http://www.anpierle.net/quote:An Pierlé werkt aan nieuw album
An Pierlé en band hebben hun tournee afgerond in Utrecht op 17 september. Zij werken momenteel aan een nieuw album. Als alles volgens planning verloopt, zal het album in het voorjaar van 2005 in de winkels liggen. Voor de Franse markt heeft An Pierlé i.s.m. platenlabel PIAS een special edtion CD uitgebracht van Helium Sunset met daarop de réprise van (Il est 5 heures) Paris s'éveille, inmiddels een veelgedraaide song op de Franse radio. Ook staan er nog 5 akoestische nummers op die onlangs voor de BBC radio zijn opgenomen. Deze versie is o.a. te bestellen via FNAC.
Binnenkort meer nieuws!
Ja, idd!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:09 schreef Massive het volgende:
Ik vind haar cover van "Are Friends Electric" geweldig.
Was ook op de Higher Ground, maar dan speciaal voor An Pierle. Heb haar daarna nog vele (6 ofzo) malen gezien en eigenlijk haar een beetje kwijt geraakt.quote:Op woensdag 19 november 2003 11:52 schreef LostFormat het volgende:
Zo'n drie jaar geleden in de higher ground op lowlands, liep ik daar zeer vroeg rond. Komt er opeens een klein belgisch meisje om de hoek kijken. Jongens, wat was dat een verrassing. Ze speelde hier vooral de wat hardere nummers van de eerste cd, en schreeuwde haar strotje schor.
Ik heb An vrij vaak live gezien. De eerste keer blijft het mooist in mijn gedachte. Laatste paar keertjes dat ik haar zag knapte ik erg op haar af. Zonder band vind ik haar stukken beter dan met band. Het viel me ook op dat ze opeens van die ingestudeerde grapjes had. Erg vervelend, hoor je twee concerten na elkaar exact dezelfde 'spontane' grappen voorbij komen.
Maar het blijven mooie nummers.
Hé daar was ik ook! Dus jij moet dan die ene andere bezoeker zijn geweest. Echt druk was het nietquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:44 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Inderdaad zelfde grappen en grollen enzo. Een keer in Bibelot (in Dordrecht) alleen op het podium met een oude piano, vond ze het licht niet ok en ging ze een zak waxine-lichtjes halen en deelde ze uit om de sfeer beter te maken. Erg stoer!
Hoewel ik wel Tori vergelijkingen hoor, vond ik dat het destijds wel zwaar werd overdreven allemaal in de muziekpers.quote:Seven Wonders, de debuutplaat van An is echt gewoon puur Tori-epigonisme hoor. Niks mis mee, maar wel een feit.
Nou moet deze meneer zeggen dat die vergelijking van Muse en Radiohead op het eerste album nog wel ietwat hout snijd. Showbiz heeft wel wat gemeen met 'The Bends'. Op de latere albums is Muse wel een hele eigen weg gegaan. Bellamy heeft zelf ook wel toegegeven dat 'The Bends' nooit ver van de cd-speler lag en John Leckie heeft er vast ook wat mee te maken gehadquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:29 schreef StofjeB het volgende:
Net als dat een band als Muse altijd vergeleken wordt met Radiohead, vind ik deze vergelijking ook zonde. Zoals de meneer hierboven al zegt: er zijn altijd referentiepunten met anderen. Ik vind An Pierlé ook geweldig en hoop 'r snel eens live te zien bij een 'eigen' optreden.
Waarbij Tori weer schatplichtig is aan Kate Bush (luister maar eens naar sommige nummers op The BeeKeeper).quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Seven Wonders, de debuutplaat van An is echt gewoon puur Tori-epigonisme hoor. Niks mis mee, maar wel een feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |