abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177742062
Te koop omdat ik overstap op de Galaxy S9, een perfecte werkende en in mooie staat verkerende Samsung Galaxy S7 in de kleur goud. Enkele gebruiksspoortjes op de rand maar scherm & achterkant zijn helemaal krasloos. Natuurlijk werkend te zien of op te sturen.

Compleet geleverd met 64GB microSD kaart, doos, oplader, oortjes en een Qi draadloze lader plus een gloednieuwe Ultimate Shield screenprotector en een Brodt autohouder (passive, zonder proclip, staat niet op de foto want die moet ik nog uit mijn auto halen))

Vraagprijs 300 euro.

May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_177742757
Waar op te halen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_177746124
In Nieuwerkerk ad IJssel
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 13 maart 2018 @ 01:07:35 #4
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_177782683
Ik heb al een boek.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')