is wel een leuke inderdaad. De buit is i.i.g. altijd een paar tientjes en dat kan gewoon random. Als men die tientjes heel erg nodig denkt te hebben (voor een shotje heroïne b.v.) dan is dat best een enge gedachte. Dat zijn de ongekende mogelijkheden van deze moderne tijd waar eigenlijk niemand op zit te wachten.
Wat een dramatiek Bart, vroeger liep men met stapels contant geld op zak, dat kon net zo makkelijk gestolen worden. Als je pasje gestolen wordt is die nog te blokkeren met 1 telefoontje, probeer dat eens met een ouderwetsch bankbiljet.
pi_178184457
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:16 schreef Farenji het volgende:

[..]

Wat een dramatiek Bart, vroeger liep men met stapels contant geld op zak, dat kon net zo makkelijk gestolen worden. Als je pasje gestolen wordt is die nog te blokkeren met 1 telefoontje, probeer dat eens met een ouderwetsch bankbiljet.
Dat ziet u goed, van die dramatiek. Maar toch... is het anders. Gevoelsmatig. Dat is natuurlijk nooit een sterk uitgangspunt, dat gevoelsmatig... Maar het is anders. Hoe dat anders is dat gaat nog wel blijken. Meer ongekende en zeer onverwachte mogelijkheden daarmee denk ik.

Om iemand van een stapel bankbiljetten te beroven dient men fysiek geweld te gebruiken maar de moderne berovingen kunnen gewoon digitaal. Netjes geruisloos zonder geweld. Het is heel anders zonder dat wij nog beseffen wat de mogelijkheden allemaal zijn.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_178185979
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:07 schreef Teslynd het volgende:
En met dat contactloos betalen is dus geen pincode nodig. Iedereen die je pasje in handen krijgt kan vrolijk cashen?
Tot E 50 ja;als je het spreidt over aankopen < E 25 per stuk.
Weinig verschil met iemand die je portemonnee met een briefje van ¤ 50 erin rolt dus.
pi_178186278
Het irriante zit hem erin dat je na eerst de pas tegen het apparaat te hebben gehouden, er een melding komt dat je je pincode moet intoetsen dus de snelheid gaat eruit, mensen achter je staan te trappelen en de kassamedewerker moet eerst drie of vier handelingen verrichten voordát je je pincode kunt intoetsen.
Ik begrijp niet dat dat niet makkelijker kan.
pi_178186280
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 06:35 schreef Loekie1 het volgende:
Het irriante zit hem erin dat je na eerst de pas tegen het apparaat te hebben gehouden, er een melding komt dat je je pincode moet intoetsen dus de snelheid gaat eruit, mensen achter je staan te trappelen en de kassamedewerker moet eerst drie of vier handelingen verrichten voordát je je pincode kunt intoetsen.
Ik begrijp niet dat dat niet makkelijker kan.
Dat ligt aan het apparaat. Bij de wat betere kan je meteen na de melding je code intoetsen/ je pas erin doen en alsnog je code intoetsen zonder dat de kassamiep iets hoeft te doen.

En wanneer je die melding gaat krijgen kan je natuurlijk zelf bijhouden :P
pi_178186328
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 06:37 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dat ligt aan het apparaat. Bij de wat betere kan je meteen na de melding je code intoetsen/ je pas erin doen en alsnog je code intoetsen zonder dat de kassamiep iets hoeft te doen.

En wanneer je die melding gaat krijgen kan je natuurlijk zelf bijhouden :P
Laat iedereen gewoon zelf kunnen bepalen hoeveel 'contant' ze op zak willen hebben. 50 euro daar ben je zo aan toe, dus dat is constant die melding krijgen, heel irritant.
pi_178186370
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 06:57 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Laat iedereen gewoon zelf kunnen bepalen hoeveel 'contant' ze op zak willen hebben. 50 euro daar ben je zo aan toe, dus dat is constant die melding krijgen, heel irritant.
Zal waarschijnlijk vanzelf wel komen als het meer ingeburgerd raakt - al vermoed ik dat de ¤ 25 en ¤50 limieten door een overheidsorgaan zijn opgelegd aangezien alle banken in Nederland ze hanteren...
pi_178186434
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 06:57 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Laat iedereen gewoon zelf kunnen bepalen hoeveel 'contant' ze op zak willen hebben. 50 euro daar ben je zo aan toe, dus dat is constant die melding krijgen, heel irritant.
jij geeft dagelijks 50 euro in winkels uit?
There are only 151 Pokémon.
pi_178186494
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:24 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

jij geeft dagelijks 50 euro in winkels uit?
Ik geef helemaal niet zoveel uit maar ik heb wel het idee constant de pincode te moeten intoetsen terwijl contactloos betalen zo ideaal is.
pi_178190103
Wel slordig van Triodos dat ze blijkbaar een nieuwe 'identifier' hebben maar dat de tekst in de brief nog op een oude slaat oftewel erg puzzelen om eruit te komen hoe je die identifier aan de praat krijgt. Ik weet ook niet wat nou de pincode van mijn pas is, want dan hebben ze het over de pincode van de identifier en dan weer over de pas, onduidelijk allemaal.
Maar het ziet er wel mooi uit.
pi_178191698
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:49 schreef Loekie1 het volgende:
Wel slordig van Triodos dat ze blijkbaar een nieuwe 'identifier' hebben maar dat de tekst in de brief nog op een oude slaat oftewel erg puzzelen om eruit te komen hoe je die identifier aan de praat krijgt. Ik weet ook niet wat nou de pincode van mijn pas is, want dan hebben ze het over de pincode van de identifier en dan weer over de pas, onduidelijk allemaal.
Maar het ziet er wel mooi uit.
Ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb gehad.
pi_178197574
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:12 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb gehad.
Heb jij ook een mintgroene identifier, in een Apple-achtig doosje? Apple, maar dan groen, wel geniaal.
pi_178198280
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 07:41 schreef Loekie1 het volgende:
Hier ga ik voortaan mee pronken bij de kassa. Nooit meer dat feloranje ding, maar deze prachtige groene. Voortaan kan iedereen zien dat ik voor een betere wereld ben en niet voor een materialistische wereld!
En dat je vindt dat homos & vrouwen die abortus plegen dood moeten.
Klein detail :P

Voor de rest heb je groot gelijk. Overall zijn de dingen waar Triodos in investeert minder schadelijk voor de mensheid dan de investeringen van ING. Alleen dus jammer van de fundie evangelisten.
pi_178210223
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 17:56 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Heb jij ook een mintgroene identifier, in een Apple-achtig doosje? Apple, maar dan groen, wel geniaal.
Ja. Maar misschien heb ik de gebruiksaanwijzing gewoon amper gelezen en ben ik meteen aan de slag gegaan.
pi_178211916
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 11:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ja. Maar misschien heb ik de gebruiksaanwijzing gewoon amper gelezen en ben ik meteen aan de slag gegaan.
Nee, het plaatje dat in de tekst stond van de identifier was anders, de echte heeft een OK knop waarmee je aan en uit moet zetten bijv, en de pincode die werkte, bleek achterop de identifier te staan terwijl in de tekst stond dat die in de brief stond.

Hoe dan ook, ik heb weten in te loggen, maar ik krijg die identifier verder niet aan de praat, hij blijft komen met die toegangscode en terwijl ik al ben ingelogd bij Triodos en ik kan geen eigen pincode invullen. De pincode uit de brief werkt niet.
Ik zie dat bij vier keer verkeerde pincode, hij blokkeert dus dat zal wel het geval zijn. Moet ik bellen, bah.
Ik denk dat bejaarden hier geen brood van lusten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Loekie1 op 31-03-2018 13:45:14 ]
pi_178304393
Het is allemaal geregeld, ik had het niet goed gelezen. Fijn om bij Triodos te zijn!
pi_178305157
Dom dat iedereen over de rooie is als iemand een flink salaris heeft en rijk probeert te worden. Maar die opheft is er nooit over mensen die al rijk zijn, 10 miljoen in aandelen hebben en daar gemiddeld gratis 700.000 euro bijna belastingvrij per jaar mee binnenharken.

De elite heeft jullie goed gehersenspoeld. Kijk vooral naar de mensen die rijk proberen te worden, maar de elite die al rijk is en met hun kapitaal miljarden per jaar binnenhalen, die blijven buiten schot.

15% belasting op winst van investeringen
52% belasting op inkomen

En iedereen vindt het goed :') :')
pi_178317750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:04 schreef JaJammerJan het volgende:
Dom dat iedereen over de rooie is als iemand een flink salaris heeft en rijk probeert te worden. Maar die opheft is er nooit over mensen die al rijk zijn, 10 miljoen in aandelen hebben en daar gemiddeld gratis 700.000 euro bijna belastingvrij per jaar mee binnenharken.

De elite heeft jullie goed gehersenspoeld. Kijk vooral naar de mensen die rijk proberen te worden, maar de elite die al rijk is en met hun kapitaal miljarden per jaar binnenhalen, die blijven buiten schot.

15% belasting op winst van investeringen
52% belasting op inkomen

En iedereen vindt het goed :') :')
Het gaat mij meer om het beleid van ING, dieronvriendelijke kippenindustrie in Oekraine en elders financieren, dan om die floptopman.
  donderdag 5 april 2018 @ 11:35:49 #146
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_178320386
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:04 schreef JaJammerJan het volgende:
Dom dat iedereen over de rooie is als iemand een flink salaris heeft en rijk probeert te worden. Maar die opheft is er nooit over mensen die al rijk zijn, 10 miljoen in aandelen hebben en daar gemiddeld gratis 700.000 euro bijna belastingvrij per jaar mee binnenharken.

De elite heeft jullie goed gehersenspoeld. Kijk vooral naar de mensen die rijk proberen te worden, maar de elite die al rijk is en met hun kapitaal miljarden per jaar binnenhalen, die blijven buiten schot.

15% belasting op winst van investeringen
52% belasting op inkomen

En iedereen vindt het goed :') :')
klopt IB moet fors omlaag en de BTW kan dan wel wat omhoog

Overigens hebben we het allemaal goed in Nederland
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_178320430
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 11:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

klopt IB moet fors omlaag en de BTW kan dan wel wat omhoog
Vermogensbelasting moet verdubbeld worden.

quote:
Overigens hebben we het allemaal goed in Nederland
Praat voor jezelf.
pi_178321278
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 11:39 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Vermogensbelasting moet verdubbeld worden.

[..]

Praat voor jezelf.
Ja joh, laten we de VRH naar 60% gooien :')
pi_178321379
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:26 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ja joh, laten we de VRH naar 60% gooien :')
:') :')

Vermogensbelasting is net 1.2%. Rendement van 8% over de langere termijn is normaal dus dat is net 15% belasting.

En zelfs al is het 60%, wat is daar mis mee. Inkomstenbelasting is 52%, ook al dicht bij de 60%
  donderdag 5 april 2018 @ 12:31:45 #150
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_178321380
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 11:39 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Vermogensbelasting moet verdubbeld worden.

[..]

Praat voor jezelf.
VRH die gaat juist eraf

er zit maar een ding op , ook rijk worden

Het commmunisme heeft gefaald om dat iedereen rijk wil zijn
zo werkt nu eenmaa

Wees blij met wat je hebt en maak er wat van l

Ben je gezond ?? Wees maar blij dan
Zat rijke mensen die ongezond en onterveden zijn

Die jhebben eeen kut leven
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')