Dit inderdaad, helemaal vanaf het begin beginnen en rustig opbouwen. Kost aardig wat tijd, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:16 schreef Fer het volgende:
Volgens mij wat echt goed werkt, is de hele auto strippen, onderkant alles troep/vuil/modder wegspuiten. Dan laten drogen, roestvrij maken en dan pas behandelen.
Ja dat is inderdaad hoe het hoort echter de meningen verschillen als het op middelen aankomt.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:16 schreef Fer het volgende:
Volgens mij wat echt goed werkt, is de hele auto strippen, onderkant alles troep/vuil/modder wegspuiten. Dan laten drogen, roestvrij maken en dan pas behandelen.
Klopt. Wat is het beste om te gebruiken? Ik heb veel positieve reviews gelezen over een middel dat eigenlijk uit vet bestaat. Mike sander vet.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:46 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, helemaal vanaf het begin beginnen en rustig opbouwen. Kost aardig wat tijd, maar dan heb je ook wat.
Die van mij ook maar het is handig om het toch te laten behandelen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:17 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn garage heeft de pest aan dik vet/meuk onder de auto. Vanaf 2.46.
Chk hier hoe dik ze aanbrengen: Aan de ander kant: die incontinente achterkleppen van de Golf2 roestten voor geen meter.
Voor de holle ruimtes niet zo gek misschien/waarschijnlijk.
Heb zelf 10 jaar geleden met zuinig met Dinitrol gedaan. ML en 1000 in de holle ruimtes; metallic in de wielkasten. http://www.dinitrolantiroest-centrum.nl/producten.
Maar mijn klassiekertje staat in een verwarmde garage en als het regent en in de winter blijft ie binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |