abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 maart 2018 @ 22:19:29 #151
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177714451
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 22:18 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rijp voor het gekkenhuis
RED ONS HENNIEGOD
pi_177714863
wat een flip die gast jongen hoe krijgen ze dat soort figuren altijd in late nite shows op nationale tv
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 00:00:46 #153
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177716027
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als je het daar van moet hebben...
Goeie comeback.
pi_177716245
Grote fout van Trump dit. Hij heeft veel te snel ja gezegd op de uitnodiging. Hij had daar al allerlei concessies voor moeten en kunnen vragen. Nu legitimeert hij een stalinistisch en moorddadig regime door er lekker mee te gaan vergaderen terwijl iedereen van een kilometer afstand al kan zien aankomen dat Noord Korea echt zijn kernwapens niet gaat opgeven. Kim heeft zijn fotomoment met Trump en nog meer aandacht van de internationale pers voor de nucleaire capaciteiten van zijn land terwijl Trump als sukkeltje met lege handen achterblijft. Het is natuurlijk een amateur diplomaat maar het blijft stuitend dat zijn adviseurs hem nooit in bescherming nemen tegen dit soort fouten. Zou me niets verbazen als hij straks terugkrabbelt als hij zijn fout realiseert.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 00:13:44 #155
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177716280
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:11 schreef westwoodblvd het volgende:
Het is natuurlijk een amateur diplomaat maar het blijft stuitend dat zijn adviseurs hem nooit in bescherming nemen tegen dit soort fouten.
Die proberen dat wel maar hij omzeilt ze gewoon, of negeert ze.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_177716447
willripleyCNN twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 00:12:17 Several South Korea media outlets, citing “a high-level government official,” say there was another message delivered from Kim Jong Un to President Trump, in addition to the invitation for talks. reageer retweet
willripleyCNN twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 00:12:23 According to Yonhap, SBS & YTN, the additional verbal message, relayed by South Korea’s National Security Adviser Chung Eui-Yong, was not a request to ease sanctions or a request for compensation in exchange for talks. reageer retweet
willripleyCNN twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 00:13:19 The official reportedly said the message was aimed directly at President Trump, with the intent of building trust ahead of the meeting, was comprehensive & went beyond Kim Jong Un’s previously announced invitation to a Presidential summit, pledge to freeze missile & nuclear tests reageer retweet
pi_177716461
Mag ik even toevoegen dat Trump samen met Poetin de Syrië kwestie hebben opgelost.
Die oranje mafkees krijgt wel wat voor elkaar door gewoon ballen te hebben.
Dat wordt slecht ontvangen in emancipatie achtige groepen maar is wel een feit.
Vakman pur sang
  zaterdag 10 maart 2018 @ 00:28:04 #158
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_177716512
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Rijp voor het gekkenhuis
Twee gekken met elkaar laten onderhandelen is best spannend,. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_177716522
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag ik even toevoegen dat Trump samen met Poetin de Syrië kwestie hebben opgelost.
Die oranje mafkees krijgt wel wat voor elkaar door gewoon ballen te hebben.
Dat wordt slecht ontvangen in emancipatie achtige groepen maar is wel een feit.
De VS is in Syrië haar invloed kwijt, Trump heeft niets gewonnen of opgelost, dat is Putin geweest. VS heeft alleen de YPG aan haar zijde en dat nog maar half want dat is weer een vijand van NAVO bondgenoot Turkije. Is overigens een proces dat al voor hem was ingezet.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 00:34:18 #160
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177716603
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:28 schreef Megumi het volgende:

[..]

Twee gekken met elkaar laten onderhandelen is best spannend,. :')
Helemaal als een ietwat gestoorde deskundige steeds loopt te beweren dat we er allemaal aan gaan . Iedere keer weer .
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 10 maart 2018 @ 00:39:09 #161
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_177716669
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Helemaal als een ietwat gestoorde deskundige steeds loopt te beweren als die op tv komt dat de wereld ten einde is en dat Korea gewonnen heeft .
De lanceer rechten van een president in de VS van atoomwapens kunnen ingetrokken worden. Het is geen knop zoals Trump beweert.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_177716677
dat Trump zich niet aan het politieke etiquette houdt, is opzich natuurlijk zowel een voordeel als een nadeel, maar in gesprekken op dit topniveau, met gehaaide politici zoals Kim Jong Un, vraag ik me toch wel af of het verstandig is als trump gaat. De koreaanse leider weet (net als Putin) precies hoe hij mensen kan manipuleren en hoe ver hij kan gaan in de internationale politiek.

Als Trump zich gedraagt als een olifant in een porseleinen kast, gaat het namelijk wel faliekant mis. (op nationaal niveau kunnen zijn collega's nog wel e.e.a qua uitspraken redden en later wat pleisters plakken, maar hier gaat dat gewoon niet werken).
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 00:41:15 #163
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177716697
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:39 schreef Megumi het volgende:

[..]

De lanceer rechten van een president in de VS van atoomwapens kunnen ingetrokken worden. Het is geen knop zoals Trump beweert.
Daarom moet de beste man zichzelf geen Korea-deskundige noemen maar een jongetje die steeds om de wolf huilt . Niemand neemt het jongetje na een tijdje serieus omdat er geen wolf is . Uiteindelijk is er een wolf , en niemand boeit het.
RED ONS HENNIEGOD
pi_177716698
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:39 schreef Eenskijken het volgende:
dat Trump zich niet aan het politieke etiquette houdt, is opzich natuurlijk zowel een voordeel als een nadeel, maar in gesprekken op dit topniveau, met gehaaide politici zoals Kim Jong Un, vraag ik me toch wel af of het verstandig is als trump gaat. De koreaanse leider weet (net als Putin) precies hoe hij mensen kan manipuleren en hoe ver hij kan gaan in de internationale politiek.

Als Trump zich gedraagt als een olifant in een porseleinen kast, gaat het namelijk wel faliekant mis. (op nationaal niveau kunnen zijn collega's nog wel e.e.a qua uitspraken redden en later wat pleisters plakken, maar hier gaat dat gewoon niet werken).
Hopelijk komt Trump alleen even handen schudden voor het fotomoment en laat hij de inhoud over aan mensen die die wel snappen - als het er ooit van komt natuurlijk.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 00:49:30 #165
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_177716833
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Daarom moet de beste man zichzelf geen Korea-deskundige noemen maar een jongetje die steeds om de wolf huilt . Niemand neemt het jongetje na een tijdje serieus omdat er geen wolf is . Uiteindelijk is er een wolf , en niemand boeit het.
Ik zou een wolf een best aardig dier vinden opzichte van Trump en Kim Jong-un en een wolf heeft geen kernwapens. Die twee idioten wel. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 00:51:23 #166
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177716871
-

[ Bericht 99% gewijzigd door PowerLoungen op 10-03-2018 00:51:34 ]
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 10 maart 2018 @ 02:48:01 #167
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_177718018
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:39 schreef Megumi het volgende:

[..]

De lanceer rechten van een president in de VS van atoomwapens kunnen ingetrokken worden. Het is geen knop zoals Trump beweert.
Kan wel ik kan ook de staatsloterij winnen zelfde kans ongeveer
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 10 maart 2018 @ 08:13:09 #169
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177718198
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:41 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hopelijk komt Trump alleen even handen schudden voor het fotomoment en laat hij de inhoud over aan mensen die die wel snappen - als het er ooit van komt natuurlijk.
Als Trump dat voor elkaar krijgt dan is de herverkiezing al gewonnen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177718505
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:11 schreef westwoodblvd het volgende:
Grote fout van Trump dit. Hij heeft veel te snel ja gezegd op de uitnodiging. Hij had daar al allerlei concessies voor moeten en kunnen vragen. Nu legitimeert hij een stalinistisch en moorddadig regime door er lekker mee te gaan vergaderen terwijl iedereen van een kilometer afstand al kan zien aankomen dat Noord Korea echt zijn kernwapens niet gaat opgeven. Kim heeft zijn fotomoment met Trump en nog meer aandacht van de internationale pers voor de nucleaire capaciteiten van zijn land terwijl Trump als sukkeltje met lege handen achterblijft. Het is natuurlijk een amateur diplomaat maar het blijft stuitend dat zijn adviseurs hem nooit in bescherming nemen tegen dit soort fouten. Zou me niets verbazen als hij straks terugkrabbelt als hij zijn fout realiseert.
Onzin.

Trump weet te bewerkstelligen wat zijn voorgangers niet lukte.

NK is nu eenmaal een volwaardige kernmacht geworden die er wereldwijd toe doet. Mede door het nalatenschap van Trumps voorgangers (namelijk lijdzaam toekijken, erover klagen maar vervolgens niets ondernemen) kon dit regime decennia lang ongestoord zijn kerntechnologie opbouwen.

Trump onconventionele wijze van bekritiseren en waarschuwen heeft dit regime tot het besef gebracht om te gaan praten. Dat in combinatie met keiharde sancties. Want wat heb je aan een kernbom als je bezittingen in rap tempo worden bevroren en het steeds moeilijker wordt een volk wat honger lijdt onder controle te houden? Dat regime is niet gek hoor. Maar je moet wel iets hebben om mee te onderhandelen. NK heeft nu die onderhandelingsmogelijkheid met deze lange afstandsraketten.

Natuurlijk zullen beide partijen hun eigen overwinningsretoriek in hun eigen straatje gooien. Ook helemaal niets mis mee.

Maar Trump zal de geschiedenisboeken ingaan als de president die de Korea oorlog wist te beëindigen mochten de gesprekken lukken. Dan is zijn tweede termijn als president al verzekerd.
pi_177718552
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:41 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hopelijk komt Trump alleen even handen schudden voor het fotomoment en laat hij de inhoud over aan mensen die die wel snappen - als het er ooit van komt natuurlijk.
De inhoud overlaten aan anderen die het wel snappen? We hebben het hier wel over de president die tot nu toe te belazerd is gebleken een ambassadeur voor Zuid Korea aan te stellen en te maken heeft met een enorme leegloop bij het ministerie van buitenlandse zaken he?

Ergo: ik denk dat het in het beste geval bij slechts dat fotomomentje blijft.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177718606
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Onzin.

Trump weet te bewerkstelligen wat zijn voorgangers niet lukte.

NK is nu eenmaal een volwaardige kernmacht geworden die er wereldwijd toe doet.
Je zegt het zelf.
Onder Trump is NK idd een kernmacht geworden.

Alhoewel ik betwijfel of je dat enkel op Trumps konto kon schrijven.
Maar de noordkoreanen hebben wel bewust zijn presidentschap afgewacht, omdat ze vermoedden dat ze er dan mee wegkwamen.


Hun uitnodiging aan de president is natuurlijk het ultieme teken dat ze Trump op zn knieen gebracht hebben.

Totnutoe was Dennis Rodham hun grootste succes, nu zal dat Trump zijn die zich voor de propagandakar laat spannen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177718634
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Je zegt het zelf.
Onder Trump is NK idd een kernmacht geworden.

Alhoewel ik betwijfel of je dat enkel op Trumps konto kon schrijven.
Maar de noordkoreanen hebben wel bewust zijn presidentschap afgewacht, omdat ze vermoedden dat ze er dan mee wegkwamen.


Hun uitnodiging aan de president is natuurlijk het ultieme teken dat ze Trump op zn knieen gebracht hebben.

Totnutoe was Dennis Rodham hun grootste succes, nu zal dat Trump zijn die zich voor de propagandakar laat spannen
Trump is niet de eerste president die wordt uitgenodigd door Noord-Korea. Enkel de eerste die de uitnodiging accepteert.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177718669
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:11 schreef westwoodblvd het volgende:
Grote fout van Trump dit. Hij heeft veel te snel ja gezegd op de uitnodiging. Hij had daar al allerlei concessies voor moeten en kunnen vragen. Nu legitimeert hij een stalinistisch en moorddadig regime door er lekker mee te gaan vergaderen terwijl iedereen van een kilometer afstand al kan zien aankomen dat Noord Korea echt zijn kernwapens niet gaat opgeven. Kim heeft zijn fotomoment met Trump en nog meer aandacht van de internationale pers voor de nucleaire capaciteiten van zijn land terwijl Trump als sukkeltje met lege handen achterblijft. Het is natuurlijk een amateur diplomaat maar het blijft stuitend dat zijn adviseurs hem nooit in bescherming nemen tegen dit soort fouten. Zou me niets verbazen als hij straks terugkrabbelt als hij zijn fout realiseert.
Waarom zou NK zijn kernwapens opgeven daar hebben ze geen enkele reden toe. De reden voor hun bestaan is dat ze die kernwapens nodig hebben als bescherming tegen de VS.
En laten we eerlijk wezen de wereld heeft er geen enkel probleem me om zaken te doen of de andere kant op te kijken met moorddadige regimes als ze er beter van worden.
Etkennen dat ze een ketnmacht zijn gaat niemand dood van wan Kim weet donders goed dat als hij als eerste lanceert zijn tijd op is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_177718708
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Je zegt het zelf.
Onder Trump is NK idd een kernmacht geworden.

Alhoewel ik betwijfel of je dat enkel op Trumps konto kon schrijven.
Maar de noordkoreanen hebben wel bewust zijn presidentschap afgewacht, omdat ze vermoedden dat ze er dan mee wegkwamen.

Hun uitnodiging aan de president is natuurlijk het ultieme teken dat ze Trump op zn knieen gebracht hebben.

Totnutoe was Dennis Rodham hun grootste succes, nu zal dat Trump zijn die zich voor de propagandakar laat spannen
Nee, ik schrijf nergens op dat onder Trump NK een kernmacht is geworden.

Ik schrijf op dat door het nalatenschap van zijn voorgangers NK een kernmacht is geworden die onder Trumps termijn in staat blijkt kernkoppen te bevestigen op lange afstandsraketten die de Amerikaanse kust kan bereiken. Hadden die voorgangers eerder ingegrepen dan was het misschien niet zover gekomen. Maar geen van die voorgangers wilde zich daadwerkelijk branden aan NK.

Dus Trump wordt geconfronteerd met hun nalatenschap en reageert daar anders op dan zijn voorgangers. Gebruikt stevige retoriek en dreigt zelfs NK nucleair van de kaart te vegen als het tot een nucleaire confrontatie komt. Dat kan Amerika ook en dat weet dat Noord-Koreaanse regime ook.

Trump doet wat hij bij veel andere besluiten ook doet. Het op scherp spelen, een soort van politieke blufpoker waardoor de ander uiteindelijk toch inbindt. Want Trump is onvoorspelbaar. (al denk ik zelf dat hij meer strategisch denkt dan men wil toegeven, onconventioneel maar wel terdege doelgericht)

In ieder geval heeft het geleid tot verbeterde gesprekken tussen Noord en Zuid Korea en nu deze uitnodiging richting Trump. Natuurlijk moet Trump deze uitnodiging accepteren. Wat is het alternatief? Terug in de schulp?

Natuurlijk zullen beide kampen hun eigen zegeretoriek verkondigen maar dat is allemaal maar onderdeel van het spel.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 09:37:33 #176
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177718709
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Onzin.

Trump weet te bewerkstelligen wat zijn voorgangers niet lukte.

NK is nu eenmaal een volwaardige kernmacht geworden die er wereldwijd toe doet. Mede door het nalatenschap van Trumps voorgangers (namelijk lijdzaam toekijken, erover klagen maar vervolgens niets ondernemen) kon dit regime decennia lang ongestoord zijn kerntechnologie opbouwen.

Trump onconventionele wijze van bekritiseren en waarschuwen heeft dit regime tot het besef gebracht om te gaan praten. Dat in combinatie met keiharde sancties. Want wat heb je aan een kernbom als je bezittingen in rap tempo worden bevroren en het steeds moeilijker wordt een volk wat honger lijdt onder controle te houden? Dat regime is niet gek hoor. Maar je moet wel iets hebben om mee te onderhandelen. NK heeft nu die onderhandelingsmogelijkheid met deze lange afstandsraketten.

Natuurlijk zullen beide partijen hun eigen overwinningsretoriek in hun eigen straatje gooien. Ook helemaal niets mis mee.

Maar Trump zal de geschiedenisboeken ingaan als de president die de Korea oorlog wist te beëindigen mochten de gesprekken lukken. Dan is zijn tweede termijn als president al verzekerd.
klopt helemaal
quote:
Dan is zijn tweede termijn als president al verzekerd.
En een goede plaats in de ranglijst van beste presidenten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177718715
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 01:57 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]
Kim Jong-un gaat Trump ontmoeten
Als dat geen noiken wordt O+ :*
pi_177718725
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Je zegt het zelf.
Onder Trump is NK idd een kernmacht geworden.

Alhoewel ik betwijfel of je dat enkel op Trumps konto kon schrijven.
Maar de noordkoreanen hebben wel bewust zijn presidentschap afgewacht, omdat ze vermoedden dat ze er dan mee wegkwamen.


Hun uitnodiging aan de president is natuurlijk het ultieme teken dat ze Trump op zn knieen gebracht hebben.

Totnutoe was Dennis Rodham hun grootste succes, nu zal dat Trump zijn die zich voor de propagandakar laat spannen
Ze komen er al sinds 2006 mee weg als iedereen het zo erg vond hadden ze toen in moeten grijpen nu is het te laat en kun je niet veel anders doen als wat erkenning
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 10 maart 2018 @ 09:41:48 #179
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177718745
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:39 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ze komen er al sinds 2006 mee weg als iedereen het zo erg vond hadden ze toen in moeten grijpen nu is het te laat en kun je niet veel anders doen als wat erkenning
Ze hadden in 1953 de chinezen moeten nuken

Dan was NK nu een deel van Korea geweest

scheelde heel weinig of heel Korea was nu een provincie staat van China
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177718845
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ze hadden in 1953 de chinezen moeten nuken

Dan was NK nu een deel van Korea geweest

scheelde heel weinig of heel Korea was nu een provincie staat van China
Ja tuurlijk dat had vast goed gekomen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_177718928
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Onzin.

Trump weet te bewerkstelligen wat zijn voorgangers niet lukte.

NK is nu eenmaal een volwaardige kernmacht geworden die er wereldwijd toe doet. Mede door het nalatenschap van Trumps voorgangers (namelijk lijdzaam toekijken, erover klagen maar vervolgens niets ondernemen) kon dit regime decennia lang ongestoord zijn kerntechnologie opbouwen.

Trump onconventionele wijze van bekritiseren en waarschuwen heeft dit regime tot het besef gebracht om te gaan praten. Dat in combinatie met keiharde sancties. Want wat heb je aan een kernbom als je bezittingen in rap tempo worden bevroren en het steeds moeilijker wordt een volk wat honger lijdt onder controle te houden? Dat regime is niet gek hoor. Maar je moet wel iets hebben om mee te onderhandelen. NK heeft nu die onderhandelingsmogelijkheid met deze lange afstandsraketten.

Natuurlijk zullen beide partijen hun eigen overwinningsretoriek in hun eigen straatje gooien. Ook helemaal niets mis mee.

Maar Trump zal de geschiedenisboeken ingaan als de president die de Korea oorlog wist te beëindigen mochten de gesprekken lukken. Dan is zijn tweede termijn als president al verzekerd.
Grappig dat je 1) in het hoofd van de ondoorgrondelijke Kim kunt kijken en 2) meent te kunnen voorspellen dat Korea een belangrijk genoeg issue is voor Amerikanen dat ze nogmaals op Trump zullen stemmen. Waar haal jij die glazen bol? Heb je ook nog iets te melden dat wel op realiteit gestoeld is? :')
  zaterdag 10 maart 2018 @ 10:12:05 #182
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177719045
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Grappig dat je 1) in het hoofd van de ondoorgrondelijke Kim kunt kijken en 2) meent te kunnen voorspellen dat Korea een belangrijk genoeg issue is voor Amerikanen dat ze nogmaals op Trump zullen stemmen. Waar haal jij die glazen bol? Heb je ook nog iets te melden dat wel op realiteit gestoeld is? :')
Het is wel een gegeven dat in de geschiedenisboekjes komt en in de Wikipedia met Trump s naam erbij

Voor de herverkiezing bevestigd het Trump's imago als een sterke president, die dingen voor elkaar krijgt
Amerikanen houden daarvan
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177719731
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het is wel een gegeven dat in de geschiedenisboekjes komt en in de Wikipedia met Trump s naam erbij

Voor de herverkiezing bevestigd het Trump's imago als een sterke president, die dingen voor elkaar krijgt
Amerikanen houden daarvan
*proest*

Wàt heeft Trump dan bereikt?

Hij heeft toegekeken hoe Kim als kernmacht opgestegen is en daar niks tegen kunnen doen, en nu gaat hij ook daar op bezoek en vermoedelijk Kim zn ultieme winst bezegelen?


Jaja, dat is ontzettend succesvol, applausje voor de Donald hoor :D
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177719887
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het is wel een gegeven dat in de geschiedenisboekjes komt en in de Wikipedia met Trump s naam erbij

Voor de herverkiezing bevestigd het Trump's imago als een sterke president, die dingen voor elkaar krijgt
Amerikanen houden daarvan
Trump heeft het zelf zo ver laten komen dat Noord Korea nu kernwapens heeft, zijn enige ingrijpen was het sturen van beledigende tweets. Nu kunstelt hij bij de onderhandelingen door al toe te geven te ontmoeten voor er ook maar één concessie is gegeven. Kim lacht de ballen uit zijn broek: legitimatie voor zijn regime. Denkt Trump nou werkelijk dat hij Kim kan overtuigen zijn kernwapens op te geven?
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:06:31 #185
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177719932
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

*proest*

Wàt heeft Trump dan bereikt?

Hij heeft toegekeken hoe Kim als kernmacht opgestegen is en daar niks tegen kunnen doen, en nu gaat hij ook daar op bezoek en vermoedelijk Kim zn ultieme winst bezegelen?


Jaja, dat is ontzettend succesvol, applausje voor de Donald hoor :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:03 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Trump heeft het zelf zo ver laten komen dat Noord Korea nu kernwapens heeft, zijn enige ingrijpen was het sturen van beledigende tweets. Nu kunstelt hij bij de onderhandelingen door al toe te geven te ontmoeten voor er ook maar één concessie is gegeven. Kim lacht de ballen uit zijn broek: legitimatie voor zijn regime. Denkt Trump nou werkelijk dat hij Kim kan overtuigen zijn kernwapens op te geven?
Ik denk wel dat die agressieve bluf en blokkeer tactiek heeft gewerkt

Zo zal hij de USA geschiedenisboekjes ingaan als Noord en Zuid een soort koreaanse EU gaan worden
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177720226
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]


[..]

Ik denk wel dat die agressieve bluf en blokkeer tactiek heeft gewerkt

Zo zal hij de USA geschiedenisboekjes ingaan als Noord en Zuid een soort koreaanse EU gaan worden
Juist.

Pas recent heeft Noord-Korea bereikt wat het al jaren nastreefde: het realiseren van een succesvol kernwapenprogramma.

En nu Kim eindelijk een sterke troef in handen heeft, gaat hij op z'n rug liggen voor de VS en Zuid-Korea.

Geloof je het zelf?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:27:51 #187
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177720292
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Juist.

Pas recent heeft Noord-Korea bereikt wat het al jaren nastreefde: het realiseren van een succesvol kernwapenprogramma.

En nu Kim eindelijk een sterke troef in handen heeft, gaat hij op z'n rug liggen voor de VS en Zuid-Korea.

Geloof je het zelf?
Ja

Dit is verreweg de beste optie voor hem , eindellijk zal Noord Korea als land voor vol worden aangezien in een soort EU met Zuid Korea

Zuid Korea heeft er heel veel voor over om een snelweg naar China te krijgen

Een perfecte volwaardige valuta
Maar vrije verkiezingen zullen er nooit komen denk ik
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177720399
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja

Dit is verreweg de beste optie voor hem , eindellijk zal Noord Korea als land voor vol worden aangezien in een soort EU met Zuid Korea

Een perfecte volwaardige valuta

Het enige doel van Noord-Korea is voortzetting van het regime. Kim en de partijtop willen hun macht behouden.

In het beste geval sluiten het Noorden en het Zuiden vrede, waarbij Kim aanblijft als dictator met behoud van zijn kernwapens. Met minder neemt het regime geen genoegen. En dat hoeft ook niet, want Kim heeft dankzij zijn kernwapens een sterke troef in handen.

Dan heb je dus vrede mee, maar zit je alsnog met dat regime. Driewerf hoera.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177720579
Hoe jammer ik het ook vind dat tijdens de koude oorlog Noord- en zuid korea zijn opgedeeld. Die oorlogsmentaliteit moet van tafel. Kim heeft nu kernwapens, dat is nou eenmaal, zo.

Ik hoop dat ze nu naast elkaar kunnen leven in vrede en zich samen kunnen ontwikkelen en wellicht komen ze langs die weg wel dichter bij elkaar. Ook al is het regime in Noord-Korea echt heel eng en verschrikkelijk.

Als ze het militair en en sancties niet kunnen oplossen, dan moeten ze naar andere opties kijken.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:41:55 #190
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177720620
We moeten allemaal nog maar zien wat hiervan terechtkomt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177720626
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Zuid Korea heeft er heel veel voor over om een snelweg naar China te krijgen

Een perfecte volwaardige valuta
Maar vrije verkiezingen zullen er nooit komen denk ik

Het gaat allemaal om een snelweg? :')
pi_177720630
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:41 schreef Ringo het volgende:
We moeten allemaal nog maar zien wat hiervan terechtkomt.
Trump heeft al eisen op tafel gelegd, dus waarschijnlijk komt er geen ontmoeting.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:46:35 #193
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177720723
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:42 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het gaat allemaal om een snelweg? :')
Kim heeft keus

China of Zuid Korea
Maar kiezen moet ie
Zelfstandig blijven is niet langer mogelijk door de sancties
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177720858
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Kim heeft keus

China of Zuid Korea
Maar kiezen moet ie
Zelfstandig blijven is niet langer mogelijk door de sancties
Dan denk ik dat hij voor China kiest :')
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:54:25 #195
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177720883
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:52 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dan denk ik dat hij voor China kiest :')
Ja dan kan ie het wel helemaal vergeten

Een EU verband met Zuid Korea is veel beter voor hem
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177720958
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja dan kan ie het wel helemaal vergeten

Een EU verband met Zuid Korea is veel beter voor hem
Je denkt toch niet serieus dat Zuid Korea in een soort federatie gaat stappen met het stalinistische noorden?

Hereniging zal alleen gebeuren op basis van de Zuid Koreaanse voorwaarden.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 12:12:24 #197
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177721085
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je denkt toch niet serieus dat Zuid Korea in een soort federatie gaat stappen met het stalinistische noorden?

Hereniging zal alleen gebeuren op basis van de Zuid Koreaanse voorwaarden.
Alles is mogelijk, ik zie wel dat Kim heel graag iets met Zuid wil gaan doen

Denk eens wat ie kan kopen als ie de valuta krijgt de WON
Hoe sterk Zuid Korea staat tegenover China met de raketten van Kim

When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177721086
Kunnen ze geen bokswedstrijd doen, deze twee kerels? De hele wereld zou hier geld voor over hebben. De biljarden stromen binnen. Kunnen ze weer wapens kopen!
pi_177721183
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:41 schreef Ringo het volgende:
We moeten allemaal nog maar zien wat hiervan terechtkomt.
Klopt, men krabbelt alweer terug:
https://www.politico.com/(...)ng-conditions-449448
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177721378
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt, men krabbelt alweer terug:
https://www.politico.com/(...)ng-conditions-449448
Viel te verwachten. Godallemachtig wat een fail weer. :')
  zaterdag 10 maart 2018 @ 12:37:31 #201
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177721466
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:12 schreef Cockwhale het volgende:
Kunnen ze geen bokswedstrijd doen, deze twee kerels? De hele wereld zou hier geld voor over hebben. De biljarden stromen binnen. Kunnen ze weer wapens kopen!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177721549
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:12 schreef Cockwhale het volgende:
Kunnen ze geen bokswedstrijd doen, deze twee kerels? De hele wereld zou hier geld voor over hebben. De biljarden stromen binnen. Kunnen ze weer wapens kopen!

Deden we in de jaren 80 ook :P
pi_177727423
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:12 schreef Cockwhale het volgende:
Kunnen ze geen bokswedstrijd doen, deze twee kerels? De hele wereld zou hier geld voor over hebben. De biljarden stromen binnen. Kunnen ze weer wapens kopen!
https://g.co/kgs/f2MnLi
Racist
pi_177727553
quote:
Je was me net voor of ik was gewoon te lang bezig om het via mn mobieltje in te voeren.
Maar wel weer even genoten.
Racist
pi_177727628
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:16 schreef Toga het volgende:

[..]

Je was me net voor of ik was gewoon te lang bezig om het via mn mobieltje in te voeren.
Maar wel weer even genoten.
Tenzij je 5,5 uur doet over een post lijkt me dat sterk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 10 maart 2018 @ 21:42:12 #206
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177733757
Wat een drama weer op de Nederlandse tv. De activistische Trumphatende "kwaliteits"-journalistjes zijn nu al aan het hyperventileren door hun eigen op hol geslagen fantasie over een apocalyptische afloop van dat gesprek. :')
pi_177733970
Als dit doorgaat dan is dat gelijk aan de handdruk van Nixon met Mao. Iedere ontmoeting is al een opening in het op dat moment voorheen zo gesloten Noord-Korea. Dat zou een geweldig signaal zijn.

O ja, nog even over Trump die het buitenlandbeleid aan zijn adviseurs en diplomaten over moet laten. Net zoals de geopolitieke onbenul Obama zeker? :') Met zijn flops in Libië en de Levant waar hij IS liet opkomen. Hij is van het bord af gespeeld door Putin. Vergeet ook zijn uiterst moeizame relatie met Israël niet. Of de deal met Iran waardoor dat land in een zeer gunstige positie zit (wat ik het Iraanse volk zeer gun maar dat regime niet). Yemen is onder Obama uit de hand gelopen. In Afghanistan komt de Taliban weer op sinds Obama. Het was Obama die Iran én Noord-Korea een kernwapen(s) liet bemachtigen.

[ Bericht 42% gewijzigd door Oostwoud op 10-03-2018 22:01:01 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_177734279
dubbel
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 11 maart 2018 @ 10:17:46 #209
33189 RM-rf
1/998001
pi_177741821
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:47 schreef Oostwoud het volgende:
Als dit doorgaat dan is dat gelijk aan de handdruk van Nixon met Mao. Iedere ontmoeting is al een opening in het op dat moment voorheen zo gesloten Noord-Korea. Dat zou een geweldig signaal zijn.
Ik kan je dringend aanraden om 'On China' te lezen van Kissinger, die die ontmoeting en het hele pad dat eraan vooraf ging (en heel veel geklungel en onbegrip)...
(Ook bv de omstandigheden rondom de Korea-oorlog, die uiteindelijk voortkwam uit een intrige van Stalin en de in moskou opgeleidde Kim il-sung, die noordkorea ook als puur stalinistisch regime opzette, wordt er goed en exact beschreven)

Ik denk dat je dan begrijpt waarom die ontmoeting zoveel meer was en ook een volledige draai in de Koude Oorlog.


Maar ook waarom een erkenning en het meewerken aan regime-propaganda voor het Noord-koreaanse regime dat niet is, en hooguit de levensduur van dat regime verlengt. (Vroeger of later zal dit regime in elkaar stortten, aangezien het voor iedere hervorming resistent blijft).

https://www.amazon.de/China-Henry-Kissinger/dp/1594202710
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177741852
Waarom een gesprek dus wel nut heeft

https://www.washingtonpos(...)m_term=.32dc41608d9b
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 11 maart 2018 @ 10:28:38 #211
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177741947
Volgens mij is Kim wel een liefhebber van eten. Hij en Trump moeten gewoon een hamburger met een biertje wegtikken en dan komt alles wel goed.
pi_177741983
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een drama weer op de Nederlandse tv. De activistische Trumphatende "kwaliteits"-journalistjes zijn nu al aan het hyperventileren door hun eigen op hol geslagen fantasie over een apocalyptische afloop van dat gesprek. :')
Net zoals dat gezeur over de staal import. Voor ons nogal makkelijk praten als export land, maar waarom zou Amerika moeten toestaan dat goedkoop staal geproduceerd onder dramatische omstandigheden goedkoop naar binnen moet komen? Daarnaast geld er bijvoorbeeld in Nederland ook een behoorlijke belasting op import van Amerikaanse wagens.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_177742411
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Grappig dat je 1) in het hoofd van de ondoorgrondelijke Kim kunt kijken en 2) meent te kunnen voorspellen dat Korea een belangrijk genoeg issue is voor Amerikanen dat ze nogmaals op Trump zullen stemmen. Waar haal jij die glazen bol? Heb je ook nog iets te melden dat wel op realiteit gestoeld is? :')
Heeft niets met enige waarzeggerij te maken. Ik baseer me gewoon op de gegeven feiten. Die laten een NK zien die zich in zijn voortbestaan bedreigd voelt door de VS en door de opgelegde sancties zich in het nauw voelt gedreven.

Trump liet zich niet afschrikken door de oorlogszuchtige taal uit NK. Integendeel, Trump deed er nog een schepje bovenop. Soms is dat de taal die dictators begrijpen.

Mocht de ontmoeting vruchten afwerpen en vrede bewerkstelligen dan gaat Trump als een vredespresident de geschiedenisboeken in en is inderdaad zijn herverkiezing slechts een formaliteit.

Daarbovenop is de regering Trump momenteel zo'n succesverhaal voor Amerika dat zijn tegenstanders weinig opties meer over hebben door oude en versleten pornoactrices op te gaan zoeken in de hoop dat die voor wat toegestopt geld en een beetje fame bereid zijn hun zelfverzonnen dirt te vertellen tegenover de inmiddels bekende fake-news media. :')

Dat is momenteel het lage niveau van onze wanhopig gefrustreerde anti-Trumpies. Die malle wezentjes lijken net mensen, hé. Misschien iets voor Johny de Moll om daar een entertainmentprogramma over te maken in de lijn van zijn Down-syndroom programma's? Wordt ongetwijfeld een succes! :) ;) ^O^
  zondag 11 maart 2018 @ 11:16:55 #214
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177742568
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 11 maart 2018 @ 11:47:19 #215
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177743047
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Heeft niets met enige waarzeggerij te maken. Ik baseer me gewoon op de gegeven feiten. Die laten een NK zien die zich in zijn voortbestaan bedreigd voelt door de VS en door de opgelegde sancties zich in het nauw voelt gedreven.

Trump liet zich niet afschrikken door de oorlogszuchtige taal uit NK. Integendeel, Trump deed er nog een schepje bovenop. Soms is dat de taal die dictators begrijpen.

Mocht de ontmoeting vruchten afwerpen en vrede bewerkstelligen dan gaat Trump als een vredespresident de geschiedenisboeken in en is inderdaad zijn herverkiezing slechts een formaliteit.

Daarbovenop is de regering Trump momenteel zo'n succesverhaal voor Amerika dat zijn tegenstanders weinig opties meer over hebben door oude en versleten pornoactrices op te gaan zoeken in de hoop dat die voor wat toegestopt geld en een beetje fame bereid zijn hun zelfverzonnen dirt te vertellen tegenover de inmiddels bekende fake-news media. :')

tja klopt inderdaad
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177745218
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Heeft niets met enige waarzeggerij te maken. Ik baseer me gewoon op de gegeven feiten. Die laten een NK zien die zich in zijn voortbestaan bedreigd voelt door de VS en door de opgelegde sancties zich in het nauw voelt gedreven.

Trump liet zich niet afschrikken door de oorlogszuchtige taal uit NK. Integendeel, Trump deed er nog een schepje bovenop. Soms is dat de taal die dictators begrijpen.

Mocht de ontmoeting vruchten afwerpen en vrede bewerkstelligen dan gaat Trump als een vredespresident de geschiedenisboeken in en is inderdaad zijn herverkiezing slechts een formaliteit.

Daarbovenop is de regering Trump momenteel zo'n succesverhaal voor Amerika dat zijn tegenstanders weinig opties meer over hebben door oude en versleten pornoactrices op te gaan zoeken in de hoop dat die voor wat toegestopt geld en een beetje fame bereid zijn hun zelfverzonnen dirt te vertellen tegenover de inmiddels bekende fake-news media. :')

Dat is momenteel het lage niveau van onze wanhopig gefrustreerde anti-Trumpies. Die malle wezentjes lijken net mensen, hé. Misschien iets voor Johny de Moll om daar een entertainmentprogramma over te maken in de lijn van zijn Down-syndroom programma's? Wordt ongetwijfeld een succes! :) ;) ^O^
Jij was toch die ene die in een ander topic constant zat te neuzelen dat we zo goed als zeker een verschrikkelijke oorlog zouden krijgen tussen de VS en NK omdat de VS niet anders zou kunnen dan het soort taal dat NK uitsloeg met een verschrikkelijk gewapend conflict te beantwoorden? :')
pi_177760338
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij was toch die ene die in een ander topic constant zat te neuzelen dat we zo goed als zeker een verschrikkelijke oorlog zouden krijgen tussen de VS en NK omdat de VS niet anders zou kunnen dan het soort taal dat NK uitsloeg met een verschrikkelijk gewapend conflict te beantwoorden? :')
Nee hoor!

Het had een optie kunnen zijn. Dat is wat ik heb opgeschreven.

Ook toen al refereerde ik aan wat dit regime nu doet.

Want een nucleair conflict zal NK volledig in de as leggen. De nucleaire slagkracht van de VS is duizendmaal zo hoog.
  maandag 12 maart 2018 @ 08:00:03 #218
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_177760943
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 05:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee hoor!

Het had een optie kunnen zijn. Dat is wat ik heb opgeschreven.

Ook toen al refereerde ik aan wat dit regime nu doet.

Want een nucleair conflict zal NK volledig in de as leggen. De nucleaire slagkracht van de VS is duizendmaal zo hoog.
en nu krijgt Zuid-Korea (lees de USA) en vreselijke nucleare wapens bij in een erg gevoelig gebied vlakbij Peking
en Oost Rusland

In ruil voor ?? De Zuid Koreaanse valuta ?? Voortaan dan de Koreaanse WON


en ze hoeven ze heel niet zelf neer te zetten , ze staan er al :W :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 12-03-2018 08:09:58 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_177766261
Hahah Trump is zijn drol alweer aan het interekken en Kim heeft weer wat materiaal voor zijn praganda erbij. :D Zoals we al dachten natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')