abonnement Unibet Coolblue
pi_177689448
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:52 schreef Molo het volgende:

[..]

In combinatie met planters/bloemen enzo dig ik dat zwart wel!
Aan de zijkant van de tuin staat, over bijna de gehele lengte nu, een Japanse wijnbes, dus dat is eigenlijk nooit kaal (ja, nu. Geef het nog 1 maand :P )

Die bes is ooit begonnen als stok die ik van iemand kreeg. 'Gewoon planten, maakt wel wortels en gaat groeien'. 5 jaar later nu. :7

Met de geluidswal (achter) moet ik nog wat doen. Die hebben we vorig jaar aangelegd toen we de voortuin gingen bestraten en er zand uit kwam. Mooi ingezakt nu. Onkruid en grasvrij maken en planten zoeken die goed schaduw kunnen handelen. Gras binnenkort eens maaien, moestuinbak en alle potten zaaien, terras schrobben en GO.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177689489
Oh en ik heb nog flink wat keien en er groeit wat klimop onder de coniferen dus misschien wordt dat de rotstuin. :7

En ik moet de voortuin even weer leegtrekken. 'Oh er hoeft geen worteldoek onder de stenen' doet me toch een beetje van een koude kermis thuiskomen nu.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177689549
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:54 schreef AnneX het volgende:

[..]

Volgende week een gesprekje met de kok, als lid van de Cliëntenraad. w/
Ik heb wat foto’s gemaakt in de loop der maanden.
Actie, actie!
Spoilers!
pi_177689609
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Mijn zusje (saaier dan saai :') ) was gisteren met verse baby voor het eerst op pad gegaan

Gaat ze lunchen bij de meest oubollige bejaardentent die er hier in de wijde omtrek zit :')

Had ze brood met huzarensalade en diverse vleeswaren voor ¤10,25
Bleek een afval pistoletje met een plakje schouderham, plakje goudsalami en een bol salade te zijn.
Bij het met baby naar achteren lopen voor verschonen zag ze dat het uit een emmer van een supermarkt huismerk werd geschept.

Emmervoer, de aids van de Nederlandse horeca :')
De tering, dat is echt slecht.

Ik heb wel een keer kaasblokjes uit een plastic zak gekregen op een bruiloft. Was ook bijzonder maar paste geheel bij de ambiance van de loods vol tokkies waar we waren.
Spoilers!
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:05:06 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177689643
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:54 schreef AnneX het volgende:

[..]

Volgende week een gesprekje met de kok, als lid van de Cliëntenraad. w/
Ik heb wat foto’s gemaakt in de loop der maanden.
:D

Een mooi collage wordt geapprecieerd :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177689673
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ophalen? Ik kan er zeker wel 10, misschien 15 missen. Ietsje te lange uitlopers, maar geen drama.
Ben bang dat bij versturen de uitlopers breken als ze met doos gooien.
Ophalen is gaat echt niet lukken. Ik kan sowieso de komende 6 weken ofzo niet autorijden (ziek). En ik heb geen plannen om in de buurt te komen ook.

Heb je toevallig zo'n brievenbusdoosje? Daarin lukt het wel. Een gewoon pakketje is het geld niet waard denk ik ;)
Spoilers!
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:06:42 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177689675
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De tering, dat is echt slecht.

Ik heb wel een keer kaasblokjes uit een plastic zak gekregen op een bruiloft. Was ook bijzonder maar paste geheel bij de ambiance van de loods vol tokkies waar we waren.
afval was afbak, maar goed, die snapte je wel :+

Die tent is ook altijd vol, ik snap dat niet, ruikt ook gewoon naar dertig jaar terug :')

Hahaha, mooi die kaas, ik zou daar wel om kunnen lachen denk ik.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 18:07:08 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177689683
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:06 schreef Kreator het volgende:
Is dit de tijd om te planten? Tof. Ik heb nog 3x3 meter grond over.
Het is nat en koud. Dit is tijd voor compost en dierlijke mest.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:08:10 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177689695
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Aan de zijkant van de tuin staat, over bijna de gehele lengte nu, een Japanse wijnbes, dus dat is eigenlijk nooit kaal (ja, nu. Geef het nog 1 maand :P )

Die bes is ooit begonnen als stok die ik van iemand kreeg. 'Gewoon planten, maakt wel wortels en gaat groeien'. 5 jaar later nu. :7

Met de geluidswal (achter) moet ik nog wat doen. Die hebben we vorig jaar aangelegd toen we de voortuin gingen bestraten en er zand uit kwam. Mooi ingezakt nu. Onkruid en grasvrij maken en planten zoeken die goed schaduw kunnen handelen. Gras binnenkort eens maaien, moestuinbak en alle potten zaaien, terras schrobben en GO.
Moest ik even opzoeken, maar mooie wilderige plant dat! En eetbaar zag ik :)

En de lente komt eraan, yesssss
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177689711
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Moest ik even opzoeken, maar mooie wilderige plant dat! En eetbaar zag ik :)

En de lente komt eraan, yesssss
Ja, beetje als braam groeit ie. En met kutstekels. Ik heb ze in een soort bogen opgebonden nu, langs de schutting. Hij maakt dan uitlopers voornamelijk dus hij wordt bijna een soort booghaag. Wel gaaf. En eetbaar! Fris en zurige besjes. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177689727
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:06 schreef Molo het volgende:

[..]

afval was afbak, maar goed, die snapte je wel :+

Die tent is ook altijd vol, ik snap dat niet, ruikt ook gewoon naar dertig jaar terug :')

Hahaha, mooi die kaas, ik zou daar wel om kunnen lachen denk ik.
Mijn oom en tante hebben een restaurant in een refodorp, Zeef kent het wel. De menukaart is al 40 jaar hetzelfde, de inrichting ook. Het is echt te suf voor woorden daar. Maar die tent loopt goed. Sufgekookte doperwten en wortels met een vakenshaasje in pepersaus is voor veel mensen prima voer.
Spoilers!
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:18:12 #37
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_177689878
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn oom en tante hebben een restaurant in een refodorp, Zeef kent het wel. De menukaart is al 40 jaar hetzelfde, de inrichting ook. Het is echt te suf voor woorden daar. Maar die tent loopt goed. Sufgekookte doperwten en wortels met een vakenshaasje in pepersaus is voor veel mensen prima voer.
Als mensen dat willen. Tong Ah en de Rode Muur doen dat ook al mijn hele leven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_177689992
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als mensen dat willen. Tong Ah en de Rode Muur doen dat ook al mijn hele leven.
Ik heb er een zomer gewerkt in de bediening en darna met feesten en partijen. Ik had toen meerdere horeca-baantjes en als ik daar was, moest ik altijd even omschakelen. Peche melba, Russisch ei, crepe suzette. Groenten opgediend in van die stalen schaaltjes.
Spoilers!
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:24:33 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177690013
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, beetje als braam groeit ie. En met kutstekels. Ik heb ze in een soort bogen opgebonden nu, langs de schutting. Hij maakt dan uitlopers voornamelijk dus hij wordt bijna een soort booghaag. Wel gaaf. En eetbaar! Fris en zurige besjes. :9
Mooi! En lekker :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:28:39 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177690109
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn oom en tante hebben een restaurant in een refodorp, Zeef kent het wel. De menukaart is al 40 jaar hetzelfde, de inrichting ook. Het is echt te suf voor woorden daar. Maar die tent loopt goed. Sufgekookte doperwten en wortels met een vakenshaasje in pepersaus is voor veel mensen prima voer.
Is exact wat mijn zusje zou bestellen :')

Ik was paar weken geleden bij een kindercafé in Rotterdam gaan lunchen met haar en andere zus (want kinderen, en awesome toko).
Maar alleen maar gezeik over het eten.

Want pompoensoep is écht bizár eten, en makreelrilettes of erwtjeshummus op brood kan natuurlijk al hélemaal niet

:')

Ik vraag me weleens af of we dezelfde ouders hebben :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:29:08 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177690119
Crêpes Suzette vind ik wel altijd heerlijk trouwens _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177690200
Ach, voor de meeste van m'n vriendinnen is veel eten ook maar vreemd en nieuw. Gelukkig staan er een paar wel open voor.

Ik had een vriendin bijvoorbeeld hummus gegeven, en dan gaat ze het eerst heel voorzichtig proeven. En vervolgens hoor ik nog weken dat ze het echt een geweldige ontdekking vond. :D
pi_177690465
Culinaire armoede zeg :o Niet alleen die vriendinnen/zus, maar ook in zorgcomplex waar AnneX een vorkje meepikt. Maar ja, dat wisten we eigenlijk ook al wel. Overigens vind ik niks mis met een klassieke keuken, maar dan wel gewoon heel goed klaar gemaakt en niet op z'n bejaard-Hollands.

Morgane goed werknieuws *O*

En zeefje een dikke knuffel :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177690733
Patat besteld.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177690755
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ophalen is gaat echt niet lukken. Ik kan sowieso de komende 6 weken ofzo niet autorijden (ziek). En ik heb geen plannen om in de buurt te komen ook.

Heb je toevallig zo'n brievenbusdoosje? Daarin lukt het wel. Een gewoon pakketje is het geld niet waard denk ik ;)
Heb ik niet. Kleinste is denk een een schoenendoos. Niks plat genoeg -O- -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_177690771
Piet piet piet...nu op één....Stephen Fry....ben je thuis?
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:06:08 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177690820
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:03 schreef AnneX het volgende:
Piet piet piet...nu op één....Stephen Fry....ben je thuis?
Piet ligt te schupfknudelen denk ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:08:47 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177690874
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Piet ligt te schupfknudelen denk ik
Ik moest aan de pindasaus van LS denken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177690984
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Heb ik niet. Kleinste is denk een een schoenendoos. Niks plat genoeg -O- -O-
Dan regel ik lekker andere aardappels, veel makkelijker. Toch bedankt V ^O^
Spoilers!
pi_177690992
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik moest aan de pindasaus van LS denken.
He wat?
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')