abonnement Unibet Coolblue
pi_178105267
Voel je je niet ontzettend bekeken tijdens zo´n onderzoek Quoi?

Decibel meter... oei. :')

Hier lijkt kind trouwens heel erg op mij. Sprekend mijn baby en peuterfoto's.
Wel vriend zijn kuiltjes in z'n wangetjes. O+
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 26 maart 2018 @ 20:08:14 #202
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178107045
Sylver, het heeft te maken met de invloed van de leefomgeving op de ontwikkeling van het kind.

Cygne, wat voor onderzoek is dat?

RF, enorm bekeken! Ik werd er ook een tikkeltje onzeker van, terwijl ik dat nooit ben tijdens het spelen. Hij pakte dan ook zijn "mini laptop", een onding waar hij nooit mee speelt. Meer dan een beetje feedback geven, van "ja, dat is een auto, goed zo", als hij op een knop drukt, is er dan ook niet bij. Whatever :')
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 26 maart 2018 @ 22:06:48 #203
269689 crew  Viv
pi_178110619
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:27 schreef ReginaFalange het volgende:
Vivi: wat vond je de leukste bestemming in amerika?
SPOILER: offtopic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:43 schreef Molo het volgende:
Kind op bed geslingerd en die ging na een half uur "Poesje Mauw" zingen lekker tukken. En nu bedenk ik me ineens dat we, "parents of the year" die we toch ook zijn..... de zomertijd helemaal vergeten waren voor haar.
Ah, fijn dat wij niet de enige waren! :|W ZZ ging vrolijk weer rechtop zitten na haar avondfles, en toen begon het me pas te dagen dat het voor haar pas 8 uur was. :') Uiteindelijk sliep ze pas tegen middernacht, en om 3 uur werd ze weer wakker. :? Met geen mogelijkheid weer in bed te krijgen, wakker in bed leggen was totale hysterie en slapend wegleggen mislukte steeds. Na 2 uur proberen ben ik maar gaan werken (yay voor thuiswerken) met haar in de kinderstoel naast mij. Om 6:30 weer een fles gegeven en toen kon ik ein-de-lijk weer gaan slapen om 7:00. Alsof ze helemaal van de leg is joh. 8)7
pi_178110989
Wij houden de volgende methode aan wat betreft naar bed: als hij zo'n dreumes krijsbui krijgt omdat ik aan de kant ging omdat hij mij weg duwde van z'n speelgoed en ik had moeten blijven staan (ook al was dat waarschijnlijk ook niet goed) dan is het tijd voor bed.

Ergens tussen 7 en 8 meestal. Gisteren 8 uur, vandaag iets eerder. Voor het verzetten van de tijd het zelfde trouwens.

Hij heeft door dat als hij 'nee' schudt als ik zeg dat het verhaaltje afgelopen is, het langer duurt voordat hij in bed ligt :+
  dinsdag 27 maart 2018 @ 07:01:27 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178116599
Hai Sylver! En gefeliciteerd met je smurf!

Gisteren dagje doorgetrokken met Larf in Amsterdam. Ik had geregeld dat ze in de middag kon tukken bij een vriendin thuis, maar mooi dat ze erin slaagde uit het bed te kruipen...
Na vijf keer toe keten in die kamer en lachend op de deur gaan staan kloppen ( :') ) het proberen maar gestaakt :')

Toen gezellige Fok meet, met later Kantonees alwaar ze van de stoel flikkerde (oeps...) maar weer erg vrolijk werd toen ze kroepoek kreeg van de serveerster :D
Half negen in de tram, lekker getukt in de auto en thuis na een papfles en een ijdele poging van haar om Frozen te kijken nu nog steeds heerlijk snurkend.
Topdag _O_

Ik moet wel echt even gaan proberen hoe ze achterop in de Tula kan,want half Amsterdam door met kind op de arm is toch ietwat belastend voor mijn rug... Ze loopt best wel, maar kan nog net zo goed weigeren of gewoon moe zijn.
Komend weekend eens uittesten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 27 maart 2018 @ 09:21:51 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178117629
Wat heerlijk Molo! Had je haar in een normaal bed gelegd? :D Dat zou hier volgens mij ook leiden tot muiterij :+

Beetje YouTuben en oefenen maar met de Tula!
  dinsdag 27 maart 2018 @ 09:35:23 #207
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_178117787
er staan wel heel veel gevaarlijke filmpjes :D het moet wel secure zijn en veel zijn dat niet


Hoe je haar dr weer uit krijgt :)

Het is echt superdupereasy :D 3 seconde werk als je het onder de knie hebt.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 09:51:47 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178118068
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:21 schreef Quoi het volgende:
Wat heerlijk Molo! Had je haar in een normaal bed gelegd? :D Dat zou hier volgens mij ook leiden tot muiterij :+

Beetje YouTuben en oefenen maar met de Tula!
Ja ze had babybedje voor baby die nog in haar lijf woont bedacht, maar die staat natuurlijk in microbaby stand waar Larf direct uit jumpt.

Dus gewoon bed. Geen succes nee _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 27 maart 2018 @ 09:56:15 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178118139
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:35 schreef Budabuddumbam het volgende:
er staan wel heel veel gevaarlijke filmpjes :D het moet wel secure zijn en veel zijn dat niet


Hoe je haar dr weer uit krijgt :)

Het is echt superdupereasy :D 3 seconde werk als je het onder de knie hebt.
Ik loop altijd met mijn tetten uit mijn jurkje hangend over straat dus dit gaat goed komen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 27 maart 2018 @ 16:03:36 #210
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178125870
Boh, pittig nachtje zo Vivi. Hopelijk heeft ze er geen gewoonte van gemaakt?

Klinkt als een leuke dag, Molo!
Knap dat ze het zo lang volhield :)

Ik had zondag ook geprobeerd Ella in een gewoon (gebarricadeerd) bed gelegd toen we op bezoek waren, maar ze probeerde over het kastje te klimmen :+

Ella heeft vandaag los gelopen! Wel een stuk of 6 stapjes! :o
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_178130790
Wow, snelle Ella!!!

Ik heb een dreumes! Zo'n raar idee! Afgelopen zondag hebben we een heel leuk, maar heel druk, verjaardagsfeestje gevierd en vandaag kwamen mijn ouders nog even langs. Timo heeft het gisteren óók nog op het kdv gevierd en al met al is ie echt flink in de watten gelegd. Door alle drukte is ie wel een beetje overprikkeld lijkt het, de komende dagen dus maar even terug naar rust en regelmaat (reinheid lukt niet met een dreumes die alles op de grond gooit en de dingen van de grond in zijn mond stopt die juist níet om te eten zijn)..

Een fotootje van Timo en de verjaardagstaart (die er overigens best goed in ging).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 20:39:15 #212
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178131780
Welkom Gogo! Gefeliciteerd met Timo! *O*

Leuke foto met taart :Y)

Ik zag nog de collage met stoel en beer in het babytopic, echt super leuk O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 20:44:10 #213
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178131931
Ja, daar is Timo al! O+ Gefeliciteerd met jullie mooie vent!

En Ella loopt. Snelle dame!

Ik heb vanmiddag Max met bijna dichte oogjes bij de gastouder opgehaald. Ontstoken. Maar even goed schoongemaakt. Verder is hij wel vrolijk en is hij - na ongeveer een kilo worteltjes te hebben gegeten - lekker gaan slapen. Ik kreeg alvast zijn paasknutsels mee, want "misschien is hij er donderdag niet". Voorlopig houd ik er gewoon rekening mee dat het morgen over is :)
  dinsdag 27 maart 2018 @ 20:45:41 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178131973
Gefeliciteerd Gogo!
KuikenGuppy
  dinsdag 27 maart 2018 @ 20:50:15 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178132072
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:44 schreef Quoi het volgende:
Ja, daar is Timo al! O+ Gefeliciteerd met jullie mooie vent!

En Ella loopt. Snelle dame!

Ik heb vanmiddag Max met bijna dichte oogjes bij de gastouder opgehaald. Ontstoken. Maar even goed schoongemaakt. Verder is hij wel vrolijk en is hij - na ongeveer een kilo worteltjes te hebben gegeten - lekker gaan slapen. Ik kreeg alvast zijn paasknutsels mee, want "misschien is hij er donderdag niet". Voorlopig houd ik er gewoon rekening mee dat het morgen over is :)
Was hier na twee dagen prutogen weer over, ik hoop op snel herstel voor Max!

Hier ging bijna een gehele paprika op nog voor we aan de nasi ('nassssie!!!') konden beginnen _O-
Koos had na het boodschappen doen een hele paprika aan haar gegeven en die was ze als een appel aan het opknabbelen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 27 maart 2018 @ 20:50:43 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178132085
Welkom Timo en Gogo! Gefeliciteerd!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178132987
Gogo gefeliciteerd en welkom!

Paprika dat blieft Emmy niet rauw. Maar ze is dol op tomaatjes. Niet aan te slepen.

Ze wil nu steeds verstoppertje spelen en als ik zeg dat ik niet onder de tafel zit, dan loopt ze door.

Ze helpt met boodschappen aangeven en geniet als ik dankjewel zeg.

En ze imiteert ons. Ze wil op onze schoenen lopen en soms maakt ze gebaartjes of zegt ze dingen en dan zie en hoor ik gewoon onszelf terug. Staan we voor de schappen in de supermarkt en zegt ze: euhhhm en kijkt alsof ze diep nadenkt wat ze moet eten _O-

Ze komt regelmatig een echte knuffel geven met haar handjes om mijn nek: "mama lief!"

Dat ze soms ook mijn voeten intens knuffelt en zegt "voetjes lief!" doet daar wel een beetje afbreuk aan :')

En ze heeft een enorm geheugen. Als ik haar handje vastpak dan zegt ze al "tutti frutti" omdat we een paar weken geleden op dat nummer hebben gestijldanst.
pi_178134561
Bedankt allemaal!!

Arme Max, hopelijk is ie snel van de ontstoken ogen af!

Arja: wat klinkt dat onwijs lief!

O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 23:10:18 #219
269689 crew  Viv
pi_178136011
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:35 schreef Budabuddumbam het volgende:
er staan wel heel veel gevaarlijke filmpjes :D het moet wel secure zijn en veel zijn dat niet


Hoe je haar dr weer uit krijgt :)

Het is echt superdupereasy :D 3 seconde werk als je het onder de knie hebt.
Is deze ook secure?
Want die was ik aan het bestuderen laatst. :) (Tot nu toe alleen op de rug gedragen met mijn man erbij.)
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:03 schreef Sylver_ het volgende:
Boh, pittig nachtje zo Vivi. Hopelijk heeft ze er geen gewoonte van gemaakt?
Vooralsnog niet, gelukkig. :D
quote:
Ella heeft vandaag los gelopen! Wel een stuk of 6 stapjes! :o
Wow, Ella is écht geen baby meer! :Y)
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 21:21 schreef Arja het volgende:
Ze wil nu steeds verstoppertje spelen en als ik zeg dat ik niet onder de tafel zit, dan loopt ze door.
OMG echt té schattig dit! O+ O+ O+
  woensdag 28 maart 2018 @ 04:22:03 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178139230
Larf was net keihard aan het zingen, ik denk in haar droom, maar ik ben dus wakker nu :')
Desondanks super schattig natuurlijk, dat stemmetje, dawwwww

En Arja, was een mooie lieve post zeg. Lijkt me een heerlijk meisje die dochter van jou!

Knoop doorgehakt hier trouwens, donderdag ga ik een stuk rugdragen ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 maart 2018 @ 05:38:28 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178140290
Boks Molo. Nadat ik Max’ wimpers van elkaar had gehaald, was hij best blij en wakker. En wilde papa even gedag zeggen en “aaien” :')

Dus. Mogge c_/ We zitten te puzzelen.

En idd Arja, wat verschrikkelijk lief.
  woensdag 28 maart 2018 @ 06:36:36 #222
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178140622
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 21:21 schreef Arja het volgende:
Gogo gefeliciteerd en welkom!

Paprika dat blieft Emmy niet rauw. Maar ze is dol op tomaatjes. Niet aan te slepen.

Ze wil nu steeds verstoppertje spelen en als ik zeg dat ik niet onder de tafel zit, dan loopt ze door.
Haha O+

quote:
Ze komt regelmatig een echte knuffel geven met haar handjes om mijn nek: "mama lief!"

Dat ze soms ook mijn voeten intens knuffelt en zegt "voetjes lief!" doet daar wel een beetje afbreuk aan :')
Awwwh, ze vind je van top tot teen lief O+

Zo leuk hè, als je jezelf terug hoort en ziet in de dingen die ze doet en zegt.
Ik vind het nu al schattig als ze de' telefoon' opneemt met 'hajjjoooo!' of als ze d'r eigen haartje kamt of een sok probeert aan te trekken, of of of...
Nahja, al die ontwikkelingen zijn zo tof om te zien O+

quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 04:22 schreef Molo het volgende:
Larf was net keihard aan het zingen, ik denk in haar droom, maar ik ben dus wakker nu :')
Desondanks super schattig natuurlijk, dat stemmetje, dawwwww

Haha, superschattig O+ Maar wel een beetje vroeg!

Awwh Q, die aanelkaar geplakte oogjes zijn wel sneu, he.
Maar verder is hij niet ziek?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_178141017
Welkom sylver en gogo met jullie verse dreumesjes O+
Wat is dat eerste jaar voorbij gevlogen hè.
De tijd gaat nu niet langerzamer dus genieten is mijn advies ;)

Haaai Miezz en M :W
Fijn dat het weer wat beter gaat en super leuk om weer wat van jullie te lezen. M is ook al zn grote dame O+

Aaai dat zijn geen tijden joh. Gelukkig mag je vandaag gewoon koffie hebben Q c_/
Sneu he die oogjes. Het schijnt te heersen, Stijn had het vorige week. 1 van de vele kindjes die het had op het kdv.
En papa aaien :D grappige Max O+

Arja O+ wat zijn ze toch leuk hè.
Ik vind het soms zo overweldigend hoeveel liefde je voor je kinderen kan voelen.

Stijn is ook nog niet gewend aan de zomer tijd. Gisteren om 19 uur naar bed en om 20.30 hoorde we ineens 'tractor bbrrrrrr' :') daarna sliep hij wel snel.
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:59:30 #224
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_178146124
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
Want die was ik aan het bestuderen laatst. (Tot nu toe alleen op de rug gedragen met mijn man erbij.)

Ja, opzich wel voor het kind, Tula is niet blij met die manier omdat er zo onnodige spanning kan komen op de chestbuckle en de naden. maar goed dat zijn hun woorden. (het is ook vind ik de moeilijkste manier, meest zwaar voor je rug en lijf omdat je het ronddraai momentum mist)
pi_178146151
Sylver dat is ook superschattig en zo leuk om getuige te mogen zijn van alle ontwikkelingen van zo dichtbij.

Ikke ja die liefde is zeker overweldigend en verwarmend maar maakt ook zo kwetsbaar he.
Hoe is het verder met Stijn?

Nog even juichen voor de stappende Ella *O*
  woensdag 28 maart 2018 @ 16:34:30 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178150898
Ha, die Stijn met zijn tractor in bed :D Hier ook een veelvuldig vermeld voertuig.

Na om half 5 wakker te zijn geworden, is Max - thank god - om 7 uur weer gaan slapen, tot half 10. En ik dus ook. Desondanks loop ik de hele dag met een katerig gevoel rond. Even meegeweest met mijn ouders naar een campingzaak (ik dacht: leuk voor stappende Max met al die tenten, en ja idd w/ ), maar meer krijg ik niet uit mijn handen.

Dat lopen gaat razendsnel trouwens. Er wordt nu zelfs gerend (terwijl hij zegt "hardlopen"). Verder staat hij in de sloop-modus. Er vallen schaaltjes kapot, rollen paaseieren over de vloer en er worden bladzijdes uit boekjes gescheurd 8)7
pi_178154771
Ah, de beruchte sloopkogeldreumes. Mijn peuter noemt L. nu ook Jenne de sjoper, omdat geen Duplo bouwwerk lang overeind blijft staan. _O-

Wat een fantastische fase is dit toch. Zo rond 1/1,5. Ze begint zo duidelijk al veel te snappen en begint nu ook met 'woordjes' voor andere dingen dan papa en mama. Zo is een slang een 'ssssss' (met heel veel gesproei en gespetter), zijn apen 'aah-aah' en een konijn wordt aangeduid met een smakgeluid. Super leuk, met zo'n smakkend kind door een supermarkt vol paashazen. _O-
pi_178156397
Lopen gaat hier ook als een malle idd,zo verbazingwekkend hoe snel ze dat onder de knie kunnen krijgen.

Konijn is hier ah-ah (hij zong nijntje altijd aaaah-ah, ah ah ah ah, vandaar)
Varken is ggggggggg (harde g) (en luister maar eens goed naar die beesten, die zeggen echt geen knor knor dus ik reken deze goed).
Kip is ook geen toktok maar hij doet het geluid wat ze maken heel goed na.

En we hebben eindelijk verhaaltje lezen voor het slapen gaan in het ritueel kunnen inbouwen. Hij raakte altijd helemaal in de war als ik boekje wilde lezen voor het naar bed gaan, maar nu vindt hij het volgens mij wel fijn en kan hij rustig luisteren.
  woensdag 28 maart 2018 @ 21:20:52 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178157940
Er wordt hier nu "oooooooolifant oooooolifant" geroepen in bed :')

GA SLAAAAPEN KIND, JE BENT MOE!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 maart 2018 @ 21:31:15 #230
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178158170
:D Hier heeft hij net de spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok gegooid (tok-tok). Hopelijk daar ook snel.

Luisteren naar boekjes werkt hier nu ook ineens Nazil :)
pi_178165235
Wat een feestnummers hebben jullie op bed :D
pi_178194197
Ik zit weer even verplicht buiten in de zon omdat L z'n kleding vies aan het maken is met zand ^O^
pi_178200153
Hier gaat lopen ook echt super goed. Loopt de hele dag door het huis en slaapt daardoor ook al een hele week heel goed. :')

Hij lijkt zo groot nu de hele dag lopend zooi van de ene kant naar de andere kant van de kamer brengen.
Zie er echt geen baby meer in terug.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 23:25:36 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178204303
Nou, lekker hè, dat schooieren?

Wij hebben er een dagje ziekzijn op zitten. Allebei en gelukkig is het weer lekker snel voorbij, hoezee. Max ziet er nog steeds uit alsof hij net een facelift heeft gehad, met zijn ontstoken ogen :+ Ondanks alles is hij gewoon vrolijk gelukkig.

Lekker Nazil. Ook wij waren even lekker buiten op ons balkon. Terwijl ik wat klusjes deed, banjerde hij lekker rond. Dan denk ik aan vorig jaar, wanneer er een campingbedje stond waarin hij een beetje zat. Times are changing.

En dan nu paasweekend. Eieren verstoppen en brunchen enzo. Ik heb er heeeeeel veel zin in met die kleine stuiterbal.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 01:22:53 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178206514
Nou, absoluut!
Chocoladeeieren gekocht hier, kunnen we zondag mee te keer gaan. Ben benieuwd! Het open pellen van chocoladeeitjes vindt ze tot nu toe leuker dan het opeten dus we gaan het zien :+

Hier weer een snotparadijs, dus ze was net even verdrietig met een dichte snotneus. Ik wil lenteeeeeeeee *O* oO< *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178207878
Paaseieren verstoppen O+

Wat is dit toch een heerlijke leeftijd! O+ Ik voerde gisteren voor het eerst gesprekjes met M. Ik vroeg of ze naar de speeltuin geweest was en toen zei ze ‘ja’ en of ze van de glijbaan was geweest ‘ja’ en de wip ‘wipwap’. Ze praat nog niet veel, maar begrijpt goed wat we zeggen en praatte gister voor het eerst echt terug O+ Zoooo leuk!
M. is echt een buitenkind, uren per dag zijn we buiten. Gister na het eten heeft ze nog een half uur achter poezen aangerend _O-
En straks voor het eerst naar de dierentuin, ben benieuwd.
pi_178208314
Dierentuin is leuk!! Blijkbaar zit er hier in de buurt (in Best, voor de andere Brabanders) een klein dierentuintje. Daar willen we binnenkort eens gaan kijken. Ideaal, want dichtbij. Zal vast minder leuk zijn dan de grote dierentuinen, maar dichtbij is ook wel heel fijn.

Timo heeft vannacht voor het eerst echt tot half zeven doorgeslapen. Hij redde het wel zo nu en dan tot vijf uur/half zes, maar dit was voor het eerst. Daar was wel een inenting voor nodig (dan is ie altijd wat meer vermoeid), maar toch. Had ie nog nooit eerder gedaan.

Bij het CB was alles goed, maar omdat ie zo veel ziek is geweest deze winter, is zijn ontwikkeling in sommige dingen wat traag. Geen ramp, want hij haalt het waarschijnlijk wel weer in. Ook verbaasde ze zich over hoe lenig hij was, voor ons is dat inmiddels normaal. Dat is volgens de fysio trouwens ook een reden dat motorische dingen wat langzaam gaan, kost heel veel kracht voor lenige kindjes. Oh en hij was 75 cm en 8200 gram, mijn lieve ukkie.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 09:43:39 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178208581
Larf zei vanmorgen voor het eerst drie woorden achter elkaar

'op je billen'

Tegen papa

_O-

Trolletje _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 31 maart 2018 @ 09:46:26 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178208603
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 09:10 schreef Gogo83 het volgende:
Dierentuin is leuk!! Blijkbaar zit er hier in de buurt (in Best, voor de andere Brabanders) een klein dierentuintje. Daar willen we binnenkort eens gaan kijken. Ideaal, want dichtbij. Zal vast minder leuk zijn dan de grote dierentuinen, maar dichtbij is ook wel heel fijn.

Timo heeft vannacht voor het eerst echt tot half zeven doorgeslapen. Hij redde het wel zo nu en dan tot vijf uur/half zes, maar dit was voor het eerst. Daar was wel een inenting voor nodig (dan is ie altijd wat meer vermoeid), maar toch. Had ie nog nooit eerder gedaan.

Bij het CB was alles goed, maar omdat ie zo veel ziek is geweest deze winter, is zijn ontwikkeling in sommige dingen wat traag. Geen ramp, want hij haalt het waarschijnlijk wel weer in. Ook verbaasde ze zich over hoe lenig hij was, voor ons is dat inmiddels normaal. Dat is volgens de fysio trouwens ook een reden dat motorische dingen wat langzaam gaan, kost heel veel kracht voor lenige kindjes. Oh en hij was 75 cm en 8200 gram, mijn lieve ukkie.
Meestal door wat verminderd gevoel in de gewrichten als gevolg van die lenigheid dat ja.

Lijkt me wel zwaar als hij altijd zo vroeg wakker is zeg, ik als uitslaper zou dat zwaar vinden iig 😅

Dierentuin met een dreumes is zo leuk vind ik O+
moet mijn abonnement weer eens verlengen, leuk!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178208829
We liggen ook standaard om 22.00 in bed. Dan is het, met om en om opstaan, wel te doen.
pi_178208863
Ik vind een kleine dierentuin juist leuker als de kinderen nog niet zo heel groot zijn. Net over de grens hier hebben wij ook twee leuke (enigszins kneuterige, maar toch ook wel met wat redelijk grote en bijzondere dieren) dierentuintjes, daar kom ik heel graag met de meisjes. O+
pi_178209480
Wij hebben een wildparkje net over de grens, ik denk dat L dat heel leuk gaat vinden. Want de dieren komen met uitzondering van de geiten niet heel dichtbij.

Zo'n dag dat L na 2,5 uur wakker alweer in bed ligt. Half 8 wakker, krijsend uit bed gehaald, krijsend naar beneden, krijsen toen de fles op was maar toen ik wat bij had gemaakt wilde hij niet meer, krijsen toen z'n broodje op was, idem bij de tweede en ook na de banaan (dit alles speelde zich binnen een uur tijd af). Toen om de 25 sec krijsen omdat z'n duplo trein uit elkaar gevallen was. Om 10 uur had ik er genoeg van en in bed was het gelijk goed.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:38:21 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178214048
De dierentuin is één groot feest hier.

Zo man, de kapper is gewoon Niet Leuk, heeft Max besloten. Nu al de derde knipbeurt from hell achter de rug. Dat haar groeit zo gigantisch snel en dan wil ik alleen maar wat bij de oren bijgeknipt hebben :X Misschien moet ik zelf maar eens een poging wagen, want thuis weet ik hoe ik hem in zijn stoeltje gebiologeerd voor een filmpje kan krijgen. Dat lukt bij de kapper gewoonweg niet.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 16:08:41 #244
56471 pinquit
oh my lama!
pi_178214563
Quoi, is er in jullie woonplaats geen kinderkapper aan huis? Dat bleek hier de uitkomst te zijn. Gewoon filmpje aan, vertrouwde omgeving en gaan. Eerste keer was groot drama, dat wel hoor :') maar de keren daarna waren zelfs leuk.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_178215354
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:38 schreef Quoi het volgende:
De dierentuin is één groot feest hier.

Zo man, de kapper is gewoon Niet Leuk, heeft Max besloten. Nu al de derde knipbeurt from hell achter de rug. Dat haar groeit zo gigantisch snel en dan wil ik alleen maar wat bij de oren bijgeknipt hebben :X Misschien moet ik zelf maar eens een poging wagen, want thuis weet ik hoe ik hem in zijn stoeltje gebiologeerd voor een filmpje kan krijgen. Dat lukt bij de kapper gewoonweg niet.
De Kinderkapsalon op het Oosteinde geprobeerd? A vond het geweldig, in zo'n autootje zitten.
pi_178217266
Wij hebben ook een abbo op dierentuin Amersfoort voor doordeweeks en de dierentuin is precies groot genoeg.

Vandaag bij de kinderboerderij geweest. Geweldig vindt ze dat. En de speeltuin erbij is ook tof maar er was zo veel te ontdekken dat ze overal maar kort aandacht voor had.
Als het warmer is kun je er ook lekker met water kliederen
  zaterdag 31 maart 2018 @ 18:55:12 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178217706
Hier ook de kinderboerderij vandaag. Veel kleine piepjonge diertjes en Larf heeft een mini bokje een kusje op zijn bekkie gegeven _O- O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178217922
Wij waren ook op de kinderboerderij/speeltuin vandaag. Zo leuk dat ze enigszins mee kan spelen. O+ En krijsen toen ze niet voor de twintigste keer van de glijbaan mocht omdat we jaar huis gingen. _O-
Knip

[ Bericht 9% gewijzigd door Selvaria op 01-04-2018 21:37:11 ]
pi_178218077
Te schattig molo en sel wat een vrolijkheid O+
pi_178218808
Selv wat heerlijk ook zo samen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L hielp een ikea kastje in elkaar zetten vandaag.
(dit was nog voordat wij er achter kwamen dat we een nieuwe, kleinere tv moeten kopen omdat anders de deur niet meer dicht kan }:| :'))

[ Bericht 2% gewijzigd door Nazil op 31-03-2018 19:50:56 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')