abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 12 maart 2018 @ 15:48:18 #26
20849 FredvZ
Beroepschagrijn
pi_177770683
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:35 schreef tailfox het volgende:

[..]

nope
Zou je die niet eens opzoeken dan?
So we just called him Fred
  maandag 12 maart 2018 @ 16:59:08 #27
2629 Juup©
Zelden serieus, soms wel.
pi_177772465
Vreemd? Op de website van die verzekeraar staat: Polissen vanaf 13-10-2014 (Media Markt)

Hier overigens de meest recent polis van hun Verzekeringsvoorwaarden via/bij MM.

Overigens zie ik in die voorwaarden nergens een termijn staan m.b.t. de maximale duur van een reparatie o.i.d., of ik heb er overheen gelezen.

[ Bericht 50% gewijzigd door Juup© op 12-03-2018 18:14:06 (Sorry, te gespannen.) ]
pi_177773204
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 16:59 schreef Juup© het volgende:

[..]

Vreemd? Op de website van die verzekeraar staat: Polissen vanaf 13-10-2014 (Media Markt)

Hier overigens de meest recent polis van hun Verzekeringsvoorwaarden via/bij MM.

Overigens zie ik in die voorwaarden nergens een termijn staan m.b.t. de maximale duur van een reparatie o.i.d., of ik heb er overheen gelezen.
ja we leven nu in 2018. personeel gaf dat aan.
  maandag 12 maart 2018 @ 17:38:27 #29
2629 Juup©
Zelden serieus, soms wel.
pi_177773421
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:27 schreef tailfox het volgende:

[..]

ja we leven nu in 2018. personeel gaf dat aan.
Laat maar dan, ik weet ook wel dat wij in 2018 leven bijdehand. Suc6 met alles :')
  Moderator maandag 12 maart 2018 @ 17:41:11 #30
355459 crew  noodgang
pi_177773473
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:27 schreef tailfox het volgende:

[..]

ja we leven nu in 2018. personeel gaf dat aan.
Hij probeert je te helpen! Er staat vanaf 2014, dus dat zou nu nog goed van toepassing kunnen zijn.
Heb je al contact opgenomen met de verzekeraar en welke antwoorden wil je hebben?
________________________________________________________________________________________________________________________________
pi_177773719
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:41 schreef noodgang het volgende:

[..]

Hij probeert je te helpen! Er staat vanaf 2014, dus dat zou nu nog goed van toepassing kunnen zijn.
Heb je al contact opgenomen met de verzekeraar en welke antwoorden wil je hebben?
Mijn vriending heeft contact opgenomen en ze zijn het toestel kwijt :')
  maandag 12 maart 2018 @ 18:03:29 #32
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_177773948
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:53 schreef tailfox het volgende:

[..]

Mijn vriending heeft contact opgenomen en ze zijn het toestel kwijt :')
Misschien helpt dit:
https://www.juridischloke(...)ekomen-overeenkomst/
Wat doe ik hier?
pi_177773965
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

Laat maar dan, ik weet ook wel dat wij in 2018 leven bijdehand. Suc6 met alles :')
Mijn opmerking was niet bijdehand bedoelt. mijn excuses ik bedoelde dat het waarschijnlijk niet zou gelden voor mij.
  maandag 12 maart 2018 @ 18:15:06 #34
2629 Juup©
Zelden serieus, soms wel.
pi_177774255
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:04 schreef tailfox het volgende:

[..]

Mijn opmerking was niet bijdehand bedoelt. mijn excuses ik bedoelde dat het waarschijnlijk niet zou gelden voor mij.
Ik had ook anders kunnen reageren, mijn excuses bij dezen. Ik ben gewoon een beetje gespannen, en reageer dan wel eens te impulsief.
pi_177774466
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik had ook anders kunnen reageren, mijn excuses bij dezen. Ik ben gewoon een beetje gespannen, en reageer dan wel eens te impulsief.
Ik reageer te vaak te kort. Maar wat bedoelde die medewerker dan met dat de mediamarkt nu niks meer met die verzekeringen doet dan?
  maandag 12 maart 2018 @ 18:26:14 #36
2629 Juup©
Zelden serieus, soms wel.
pi_177774541
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:23 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ik reageer te vaak te kort. Maar wat bedoelde die medewerker dan met dat de mediamarkt nu niks meer met die verzekeringen doet dan?
Geen flauw idee, maar ik denk dat ze alles rechtstreeks via de verzekeraar laten lopen, en dat jij die niet bij de MM moet zijn maar bij de verzekeraar (al vind ik dat wel gek aangezien de telefoon bij MM gekocht is).
pi_177775034
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Geen flauw idee, maar ik denk dat ze alles rechtstreeks via de verzekeraar laten lopen, en dat jij die niet bij de MM moet zijn maar bij de verzekeraar (al vind ik dat wel gek aangezien de telefoon bij MM gekocht is).
Ja dat vind ik ookal vervelend en heb alleen een a4 waar het termijn opstaat. maar morgen gaat mijn vriendin weer bellen hopelijk krijgt ze gewoon nieuw toestel
  maandag 12 maart 2018 @ 18:50:24 #38
2629 Juup©
Zelden serieus, soms wel.
pi_177775116
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:46 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ookal vervelend en heb alleen een a4 waar het termijn opstaat. maar morgen gaat mijn vriendin weer bellen hopelijk krijgt ze gewoon nieuw toestel
Ik hoop het ook voor haar, suc6 ^O^
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')