Geen Duvels?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:18 schreef Duveldrinker het volgende:
Bwah liters whisky gedronken tijdens deze serie..
quote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik drink geen duvels meer, account is 12 jaar oud ofzo, mensen veranderen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik drink geen duvels meer, account is 12 jaar oud ofzo, mensen veranderen.
Jup.....de echte van Calvquote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nog pindasaus gemaakt, inboorling?
Dan kan ik met gerust hart gaan slapen...morgen is mijn kleine jarig. Drukke dag, toedeledokiquote:
Feli en slaap ze!quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan kan ik met gerust hart gaan slapen...morgen is mijn kleine jarig. Drukke dag, toedeledoki
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan kan ik met gerust hart gaan slapen...morgen is mijn kleine jarig. Drukke dag, toedeledoki
Jesisquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 01:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hahaha!!!Mijn 1ste single was Pass the dutchie
Mijn jeugd,,
quote:
Nou...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Het beste nummer ooit gemaakt, geen discussie.
Ah dank, even luisteren.quote:
Deze is ook lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:38 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ah dank, even luisteren.
Good stuff!
Na 2 minuten spelen ze hem toch... Master of Puppets uiteraard. Heerlijk concert man. Luister Enter Sandman live later.quote:
Iddquote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:49 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Na 2 minuten spelen ze hem toch... Master of Puppets uiteraard. Heerlijk concert man. Luister Enter Sandman live later.
De laatste tijd groot fan geworden van Muse.quote:
Goed nummer idd. Die ken ik nog als de introsong van een server waar ik in racede. Ben de naam vergeten van dat spel, was onlinequote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:58 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
De laatste tijd groot fan geworden van Muse.
Ja, mainstream en alles, maar geniale teksten en goeie muziek:
Echt? Cool. Games hebben soms echt pareltjes idd.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 03:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed nummer idd. Die ken ik nog als de introsong van een server waar ik in racede. Ben de naam vergeten van dat spel, was online
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 03:03 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Echt? Cool. Games hebben soms echt pareltjes idd.
Net als films, Clint Mansell....
Kan je ook niet slapen?quote:
Denk dat ik het over een paar uurtjes weer probeer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me ook op dat ze vaak veel echo d'rin doen. Zeker met marcheerschoenen klinkt dat best indrukwekkend.
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel makkelijk, met vertaling.
Hier de lyrics, voor wie 't kan boeien:Moest gelijk hieraan denken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me ook op dat ze vaak veel echo d'rin doen. Zeker met marcheerschoenen klinkt dat best indrukwekkend.
Children of the night. What music they make.
bohquote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Zo'n slechte kwaliteit, maar zo lekker de accordeonman, vanaf een minuutje of 2![]()
Sfeertje![]()
Friesland is wel goed?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:39 schreef lrishCassidy het volgende:
Ga je nou Limburgse muziek plaatsen? ^^
Ja, is best leuk. Hoop geschiet en onderhands spel, en die vrouw van Al Bundy speelt de moeder van de toekomstige leider van de motorclub.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:46 schreef lrishCassidy het volgende:
Is dat wat? Ben er nooit aan begonnen. Zoveel series.
quote:
Gaat het over motorclubs? Ik heb eigenlijk geen idee waar het over gaat lolquote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, is best leuk. Hoop geschiet en onderhands spel, en die vrouw van Al Bundy speelt de moeder van de toekomstige leider van de motorclub.
Ja, over een motorclub genaamd Sons of Anarchy. Struggles met de wet, rivaliserende motorclubs, wapens en drugs verkopen, allianties sluiten etc.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Gaat het over motorclubs? Ik heb eigenlijk geen idee waar het over gaat lol
Ik weet dat die serie goed aangeschreven staat net als The Wire. Maar dat soort verhalen trekken me niet zo. Ik heb meer met Preacher dan. Iets nieuwsquote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, over een motorclub genaamd Sons of Anarchy. Struggles met de wet, rivaliserende motorclubs, wapens en drugs verkopen, allianties sluiten etc.
En dan komt het persoonlijke gedoe er nog bij van de leider van de MC en z'n familie.
Heb The Wire nooit gezien. Wat is Preacher?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik weet dat die serie goed aangeschreven staat net als The Wire. Maar dat soort verhalen trekken me niet zo. Ik heb meer met Preacher dan. Iets nieuws
Ken je Preacher niet? Ga kijken!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb The Wire nooit gezien. Wat is Preacher?
Is niet op NFquote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ken je Preacher niet? Ga kijken!
Dan ken je mijn ava ook erna hahaha.
BB moet ik nog steeds afkijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:00 schreef lrishCassidy het volgende:
Preacher is een verfilming van een van de meest schockerende comics die bestaan (stond vaak in de top 3-5). Voor TV houden ze het wat netter, maar het is nog steeds anders dan anders series. Van de makers van Breaking Bad.
In America is er wel een groepering die geporbeerd heeft het te bannen van TV.
Huh? Beste serie ever. Of iig 1 van de.quote:
quote:
Blijft goedquote:
Kijk mijn liedje dan, gaat liefdesverdriet (nog steeds?) spontaan van over.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijk![]()
Liefdesverdriet houdt me wakker.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijk![]()
Liefdesverdriet houdt me wakker.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Kijk mijn liedje dan, gaat liefdesverdriet (nog steeds?) spontaan van over.
quote:
Meh, ben geen fan van dat soort muziek.quote:
Ja geweldig.... dit is echt de eerste keer dat ik ze hoor en zie. Ik word er helemaal blij vanquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kiujk die kerel op de trompet tekeer gaan
Lekker nummer manquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja geweldig.... dit is echt de eerste keer dat ik ze hoor en zie. Ik word er helemaal blij van
Voor deze post wist ik niet van het bestaan
Heb eerlijk gezegd weinig met hn muziekquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Meh, ben geen fan van dat soort muziek.
Ja, da's knap. Waar ken je d'r van?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd weinig met hn muziek![]()
Maar vind het leuk dat ze op eigen houtje best al ver gekomen zijn. Niemand heeft zijn/haar ziel verkocht aan een RTL4-programma
Bijbaantje, ooit.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, da's knap. Waar ken je d'r van?
Ja oldschool! Eigenlijk heb ik een zwak voor alle Prince gerelateerde produktenquote:
Oh ik trek Waylon echt niet meer.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:41 schreef lrishCassidy het volgende:
Dat begin heeft wat weg van een scne uit The Doors The Movie.
![]()
Zo Mooi!
Leukquote:
Kijk dit clipje eensquote:Op zaterdag 10 maart 2018 02:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh ik trek Waylon echt niet meer.
Kan alleen maar schreeuwen wanneer uptempo
Jaaa, Kennelijk is het mijn ding vannacht!quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 02:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jaaa, Kennelijk is het mijn ding vannacht!
Aparte combinatiequote:Op zaterdag 10 maart 2018 02:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jaaa, Kennelijk is het mijn ding vannacht!
Best bizar aangezien duistere techno mijn ding is tegenwoordig
Ik deed... ik breek nooit een track af.quote:
Gewoon muziekliefhebber met voorkeuren maar genoeg buien of track ook.quote:
Wat luister je nu dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 02:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gewoon muziekliefhebber met voorkeuren maar genoeg buien of track ook.
Je doedelzakkenquote:
Dit soort tunes hoor ik als ik bepaalde fantasy boeken lees die gaan over oude legendesquote:
quote:
Goede input!quote:
Nog een keerquote:Op zaterdag 10 maart 2018 02:23 schreef ondeugend het volgende:
Deze is wel geniaal.. die kan echt op repeat wat mij betreft
En het vat bijna alles en iedereen samen... de clip
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 02:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik doe een heel lief liedje en jij doet dit?
Jawel. Niks mis meequote:Op zaterdag 10 maart 2018 02:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Of heb je het niet tegen mij.
INXS.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 02:56 schreef ondeugend het volgende:
My all time favorite/ guilty pleasure
Eigenlijk alleen deze, maar dan ook goud waardquote:
Get out of your rocking chair grandma of zoiets.. andere track maar zeker gerelateerdquote:
Wat een zeiknummerquote:
Dat vind ik dus ook. Nee dubbel.quote:
Nee geniaal, maar om het goed te maken met je doe ik dezequote:
Hangt van je bui af idd. Maaar sommige nummers worden nooit leuk.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 03:07 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Nee dubbel.
Soms vind ik het mooi, soms zeikerig. Afhankelijk van mijn mood. Heel vreemd.
Dat klinkt al beterquote:Op zaterdag 10 maart 2018 03:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee geniaal, maar om het goed te maken met je doe ik deze
Haha zeikwijf dat je bent!quote:
breaking bad was wel briljant natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |