abonnement Unibet Coolblue
pi_177800350
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 11:22 schreef arno_johnsson het volgende:

[..]

Hoe kom je aan zulke tomeloze arrogantie? Universiteit, welke richting?
Hoho, jij maakt de assumptie dat het te hoog gegrepen is en twijfelt geen moment of het niet aan je schrijfvaardigheid ligt. Dát is arrogantie.
quote:
Het punt is dat mijn verhaal nog niet af is
Precies mijn punt, als je niet beknopt kan overbrengen wat je wil zeggen dan zou ik daar nu wat aan gaan doen ipv als je hele verhaal al geschreven is.
pi_177810503
Wat een slap gelul allemaal.
Conscience do cost.
  woensdag 14 maart 2018 @ 18:38:41 #53
476231 arno_johnsson
De vloek der vloeken
pi_177821298
Nou wat over het duistere in het verhaal.

De held was minderjarig toen zijn levensenergie werd gestolen. Dat werd geexporteerd naar de VSvA en er werd een kind mee verwekt. Een astraal kind, een soort spook dat ontraceerbaar werd en nadat men alle spoken had ondervraagd bleek het een complot te zijn (binnen het grotere complot, 1 van de vele subcomplotten) van tijdreizigers.

Onderwijl hadden andere tijdreizigers hetzelfde gedaan, maar dan hadden zij voorgedaan alsof de held een Amerikaanse vrouw had verkracht terwijl zij ook zijn levensenergie hadden gestolen, maar dan na zijn 18e, en zij werden de grote afleiding terwijl de veel duistere tijdreizigers hun plan konden voltooien om de aardse toekomstige tijdmachine te gebruiken.

De rest moeten jullie zelf invullen aangezien jullie mij maar blijven dissen.
Je!
  woensdag 14 maart 2018 @ 19:13:44 #54
476231 arno_johnsson
De vloek der vloeken
pi_177821875
Nou wat meer duisterheid.

De buitenaardsen die uitgingen van het moment dat een kind volwassen wordt, dus niet bij 18 maar bij vruchtbaarheid, gebruikte alle kinderen van de planeet.

Waarom zij dat deden is omdat het de tijd is van de overgang van langzamere pen en papier met boodschappers en lappen tekst naar het internet. Niet aangesloten computers tellen niet mee, pas vanaf de eerste consumenten computers werden de kinderen onder een vloek verstopt voor de ouders.

De kinderen werden waar satansgebroed, duivelskinderen, demonisch waar mensen van de Kerk een nieuwe soort meter voor nodig hadden, niet alleen onmeetbaar maar een computer terwijl de ouders juist kinderen gebruikt hadden en met de computers hadden laten spelen.

En ja, je bent kind of je bent ouder, je hebt kinderen of niet, heb je geen kinderen kun je volwassen zijn maar hoor je niet bij de ouders...
Je!
  woensdag 14 maart 2018 @ 19:16:26 #55
476231 arno_johnsson
De vloek der vloeken
pi_177821941
Ja, er wordt in het verhaal op de website, de tekenfilms, de films wel onderscheid gemaakt tussen de minderjarigen en meerderjarigen. De minderjarigen hebben geen sex ofzo en lijken daarom mooier en zoeter en alles, het zijn de meerderjarige kinderen die demonisch lijken, maar de minderjarigen blijken achteraf door allerlei suggesties en astrale kinderen juist demonischer. Maar dat krijgt niemand te zien verder, zelfs niet de verhalenverteller, wat de kinderen allemaal uitvreten in de kidszone.
Je!
  woensdag 14 maart 2018 @ 19:18:11 #56
476231 arno_johnsson
De vloek der vloeken
pi_177821992
Nog niet goed genoeg, nou ik stalk momenteel Katy Perry via Twitter, niet dat ik geld heb om naar de VS te gaan, misschien kan ik hooguit een keer naar een concert gaan, verder zijn er voor mij geen geschikte vrouwen dan wel interessante vrouwen op de planeet. En nee, ik verwacht geen ruimteschip of tijdmachine waar een vrouw uitstapt, het is maar een fictief verhaal om een complot aan te tonen zonder het zomaar te zeggen, verbloemd omdat diegenen die het moeten zien zelf hun fantasie moeten leren gebruiken.
Je!
  woensdag 14 maart 2018 @ 19:18:57 #57
476231 arno_johnsson
De vloek der vloeken
pi_177822021
En nu ben ik voorlopig aan het computeren, politie missie, nouja quest deel 3 de hermaakte versie.
Je!
  vrijdag 16 maart 2018 @ 13:19:38 #58
476231 arno_johnsson
De vloek der vloeken
pi_177861807
Nee, dat waren de NWO jongetjes en meisjes dames en heren. Ik hoor er niet bij nee, gelukkig maar.
Je!
  vrijdag 16 maart 2018 @ 13:23:19 #59
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_177861882
Het is wel weer goed zo, TS succes met je boek :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')