abonnement Unibet Coolblue
pi_177714118
Beste Fokkers,

Weten jullie hoe het zit met de baankansen/salaris voor de studie economie en bedrijfseconomie (aan de EUR)? Na deze bachelor opleiding zou ik graag de master Financial Economics of Finance and Investments (advanced) willen doen, aangezien deze masters mij extreem interessant lijken (toen ik het curriculum van deze studies zag sprong ik haast van mijn stoel af van het enthousiasme).

Ik ben overigens ook al direct toegelaten tot de studie geneeskunde, wat mij ook heel leuk lijkt aangezien ik na de studie mensen kan gaan helpen. Ik wil echter in de toekomst wel echt verder gaan met ondernemen en daarom lijkt het me niet verstandig om geneeskunde te gaan doen, aangezien ik als arts hier geen tijd voor zal hebben (lijkt me). Wat denken jullie?
pi_177714852
De studie geeft een prima baankans. Uiteraard zijn er naast de studie ook wel andere factoren belangrijk.
pi_177716753
Ik ben de master Financial Economics nu aan het afronden, banen zijn er nu echt zat. Of dat over vier jaar nog steeds zo is, is nog maar de vraag natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')