Heb al een tijdje door dat ze vies bezig is.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Beau is de grootste sneak heb ik net gemerkt, slang
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar het zou dom zijn ....![]()
Voor wie het gemist heeft ....![]()
[ afbeelding ]
De klok tikt af - 12 maart 2018.
x6g63t7
[ afbeelding ]
De finale is begonnen - 12 maart 2018.
x6g633g
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop dat Billy elke week genomineerd wordt. Steeds op dat bankje.
Dat doen ze allemaal met name Bil is daar goed inquote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef snetje het volgende:
We gaan nu wekenlang ..totdat ze wordt weggestemd het slangengedrag van Beau zien ...zich overal inmengen ...uithoren wie op wie gaat...
José gaat niet op Baldr. maar op 1 op Basquote:
op ivanquote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef BirdsEyeView het volgende:
Cemal weet niet op wie Madi zal gaan. Ivan? vraagt hij zich af.
Billy denkt dat zij op Rene gaat.
Dus eigenlijk gewoon 1 harde stem.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar vanaf nu gewoon vol stemmen dus, niet meer verdelen .....
Gewoon een smerige rat is het .quote:Op maandag 12 maart 2018 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Vond het wel frappant, dat Bas de twins de tip gaf om op Jose te stemmen.
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik word iets hier, zegt Rienk Ik ga hier een rol krijgen die niemand had verwacht
wie ? omg net thuis, spannendquote:Op maandag 12 maart 2018 13:48 schreef Charmian het volgende:
rot dan op als je een man van je woord bent....je keutel intrekken en het aan de groep overlaten
Zal mij benieuwen of hij het ook daadwerkelijk gaat doenquote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef mijntjexx het volgende:
bil praat met cemal maar weet niet dat hij vol op haar wil, hou het vol cemal!!!
Dat ze haar Utopia eindigt zoals het begon: wekenlang janken en hysteriequote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop dat Billy elke week genomineerd wordt. Steeds op dat bankje.
Inderdaad. Niks is zeker daar.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ze dachten daar veilig te zijn tot het einde. Verandert de Febo de regels weer. Prachtig
Tot nog toe was dat wél zo.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
cemal is wel standvastig
Als hij nu denkt 3 op bil doet hij dat volgens mij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |