abonnement Unibet Coolblue
pi_178278740
Niet de Adonis vergeten hé! Geen kijkje genomen maar ben wel benieuwd eigenlijk, die rij was me iets te lang. Net als de rij bij de silent disco, die was ook niet normaal.
  dinsdag 3 april 2018 @ 14:55:46 #152
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_178278772
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:55 schreef DerJoris het volgende:
Niet de Adonis vergeten hé! Geen kijkje genomen maar ben wel benieuwd eigenlijk, die rij was me iets te lang. Net als de rij bij de silent disco, die was ook niet normaal.
Ja maar ... die rij bij de Silent Disco moet je gewoon doen. Als je er bent hoef je er nooooooit meer uit.
pi_178279993
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:24 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ja? Films enzo bedoel je? Die snoeiharde metaltent was ook wel geinig vorig jaar.

Meestal dook ik toch de Bravo in (ben niet zo van de kneiter-amazing-meezing-manifesto's).
Ja bijvoorbeeld, en op de camping zijn er ook altijd genoeg mensen hun eigen feestje aan het bouwen. Als je je op LL niet vermaakt dan weet ik het ook niet meer, maar ik ben wel erg bevooroordeeld natuurlijk.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_178280196
De Armadillow is ook goede voor nachtelijk vermaak
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 16:46:50 #155
332671 crew  indiaantje89
pi_178281315
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:54 schreef Sino_Ganti het volgende:
De Armadillow is ook goede voor nachtelijk vermaak
De donderdag vond ik hem oersaai, de zaterdag was die wel weer leuk als after.
pi_178281370
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:46 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

De donderdag vond ik hem oersaai, de zaterdag was die wel weer leuk als after.
Het is wel belangrijk dat het 's nachts niet te koud en nat is.
Dat is sowieso beter ook voor de drukte in de Bravo etc.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 17:19:00 #157
332671 crew  indiaantje89
pi_178281971
Die silent disco is best leuk, maar goed nieuws is het allemaal niet meer. En die rijen vorig jaar waren me iets te lang. De X-Ray vind ik eigenlijk altijd maar erg mager die donderdag avond. En in India was er een film die ik lang weer vergeten ben?

Ik vond vorig jaar de donderdag echt saai.. terwijl ik het voorheen altijd wel leuk vond met de "24 uurs tent".
pi_178284889
Ik denk dat vorig jaar mensen nog niet echt doorhadden dat je best goed kon feesten in die Armadillow, zal dit jaar toch wel anders zijn denk ik op donderdag.

Die silent disco vind ik heel erg leuk, maar wil tussendoor ook wel even kunnen eten, drinken en pissen en dat kan niet met die rij. Niet aan mij besteed dus.

Die X-Ray was veels te druk vorig jaar op de donderdag, was er wel even wezen kijken voor SIROJ (Naamsgenoot hé)

Grootste lol was vorig jaar toch op de camping een beetje lol trappen.
pi_178284905
Die klimrekken waren trouwens ook wel leuk daar in dat 24 uurs gebied. Heb me er best goed vermaakt door er op/over/door te klimmen. Ben uiteindelijk best verbaasd dat dat gewoon nog goed is gegaan met m'n dronken hasses.
pi_178287323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Die silent disco is best leuk, maar goed nieuws is het allemaal niet meer. En die rijen vorig jaar waren me iets te lang. De X-Ray vind ik eigenlijk altijd maar erg mager die donderdag avond. En in India was er een film die ik lang weer vergeten ben?

Ik vond vorig jaar de donderdag echt saai.. terwijl ik het voorheen altijd wel leuk vond met de "24 uurs tent".
Terwijl, als je het goed bekijkt, daar eigenlijk ook niks te doen was vroeger in de 24uurs tent op donderdag. Er was wat vage muziek ja, maar in die tent kwam je nooit want veels te druk, dus met tienduizend op de campinglaan staan, meer was het niet natuurlijk, beetje ouwehoeren en bier zuipen.

Maaaar, het was altijd wel heel gezellig en er was een goede sfeer, dat was wel altijd zo.
pi_178289615
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:45 schreef DerJoris het volgende:
Ik denk dat vorig jaar mensen nog niet echt doorhadden dat je best goed kon feesten in die Armadillow, zal dit jaar toch wel anders zijn denk ik op donderdag.

Die silent disco vind ik heel erg leuk, maar wil tussendoor ook wel even kunnen eten, drinken en pissen en dat kan niet met die rij. Niet aan mij besteed dus.

Die X-Ray was veels te druk vorig jaar op de donderdag, was er wel even wezen kijken voor SIROJ (Naamsgenoot hé)

Grootste lol was vorig jaar toch op de camping een beetje lol trappen.
Vorig jaar mijn eerste Lowlands en heb me de donderdag best wel vermaakt in de Armadillow.
pi_178290748
Als ik het me goed herinner was de silent disco vorig jaar als herboren en leuker dan ooit, geweldige zet. En er waren gewoon pisbakken binnen, toch? Zag de vaak benoemde absurde rij pas bij het naar buiten gaan, dus dat zal aan de timing gelegen hebben. De muziek-selectie was ook niet zo tenenkrommend als verwacht, het probleem was echter dat het na een uur of iets langer zo'n beetje op repeat ging, wellicht om nieuwe toevoer aan mensen te creëren.

En dan kwam je buiten en was er gewoon helemaal geen fuck te doen, en de camping-sfeer was er ook helemaal niet meer omdat iedereen groot feest op het terrein verwachtte.
  dinsdag 3 april 2018 @ 22:39:43 #163
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_178291109
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:45 schreef DerJoris het volgende:
Ik denk dat vorig jaar mensen nog niet echt doorhadden dat je best goed kon feesten in die Armadillow, zal dit jaar toch wel anders zijn denk ik op donderdag.

Die silent disco vind ik heel erg leuk, maar wil tussendoor ook wel even kunnen eten, drinken en pissen en dat kan niet met die rij. Niet aan mij besteed dus.

Die X-Ray was veels te druk vorig jaar op de donderdag, was er wel even wezen kijken voor SIROJ (Naamsgenoot hé)

Grootste lol was vorig jaar toch op de camping een beetje lol trappen.
Ja vooral dat eerste denk ik ook. Ik vond dit jaar de silent disco echt tegenvallen helaas, en heel die donderdag was wat minder dit jaar voor mij. De Armadillow was toen nog leeg want idd nog niet ontdekt

Maar je kon er echt heeerlijk feesten op die andere dagen O+ _O_ Denk dat dit jaar de Armadillow op de donderdag al meteen los gaat
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 3 april 2018 @ 22:40:40 #164
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_178291130
Was leuk om te zien hoe men op lowlands de armadillow ontdekte door het weekend heen

Donderdag niemand en zondag stampvol (op een goede manier, was heel gezellig)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_178293398
vorig jaar waren er in de india op donderdag 2 films.
ik heb de 2e gezien,dat was "1984"
ik vond t idee van een film op de donderdagavond erg goed,maar de keuze van de film was zeeeer slecht.
een veel te zware film voor op dat tijdstip.
dus wat dat betreft hoop ik dat ze leren en een betere keuze maken.
ideaal zou zijn: een hele avond korte films van 15 min tonen,dat zou denk ik heel goed werken.
anders een comedie of muziekflm,iets waar e gewoon een stuk van kan missen.
  woensdag 4 april 2018 @ 08:35:53 #166
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178295621
Ze doen geloof ik toch wel altijd lange films (anderhalf uur) en soms best zware kost ja.
pi_178302277
idd zware kost,zeker als je geen stoeltjes hebt en e constant mensen voor t beeld langs lopen,
daarom een luchtige film(humor of muziek)
iets van buster keaton bijv,want t geluid is natuurlijk ook niet altijd even goed te horen
  Moderator vrijdag 6 april 2018 @ 10:38:43 #168
332671 crew  indiaantje89
pi_178342078
Grizzly Bear op de zaterdag (want vrijdag en zondag zijn al bezet).
pi_178345488
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 10:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Grizzly Bear op de zaterdag (want vrijdag en zondag zijn al bezet).
5 shows in 4 dagen volgens hun tourschema, benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen :P
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 11:23:50 #170
332671 crew  indiaantje89
pi_178403493
quote:
'KPN stopt met sponsoring Pinkpop en Lowlands'
maandag 9 april 2018 | 08:40 CET | Nieuws
KPN stopt met sponsoring van enkele grote festivals: Pinkpop, Down The Rabbit Hole, Pitch en Lowlands, Dat meldt Entertainment Business. Jan Willem Stapel, Directeur Marketing Consumer Market bij KPN, zegt tegen SponsorReport dat het effect van deze sponsoring niet goed meetbaar en zichtbaar was in de merkresultaten.

Eerst stond jongerenmerk Hi op de festivals, maar toen dat merk verdween, nam KPN de positie over. De focus wordt verplaatst naar andere marketingactiviteiten.
https://www.telecompaper.(...)en-lowlands--1239259
pi_178405026
Benieuwd of ze dan wel iets anders gaan verzinnen voor de powerbanks. Moet eerlijk bekennen dat er ik toch wel een aantal per festival doorheen jaag :P
pi_178405108
op LL leg ik mn phone in t kluisje.
2 a 3 x per dag kom ik daar .
om nieuwe drank te halen ofzo.
ff snel phone checken.
en verder heerlijk 4 dagen offline zijn

dan geniet je dubbel van een festival
  maandag 9 april 2018 @ 12:47:40 #173
461835 Vlinderlavendel
Die zeit ist reif
pi_178405217
Ik ben toch wel blij als ik mijn telefoon af en toe even kan opladen. De foto's die op Lowlands gemaakt worden zijn altijd voer voor een hoop leuke verhalen! _O- Zo komen we het hele jaar wachten wel weer door.
pi_178405367
Ook voor muziek bij de tent is het gewoon erg fijn :)
pi_178407191
Gewoon een goede powerbank kopen en je kunt het hele weekend vooruit
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  maandag 9 april 2018 @ 14:43:15 #176
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_178407224
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:43 schreef kesselman het volgende:
op LL leg ik mn phone in t kluisje.
2 a 3 x per dag kom ik daar .
om nieuwe drank te halen ofzo.
ff snel phone checken.
en verder heerlijk 4 dagen offline zijn

dan geniet je dubbel van een festival
Waarom zou je meer of minder genieten van een festival als je telefoon in een kluisje ligt?
Ik had hem de laatste jaren wel bij me, maar ga echt niet de hele dag telefoon lopen checken op allerlei nieuws. Staat mijn kop ook helemaal niet na dan. Maar af en toe even een foto maken en een app sturen aan de rest waar je uithangt is dikke prima. En in de tent gewoon een goede powerbank waar je 's nachts even opladen. Met een goede trek je het wel het hele weekend.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 9 april 2018 @ 15:36:26 #177
332574 µ
alt-m
pi_178408107
Eigen powerbank(s) ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_178413572
Heb m afgelopen jaar aan zo'n kraampje gegeven die wafels verkochten. Wafeltje eten en paar uur later volle telefoon ophalen 8-)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_178418865
phone meenemen en niet veel gebruiken is natuurlijk ook een optie.
maar tegenwoordig!!!!
afgelopen za naar een feestje geweest en 1 van de meiden de mee was heeft echt 45 minuten per uur met haar phone zitten spelen.
filmpjes maken,live gaan ,fotos,appen,fb,
om helemaal gek van te worden

phone wel meenemen maar internet uitzetten ,helpt natuurlijk ook.
pi_178420884
Ik heb al 5 jaar een oude Nokia mee naar Lowlands, enkel bellen en SMS'en met T9 en geen Facebook etc etc. Bevalt heerlijk, en ook op maandag nog steeds batterij zonder op te laden.
Al twijfel ik dit jaar toch weer om mijn smartphone mee te nemen, je spreekt toch wat makkelijker af op het terrein met mensen via Whatsapp dan dat je met je dronken kop een SMS moet intikken op je Nokia en daar al 5 minuten over doet.

Als je een goeie powerbank gebruikt s'nachts en Facebook/Insta/Twitter niet aanzet, is het prima te doen denk ik zo.
pi_178421718
Maar beginnen we er een beetje zin in te krijgen?
pi_178421776
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar beginnen we er een beetje zin in te krijgen?
Nu de zon weer begint te schijnen krijg ik er steeds meer zin in!
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_178421863
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:03 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Nu de zon weer begint te schijnen krijg ik er steeds meer zin in!
Yep helemaal mee eens. Ben wel weer benieuwd wanneer we een nieuwe dropping met namen krijgen. Naar mijn idee kan er nog wel een subje of Bravo afsluiter bijkomen.
pi_178422087
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Yep helemaal mee eens. Ben wel weer benieuwd wanneer we een nieuwe dropping met namen krijgen. Naar mijn idee kan er nog wel een subje of Bravo afsluiter bijkomen.
Ja ik reken nog steeds op Imagine Dragons ;) (en dat NERD dan gaat subben)

Verder ben ik het meest nieuwsgierig naar alle andere nieuwe dingen, wordt het terrein weer aangepast etc.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_178423068
Ik verwacht deze maand nog wel nieuwe namen :) Ook benieuwd of NERD wel of niet gaat headlinen, lijkt me nog een licht twijfelgevalletje.
  woensdag 11 april 2018 @ 10:31:04 #186
405621 eteen
dial t for techno
pi_178443880
http://www.sponsorreport.(...)breden-samenwerking/

Ff snel door filmpje heen gegaan over samenwerking tussen Lowlands en Rabobank.
Rabobank krijgt een groot compound dus en ze gaan ook de donderdag silent disco van Heineken overnemen. Die springen mooi in het gat dat KPN achterlaat dan denk ik!

Zolang er geen nieuwe namen komen moeten we ons maar vermaken met dit soort nieuws
pi_178444984
quote:
6s.gif Op woensdag 11 april 2018 10:31 schreef eteen het volgende:
http://www.sponsorreport.(...)breden-samenwerking/

Ff snel door filmpje heen gegaan over samenwerking tussen Lowlands en Rabobank.
Rabobank krijgt een groot compound dus en ze gaan ook de donderdag silent disco van Heineken overnemen. Die springen mooi in het gat dat KPN achterlaat dan denk ik!

Zolang er geen nieuwe namen komen moeten we ons maar vermaken met dit soort nieuws
Vorig jaar was Rabobank met What's Happening ook aanwezig (http://whatshappening.nl/) en daar staat dat dit in samenwerking met de kunstbende de komende 3 jaar blijft gebeuren. Dus dat gebied zal wel uitgebreid worden / prominentere plek krijgen.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_178474727
Booka Shade lijkt me ook nog een goede kanshebber. Nieuw album dit jaar en op tour in augustus, zou prima boeking zijn.
pi_178475023
Booka Shade zou ik zeer toejuichen!

[ Bericht 67% gewijzigd door Niveath op 12-04-2018 20:02:03 ]
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_178477725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 19:40 schreef Mr-Brightside het volgende:
Booka Shade lijkt me ook nog een goede kanshebber. Nieuw album dit jaar en op tour in augustus, zou prima boeking zijn.
Had die dan niet bij die vorige lichting gezeten?
pi_178484558
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 21:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Had die dan niet bij die vorige lichting gezeten?
Weet niet wat voor show Booka Shade normaal doet? Live zoals bijv Bonono of meer een set in de nacht?
pi_178484658
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 08:39 schreef Mr-Brightside het volgende:

[..]

Weet niet wat voor show Booka Shade normaal doet? Live zoals bijv Bonono of meer een set in de nacht?
Naar mijn weten dat laatste...
pi_178485311
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 08:52 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Naar mijn weten dat laatste...
Zou hoe dan ook nog wel op het affiche kunnen komen. Jack Parow lijkt me overigens ook wel weer eens leuk op Lowlands.
pi_178485988
https://www.confidenceman.com.au/events

Confidence Man confirmed.
pi_178487327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
https://www.confidenceman.com.au/events

Confidence Man confirmed.
Opvallend veel zelfbevestigingen dit jaar!
pi_178487464
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:42 schreef Mr-Brightside het volgende:

[..]

Opvallend veel zelfbevestigingen dit jaar!
En tevens opvallend aardig wat Australische bands dit jaar tot dusver op Lowlands
pi_178488471
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 08:52 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Naar mijn weten dat laatste...
Booka shade live is altijd met instrumenten/drum computers enz. Denk daarom het eerste eerlijk gezegd. Al heb ik het idee dat ze altijd links zijn blijvene liggen bij Lowlands.
pi_178488865
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:52 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Booka shade live is altijd met instrumenten/drum computers enz. Denk daarom het eerste eerlijk gezegd. Al heb ik het idee dat ze altijd links zijn blijvene liggen bij Lowlands.
Ok, nja welkom wat mij betreft. Hebben best een aantal toffe nummers.
pi_178488941
Richie Hawtin op de zaterdag met z’n CLOSE live show, aldus het tourschema. Zou met Daniel Avery en Surgeon oid wel een mooi techno nachtje kunnen worden!
pi_178489098
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:15 schreef Mr-Brightside het volgende:
Richie Hawtin op de zaterdag met z’n CLOSE live show, aldus het tourschema. Zou met Daniel Avery en Surgeon oid wel een mooi techno nachtje kunnen worden!
Daniel Avery ook de 18e :)
https://www.danielavery.co.uk/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')