Heb al een tijdje door dat ze vies bezig is.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Beau is de grootste sneak heb ik net gemerkt, slang
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar het zou dom zijn ....![]()
Voor wie het gemist heeft ....![]()
[ afbeelding ]
De klok tikt af - 12 maart 2018.
x6g63t7
[ afbeelding ]
De finale is begonnen - 12 maart 2018.
x6g633g
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop dat Billy elke week genomineerd wordt. Steeds op dat bankje.
Dat doen ze allemaal met name Bil is daar goed inquote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef snetje het volgende:
We gaan nu wekenlang ..totdat ze wordt weggestemd het slangengedrag van Beau zien ...zich overal inmengen ...uithoren wie op wie gaat...
José gaat niet op Baldr. maar op 1 op Basquote:
op ivanquote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef BirdsEyeView het volgende:
Cemal weet niet op wie Madi zal gaan. Ivan? vraagt hij zich af.
Billy denkt dat zij op Rene gaat.
Dus eigenlijk gewoon 1 harde stem.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar vanaf nu gewoon vol stemmen dus, niet meer verdelen .....
Gewoon een smerige rat is het .quote:Op maandag 12 maart 2018 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Vond het wel frappant, dat Bas de twins de tip gaf om op Jose te stemmen.
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik word iets hier, zegt Rienk Ik ga hier een rol krijgen die niemand had verwacht
wie ? omg net thuis, spannendquote:Op maandag 12 maart 2018 13:48 schreef Charmian het volgende:
rot dan op als je een man van je woord bent....je keutel intrekken en het aan de groep overlaten
Zal mij benieuwen of hij het ook daadwerkelijk gaat doenquote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef mijntjexx het volgende:
bil praat met cemal maar weet niet dat hij vol op haar wil, hou het vol cemal!!!
Dat ze haar Utopia eindigt zoals het begon: wekenlang janken en hysteriequote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
Inderdaad. Niks is zeker daar.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ze dachten daar veilig te zijn tot het einde. Verandert de Febo de regels weer. Prachtig
Tot nog toe was dat wél zo.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
cemal is wel standvastig
Als hij nu denkt 3 op bil doet hij dat volgens mij ook
En dat voor iemand die zich voordoet als de reïncarnatie van Jezus.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:48 schreef Charmian het volgende:
rot dan op als je een man van je woord bent....je keutel intrekken en het aan de groep overlaten
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
Thnx geef je me een seintje zodat hij ook in de SV kan komen, dan hebben we alles in een.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tnx, dan moet het zo kloppen.
Alleen de publieksstemmen kunnen weg denk ik.
[ afbeelding ]
Hij is toch gast ? mag hij nog niet even blijven ?quote:Op maandag 12 maart 2018 13:48 schreef zodeju het volgende:
[..]Jammer genoeg niet......hij laat de groep beslissen......
Gatver. Hij is weer in beeld. Gaat weer over hem.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mag er ook op Rienk gestemd worden en stemt Rienk zelf ook mee?
romy denk ik ookquote:Op maandag 12 maart 2018 13:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
bily zegt tegen cemal ik denk dat bas , ivan jij en ik de kanshebbers zijn om te winnen, cemal zegt ik denk dat bas en ivan naar huis worden gestemd, ja dat denk ik ook zegt billyover met iedereen meepraten gesproken
Maar hebben de bewoners dat ook door? Ligt ze goed in de groep?quote:Op maandag 12 maart 2018 13:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Beau is de grootste sneak heb ik net gemerkt, slang
Denk dat ze dat allemaal gaan vertonen.........quote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef snetje het volgende:
We gaan nu wekenlang ..totdat ze wordt weggestemd het slangengedrag van Beau zien ...zich overal inmengen ...uithoren wie op wie gaat...
Als hij maar niet op dinsdag de doorslag mag geven.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik word iets hier, zegt Rienk Ik ga hier een rol krijgen die niemand had verwacht
Heb René nog niet gehoord eroverquote:
De bewoners hebben nu wel wat anders aan hun hoofd dan die bedelende zwerver.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neen, hij blijft als de bewoners dat willen.
Dat zou het mooiste zijnquote:Op maandag 12 maart 2018 13:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk ja.
En dan bij de één na laatste eruit getieft worden.
Nee, de bewoners moeten zelf kiezen tussen de twee genomineerde, bij gelijk spel over 24 uur nog een keer stemmenquote:Op maandag 12 maart 2018 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als hij maar niet op dinsdag de doorslag mag geven.
Afspraak was tot de finale daar blijven. Finale is nu begonnen dus oprotten met die uitvreter.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:49 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hij is toch gast ? mag hij nog niet even blijven ?
Breng ze niet op een idee!quote:Op maandag 12 maart 2018 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als hij maar niet op dinsdag de doorslag mag geven.
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx geef je me een seintje zodat hij ook in de SV kan komen, dan hebben we alles in een.
Hij zei net dat hij vol op iemand ging. Iemand die de harmonie verstoortquote:
josequote:Op maandag 12 maart 2018 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Iemand nog gehoord op wie Rene gaat stemmen?
Romy zal nooit op de drieling stemmen , dat zijn al 12 stemmen totaalquote:Op maandag 12 maart 2018 13:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee als de twins luisteren naar chip
Dan zal chip romy ❤jemal willen breken
Ik wel, hij zou vol op Jose gaan .............quote:
Nou banden maar oppompenquote:Op maandag 12 maart 2018 13:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Afspraak was tot de finale daar blijven. Finale is nu begonnen dus oprotten met die uitvreter.
Ja wel, hij moest naar huis zodra de finale zou beginnen, en hij zei over een uur ben ik weg!quote:Op maandag 12 maart 2018 13:48 schreef zodeju het volgende:
[..]Jammer genoeg niet......hij laat de groep beslissen......
Onze slimme man......quote:Op maandag 12 maart 2018 13:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
op ivan![]()
madi en ivan gaan super goed
Joseeheee....quote:Op maandag 12 maart 2018 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Hij is de enige die veilig is.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:49 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Gatver. Hij is weer in beeld. Gaat weer over hem.
Mag hij weg?
Klopt. Al vraag ik me af of ze daar op dit moment uberhaupt naar elkaar luisterenquote:Op maandag 12 maart 2018 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet wel weten wie het zegt en hoe die persoon dat zegt.
Oja, dat zat er dus dik in ja.quote:
Eerst wel, maar nu opeens niet meer..............Hij wil de bewoners laten stemmen of hij mag blijven........quote:
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef Dotteke het volgende:
vol op josequote:Op maandag 12 maart 2018 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
en hij wil niets met geld te maken hebben, als hij er maar niets voor hoeft te doen dan vind hij het niet erg om allerlei dinen te aanvaarden die geld hebben gekost.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat voor iemand die zich voordoet als de reïncarnatie van Jezus.
maar andersom wel..quote:Op maandag 12 maart 2018 13:52 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Romy zal nooit op de drieling stemmen , dat zijn al 12 stemmen totaal
Echt he...verschrikkelijk.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:51 schreef mijntjexx het volgende:
Rienk vandaag toen hij hoorde dat de finale vandaag begint "oh shit dan moet ik weg, ja ik ga weg, dat heb ik gezegd". 5 min laten " nee shit ik baal hier echt van, ik blijf, als de groep wil dat ik blijf blijf ik "![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 12 maart 2018 13:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Jij ook bedankt voor je verslag, ik miste het net.
Rienk vandaag toen hij hoorde dat de finale vandaag begint "oh shit dan moet ik weg, ja ik ga weg, dat heb ik gezegd". 5 min laten " nee shit ik baal hier echt van, ik blijf, als de groep wil dat ik blijf blijf ik "quote:Op maandag 12 maart 2018 13:52 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ja wel, hij moest naar huis zodra de finale zou beginnen, en hij zei over een uur ben ik weg!
Te gek.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaat de onderlinge verhoudingen wel aardig over hoop gooien .....![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Leuk zeg, nou is er eindelijk weer actie. [ afbeelding ]
Oke, was te verwachtenquote:Op maandag 12 maart 2018 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wel, hij zou vol op Jose gaan .............
Ja maar wat ik me afvraagquote:Op maandag 12 maart 2018 13:53 schreef BirdsEyeView het volgende:
Nog 12 maandagen, dus 3 in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |