volgens mij niks, ze hebben het gewoon over de stemmingenquote:
Ik mis de twins.....quote:Op maandag 12 maart 2018 15:50 schreef Charmian het volgende:
romy zal nooit op cemal, bas of bo stemmen...ik mis bil in het rijtje
Dus nietquote:Op maandag 12 maart 2018 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft nog heel groothartig gezegd dat hij net zo objectief zou blijven als voor de finale....
Denk, dat dat niet veel uit had gemaakt.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Niemand wilde het risico lopen om volgende week alle stemmen te krijgen
rienk had heel slim gezegd dat het unaniem moest zijn.
Dus roepen : Ik wil Rienk eruit, had tot gevolg kunnen hebben dat iedereen volgende week zou weten op wie te stemmen.....
Pinky pinky met de twinsquote:
Behalve als de drieling of de vide van ze af wilquote:Op maandag 12 maart 2018 15:52 schreef sjampoeh het volgende:
room en djumal gaan sws de finale halen zegt djumal
Ze zat net naast Bas en ik las, dat zij 2en zich aan wilde sluiten bij de videgroep.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd bij wie Gluipkutje, als loslopend wild nu aan gaat slijmen... bondgenoten zijn nu ineens weer belangrijk geworden
Geen gegenboogh?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Beau is blij met de Regenboog dat is het enige woord wat ze goed uit kan spreken ook
Die hebben elkaar toch?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Slomie&Sjelmiel dekken elkaar
Tsjippie&Duo Klef&Bef dekken elkaar
Konkelteef&Mallootje dekken elkaar en Ivan
Wie lopen er nog los zonder dekking? Jet, Zwamneus MehhMehh
En toch denk ik dat niemand meer op Billy durft te stemmen. Alleen Cemal.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Juist wel, nu ze gezien hebben dat zelfs Beau op Billy durft te stemmen zullen er meer volgen.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En toch denk ik dat niemand meer op Billy durft te stemmen. Alleen Cemal.
Dekken elkaar maar denk nooit dat Ivan niet zijn eigen gevoel volgt op wie die stemt.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |