Was tegen PSV ook we hebben het verneukt tegen de kleintjes.quote:Op zondag 11 maart 2018 17:19 schreef Oldground het volgende:
Ik snap wat Feyenoord op plek 5 doet, maar WTF doet AZ op plek 3?
Goede vraag. Kennelijk kan dat gewoon in de Eredivisie, met 9 man op de helft van de tegenstander spelen zonder dat je een counter om de oren krijgt.quote:Op zondag 11 maart 2018 17:19 schreef Oldground het volgende:
Ik snap wat Feyenoord op plek 5 doet, maar WTF doet AZ op plek 3?
De nieuwe spits van Oranje!!!!!quote:
Ongetwijfeld, Van Geel is de kampioen van de talentlozen.quote:Op zondag 11 maart 2018 17:23 schreef fetX het volgende:
Weghorst. Van Geel heeft ‘m vast op z’n lijstje staan.
Harde werker. Past bij de club, breed gedragen dit datquote:Op zondag 11 maart 2018 17:24 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, Van Geel is de kampioen van de talentlozen.
Beter kopen ze Jahanbaksquote:Op zondag 11 maart 2018 17:24 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, Van Geel is de kampioen van de talentlozen.
Zeer zwakke speler, ook weer vandaag. Volgende winter waarschijnlijk speler van Sparta.quote:Op zondag 11 maart 2018 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
CALAND ARE YOU WATCHING??!!
BOETIUSGOD
Afgezien van die goal mislukt alles weer en hij komt goed weg dat 'ie geen kaart krijgt.quote:Op zondag 11 maart 2018 17:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zeer zwakke speler, ook weer vandaag. Volgende winter waarschijnlijk speler van Sparta.
Je speelt maar een paar topwedstrijden per jaar, het is veel belangrijker dat je constant bent in de andere wedstrijden.quote:
Ze hadden in 2 minuten 3x geel kunnen krijgen, die van die kwal van een Weghorst was diep geel!quote:
Niet echt.quote:Op zondag 11 maart 2018 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou van Persie tegenover Vlaar zetten tikt hem scheel .
Volgende wedstrijd is Haps weer kut beetje patroon bij hem.quote:Op zondag 11 maart 2018 18:12 schreef Typisch het volgende:
Wil iedereen die Malacia trouwens al verder vond dan Haps even zijn hand opsteken?
Het is AZ dat op bezoek komt. Naïef en blind naar voren rennen.quote:Op zondag 11 maart 2018 18:18 schreef MPC60 het volgende:
Kan ik een keer niet, gaan ze lopen scoren enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |