abonnement Unibet Coolblue
pi_177704149
Ooit een man gezien die een snor had en een zachtgekookt ei at?
Nou dames en heren, je hoeft dus nooit meer.

:r :r :r
pi_177704192
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Ooit een man gezien die een snor had en een zachtgekookt ei at?
Nou dames en heren, je hoeft dus nooit meer.

:r :r :r
Waarom zou je daar naar kijken? Wat moet je sowieso met een man met een snor? Beter focus je jezelf op dingen waarvan je wel blij wordt.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:40:35 #53
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177704203
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is dit?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Ooit een man gezien die een snor had en een zachtgekookt ei at?

:D _O- oké hier moest ik om lachen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177704212
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Tis toch zo? Mannen doen altijd alsof ze gods giftend miracle zijn.
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan mannen dat ze altijd zo hoog opgeven van hun kunnen?
Nou vrouwen hebben daar ook een stevig handje van.
pi_177704245
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:39 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Waarom zou je daar naar kijken? Wat moet je sowieso met een man met een snor? Beter focus je jezelf op dingen waarvan je wel blij wordt.
Waarom kijken jullie naar vrouwen met korte pittige kapsels?
pi_177704271
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat is dit?

[..]

:D _O- oké hier moest ik om lachen.
Leuk, wacht maar tot je het gezien hebt.
Kots, kots.

Die mannen zien dat niet, ze voelen het niet, het interesseert ze niks.
Zulke kerels willen dan gekust worden.

:r :r :r :r :r :r :r :r
pi_177704273
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:15 schreef Hiddendoe het volgende:
Wat is eigenlijk het tegenovergestelde van kort en pittig?
Lang en sloom?
Lang en flauw.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:46:22 #58
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177704289
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Leuk, wacht maar tot je het gezien hebt.
Kots, kots.

Die mannen zien dat niet, ze voelen het niet, het interesseert ze niks.
Zulke kerels willen dan gekust worden.

:r :r :r :r :r :r :r :r
Ik moest juist lachen omdat mijn vader toen ik klein was vroeger ook zo'n enorme snor had en van eieren hield dus ik had even een flashback, bedankt.

Verder niet raar dat je eenzaam kattenvrouwtje karakter hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177704296
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:45 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Lang en flauw.
Gerechten zijn pittig of flauw.
Mensen zijn pittig of sloom.
pi_177704309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik moest juist lachen omdat mijn vader toen ik klein was vroeger ook zo'n enorme snor had en van eieren hield dus ik had even een flashback, bedankt.

Verder niet raar dat je eenzaam kattenvrouwtje karakter hebt.
Ik ben niet eenzaam. Ben ik nu raar?
:D
pi_177704316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Waarom kijken jullie naar vrouwen met korte pittige kapsels?
Ik vind daar weinig mis mee hoor. Met allerlei rare kleurtjes wordt het wat minder interessant. :')
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:48:09 #62
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177704317
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik ben niet eenzaam. Ben ik nu raar?
:D
Nee maar wel diegene die in jouw omgeving willen zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177704335
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee maar wel diegene die in jouw omgeving willen zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed van je dat je dat erbij schreef.
In het vervolg minder snel klaar staan met je oordeel.
Okee?
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:50:17 #64
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177704346
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Goed van je dat je dat erbij schreef.
In het vervolg minder snel klaar staan met je oordeel.
Okee?
Ja mevrouw
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177704352
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja mevrouw
Mooi.
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 9 maart 2018 @ 12:50:50 #66
78918 SeLang
Black swans matter
pi_177704356
Ik heb wat gemengde gevoelens over mensen die op kortpittig vallen.

Aan de ene kant vind ik het fijn voor de kortpittigen dat die ook nog aan de bak komen. Ik gun iedereen romantiek in het leven.
Aan de andere kant is het slecht dat er een markt bestaat voor kortpittigen want dat verlaagt de barrière om kortpittig te worden :{
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_177704613
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoe wil jij het liefst beoordeeld worden als man zijnde?
Op je salaris? Je auto? Je uiterlijk? Je kleding? Of toch maar je karakter en je pluspunten?
Huge heeft geen pluspunten ;(
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:18:10 #68
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_177704756
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:34 schreef jogy het volgende:
Niks mis met kort haar hoor. Mooi(er) zijn met lang haar is makkelijk. Maar een bepaald soort gezicht is mooier met kort haar dan lang haar.

[ afbeelding ]
Ze heeft een scheve bek en ze zou wel mooier zijn met lang haar. Zeker weten.
pi_177704789
Er zijn helemaal geen mensen die op pitjes vallen. Meestal zijn ze eerst getrouwd, wordt het haar later pas gekortwiekt en zit je er aan vast.
pi_177704829
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik ben niet eenzaam. Ben ik nu raar?
:D
Einzelgänger zijn is helemaal niet zo raar als je denkt hoor, dus waan je geen sneeuwvlokje.
pi_177705010
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:34 schreef jogy het volgende:
Niks mis met kort haar hoor. Mooi(er) zijn met lang haar is makkelijk. Maar een bepaald soort gezicht is mooier met kort haar dan lang haar.

[ afbeelding ]
Leugens.

Knappe vrouwen komen er mee weg omdat ze knap zijn. Ook deze dame was nog mooier geweest met lang haar.
Daarnaast moet je deze propaganda niet blijven verspreiden. Zo geloven alle vrouwen die net een 5 of 6 scoren dat ze ook knap genoeg zijn voor een kortpittig kapsel en blijven ze hun haren afknippen terwijl ze dan niet meer om aan te zien zijn.

En als laatste weten we allemaal dat ruim de grootste groep kortharige vrouwen bestaat uit oudere vrouwen waarvan de houdbaarheidsdatum allang verstreken is die gewoon een 'fuck it' mentaliteit hebben gekregen. Seksdrive is weg, vruchtbaarheid is weg, hun man ziet er ook niet meer uit, het leven gaat toch niks nieuws meer brengen, dus fuck it dan maar gewoon lekker makkelijk. Lenzen worden verruild voor een bril, haar wordt afgeknipt en kilo's rotzooi worden gevreten. Lekker oud en dik worden op de bank.

Tot dat, tot dat ze wél weer een keer een natte poes krijgen van een sexy man die ze aandacht geeft. Of het vooruitzicht hierop. Dan hebben ze spijt van hun aseksuele lifestyle en bijbehorende stijlkeuzes. In die zin is de man hier dus ook schuldig aan. Als hun man er nog goed uit zou zien en sexy gedrag zou vertonen en lekker zou blijven flirten met andere dames, dan zouden hun vrouwen meer moeite doen om ook nog 'gezien' te worden / blijven.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:50:42 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177705322
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
waarom is je haar grijs
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:52:36 #73
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177705349
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Einzelgänger zijn is helemaal niet zo raar als je denkt hoor, dus waan je geen sneeuwvlokje.
De mens is een roedeldier dus het is zeker wel raar.
And so is the past
  vrijdag 9 maart 2018 @ 14:41:37 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177706263
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:33 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Leugens.

Knappe vrouwen komen er mee weg omdat ze knap zijn. Ook deze dame was nog mooier geweest met lang haar.
Daarnaast moet je deze propaganda niet blijven verspreiden. Zo geloven alle vrouwen die net een 5 of 6 scoren dat ze ook knap genoeg zijn voor een kortpittig kapsel en blijven ze hun haren afknippen terwijl ze dan niet meer om aan te zien zijn.

En als laatste weten we allemaal dat ruim de grootste groep kortharige vrouwen bestaat uit oudere vrouwen waarvan de houdbaarheidsdatum allang verstreken is die gewoon een 'fuck it' mentaliteit hebben gekregen. Seksdrive is weg, vruchtbaarheid is weg, hun man ziet er ook niet meer uit, het leven gaat toch niks nieuws meer brengen, dus fuck it dan maar gewoon lekker makkelijk. Lenzen worden verruild voor een bril, haar wordt afgeknipt en kilo's rotzooi worden gevreten. Lekker oud en dik worden op de bank.

Tot dat, tot dat ze wél weer een keer een natte poes krijgen van een sexy man die ze aandacht geeft. Of het vooruitzicht hierop. Dan hebben ze spijt van hun aseksuele lifestyle en bijbehorende stijlkeuzes. In die zin is de man hier dus ook schuldig aan. Als hun man er nog goed uit zou zien en sexy gedrag zou vertonen en lekker zou blijven flirten met andere dames, dan zouden hun vrouwen meer moeite doen om ook nog 'gezien' te worden / blijven.
Dat zal allemaal wel maar ondertussen krijg ik bij sommige kortkapselige dames gewoon onverwacht erotische gevoelens die ik bij langharige deernes niet ervaar dus ik ben nog steeds cheerleader van team kort harig (mits het gezicht het kan dragen)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 9 maart 2018 @ 15:08:32 #75
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177706759
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:33 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Leugens.

Knappe vrouwen komen er mee weg omdat ze knap zijn. Ook deze dame was nog mooier geweest met lang haar.
Daarnaast moet je deze propaganda niet blijven verspreiden. Zo geloven alle vrouwen die net een 5 of 6 scoren dat ze ook knap genoeg zijn voor een kortpittig kapsel en blijven ze hun haren afknippen terwijl ze dan niet meer om aan te zien zijn.

En als laatste weten we allemaal dat ruim de grootste groep kortharige vrouwen bestaat uit oudere vrouwen waarvan de houdbaarheidsdatum allang verstreken is die gewoon een 'fuck it' mentaliteit hebben gekregen. Seksdrive is weg, vruchtbaarheid is weg, hun man ziet er ook niet meer uit, het leven gaat toch niks nieuws meer brengen, dus fuck it dan maar gewoon lekker makkelijk. Lenzen worden verruild voor een bril, haar wordt afgeknipt en kilo's rotzooi worden gevreten. Lekker oud en dik worden op de bank.

Tot dat, tot dat ze wél weer een keer een natte poes krijgen van een sexy man die ze aandacht geeft. Of het vooruitzicht hierop. Dan hebben ze spijt van hun aseksuele lifestyle en bijbehorende stijlkeuzes. In die zin is de man hier dus ook schuldig aan. Als hun man er nog goed uit zou zien en sexy gedrag zou vertonen en lekker zou blijven flirten met andere dames, dan zouden hun vrouwen meer moeite doen om ook nog 'gezien' te worden / blijven.
Het idee dat kort haar makkelijker is klopt niet perse.
1 van de redenen (op de 2de plaats aan redenen) dat ik geen kort haar wil is dat ik niet perse met fohn en gel e.d. in de weer moet. Even vlot een borstel door mijn haar, staart/vlecht/knotje erin en klaar is klara. Nog geen 5 minuten werk. Heerlijk als ik vroeg op moet om uit te mesten, of ochtenddienst heb.
Met kort haar zou ik langer bezig zijn om er gewoon normaal verzorgt uit te zien.

Zal misschien anders zijn voor vrouwen met bv krullen of kroeshaar, maar ik weet iig zeker dat lang stijl haar heel makkelijk kan zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')