abonnement Unibet Coolblue
pi_177685118
Sinds gisteren heb je het programma "Opdienen of afserveren". Een soort "Ik vertrek" maar dan met mensen die in Nederland een horecazaak beginnen. Elke woensdagavond om half 10 op RTL4.

quote:
Afl. 1
Het verhaal achter de Ermelose lunchroom 'Kaneel en Kruimels' van de zusjes Anne-Wil en Nelleke is te zien. In de lunchroom gaan ze huisgemaakte taarten en lekkere koffies verkopen, alleen houden ze allebei niet echt van bakken en Anne-Wil heeft nog nooit een kop koffie gezet of gedronken. Ondanks het gebrek aan ervaring, de linkerhanden, de financiële worsteling en de sceptische partners, zijn de meiden vastberaden om hun droom te verwezenlijken!
Wat ik wel jammer vind is dat je het dus alleen tot de dag van de opening ziet. Het leek me leuker als ze daarna ook nog gevolgd werden en je dus ziet of het echt een beetje loopt of niet.

Deze vrouwen mogen blij zijn dat ze een vader hebben met geld en ervaring als ondernemer, anders hadden ze het echt niet gered. En hoe verzin je het, om een paar weken voor je open gaat en er nog van alles moet gebeuren een week op vakantie te gaan _O-

Ik snap hun partners ook wel, het komt idd erg van de hak op de tak over en alles gebeurt op het laatste moment. Klinkt niet alsof ze er echt goed over nagedacht hebben wat er allemaal bij komt kijken. Twee dagen van te voren nog naar de Ikea moeten om servies te kopen etc. Of dat ze nog geen idee hebben hoe het met de financiën zit en wat ze overhouden :')
pi_177747923
Ik maak ook eens een topic aan :')
Echt niemand die dit heeft gekeken?
pi_177756480
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:31 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik maak ook eens een topic aan :')
Echt niemand die dit heeft gekeken?
Ik heb het gezien. Aardig programma. Mooie zaak geworden, dat dan weer wel.
pi_177822819
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:35 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Ik heb het gezien. Aardig programma. Mooie zaak geworden, dat dan weer wel.
Ja op die lelijke muren na dan wel ;) Het zag er qua interieur iig niet heel goedkoop/plastic- achtig uit waar die ene vrouw bang voor was die op vakantie was toen de ander het ging kopen.

Vanavond:

quote:
De 55-jarige Richard en 54-jarige Roelie runnen na het verliezen van hun baan een aantal jaar de kantine van de tennisclub van Houten. Daar ontstaat hun liefde voor de horeca. Maar meer ervaring dan biertjes tappen en een kaasplankje maken, hebben ze niet. Hun goede vriend Harold heeft zijdelings te maken met horeca en hij noemt zichzelf een hobbykok. Met deze magere horecakennis gaat dit drietal een grote horecazaak met de naam Boca beginnen in Houten. Gaat restaurant Boca dé nieuwe hotspot van Houten worden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')