abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177684416
Ik weet niet of iemand dit interesseert, maar ik moet het kwijt want ik ben soort van radeloos.

Ik heb mijn hele 'pubertijd' (waarschijnlijk met mijn 18 jaar zit ik daar nog vol in :Y ) last gehad van dat ik van relatie naar relatie sprong waardoor ik al mijn middelbare school relaties niet op 2 handen kan tellen, wat een reactie was op mijn 'daddy issues :') ' en mijn onzekerheid over mijn spiegelbeeld. Hierbij kwam ook nog eens dat ik een ontzettende bindingsdrang had dus en verlatingsangst er boven op, maar ook bindingsangst waardoor ik niet in een relatie kon blijven zitten.
Waardoor ik keer op keer in verkeerde relaties kwam (mishandeling, manipulatie, drugs en drank) ik haalde me allerlei problemen op me hals waaronder dat ik uit huis ging toen ik een jaar samen met mijn eerste vriendin was (note: ik had alleen maar vriendjes gehad maar wist wel dat ik BI-seksueel ben) en dat we een halfjaar in een 2 kamer appartementje hebben gewoond samen.
Helaas was deze relatie alles behalve gezond en toen begonnen de problemen, ik had geen behoefte meer aan seks ( wat daarvoor totaal geen probleem was in vorige relaties ) en ik werd steeds afstandelijker en koeler wat daarvoor ook geen probleem was omdat ik juist heel klef en afhankelijk was in elke relatie.
Nu ben ik 3 relatie's verder inmiddels en heel wat afschuwelijke situaties helaas ook.
een mishandelend vriendje en een manipulatieve stalkerige vriend.

Nu heb ik een geweldige vriend en had ik in het probleem totaal geen problemen met seks of klef zijn, geen zelfbeeld problemen sinds ik bijna 30 kilo was afgevallen en me top voelde.
Nu zijn we bijna 4 maanden verder dat we 'officieel' wat hebben, en daarvoor hebben we 3 maanden 'gedate' ik wou niet te overhaaste beslissingen maken omdat ik inmiddels door heb gehad dat dat alle problemen veroorzaakte omdat mijn relaties gemiddeld niet langer duurde dan 3 maanden, buiten die relatie met die meid, dat was bijna 2 jaar (laatste jaar knipperlicht)
Dus bijna 7 maanden verder sinds dat ik hem ontmoet heb en inmiddels de laatste maand begint het was stroefjes te worden, ik ben hartstikke gek op hem maar ik vind hem op zooo veel momenten stront vervelend, wat al vanaf het begin was maar dat is wederzijds. _O-
Maar inmiddels kan ik me er niet eens meer toe zetten om seks met hem te hebben |:( en ik heb altijd gehad dat ik seks sowieso niet 'nodig' had maar dat ik de intimiteit en het close voelen met elkaar fijn vond en mijn partner gelukkig maken is altijd mijn top prio geweest sinds ik daar zelf ook gelukkig van word.
We hebben constant ruzie omdat ik constant maar het gevoel heb dat ik hetzelfde blijf herhalen tegen hem alsof ik tegen een fucking muur praat |:(

Ik blijf de gedachtes hebben 'ben ik hier wel klaar voor' of 'heb ik wel alles uit mijn leven gehaald, kan ik nu wel een serieuze relatie aangaan?'
Terwijl ik hartstikke gek ben op hem O+ en weet dus niet of ik dit echt voel en denk of dat het een hele erge zaak van bindingsangst is, terwijl ik normaal daar het minste last van had van de 3.
(note: mijn bindingsangst, drang en verlatingsangst zijn vastgesteld door de psychiater)

Sorry voor de (misschien) oninteressante informatie, en bedankt alvast voor de reactie's die wel gemaakt worden.

Ik hoop mensen te trekken die hier misschien wat over willen zeggen of mensen die hetzelfde soort probleem hebben (of iets wat erop lijkt) I'd love to discuss it :)
If I die young bury me in satin, lay me down on a bed of roses. Sink me in the river at dawn, send me away with the words of a love song.
pi_177684462
Ik denk dat je het meer moet zoeken in 'passen wij wel bij elkaar' dan dat je je hele historie van daten erbij moet pakken of het idee dat je bindingsangst hebt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_177684537
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:37 schreef SeverePhilophobia het volgende:
met mijn 18 jaar
gestopt met lezen

het komt wel goed
pi_177684574
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:43 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

gestopt met lezen

het komt wel goed
niks voor jou?
Google is your friend, abuse your friends
pi_177684603
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:45 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

niks voor jou?
Nee knul ik ben bijna 40. Zulke jonge bloempjes zijn niets meer voor mij.
pi_177684616
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:43 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

gestopt met lezen

het komt wel goed
ik denk dat het een hele kromme reactie is om op basis van mijn leeftijd te beslissen, sinds leeftijd maar een cijfertje is en ik net zo veel levenservaring kan hebben als een 30 jarige.

ik weet dat ik nog een heel leven voor me heb, maar in deze leeftijdsperiode zijn er veel mensen die inmiddels kinderen krijgen en serieuze lange relaties hebben.
If I die young bury me in satin, lay me down on a bed of roses. Sink me in the river at dawn, send me away with the words of a love song.
pi_177684653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:47 schreef SeverePhilophobia het volgende:
maar in deze leeftijdsperiode zijn er veel mensen die inmiddels kinderen krijgen en serieuze lange relaties hebben.
Ik juich dat niet toe jongedame.
pi_177684668
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:47 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Nee knul ik ben bijna 40. Zulke jonge bloempjes zijn niets meer voor mij.
Zo'n mooi klein boterbloempje dat poogt tussen de takken van jouw woest grote eikenboom nog een dagelijks glimpje van bemoederend zonlicht probeert op te vangen..
Google is your friend, abuse your friends
pi_177684673
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:39 schreef Metalfrost het volgende:
Ik denk dat je het meer moet zoeken in 'passen wij wel bij elkaar' dan dat je je hele historie van daten erbij moet pakken of het idee dat je bindingsangst hebt.
Ja we hebben veel meningsverschillen en ik ben op een punt van me leven waarbij ik bijna me diploma heb en een baan kan gaan zoeken waarbij hij ouder is, geen diploma en inmiddels geen baan meer.
Dat is vooral wat tussen ons zit veel, ik ben erg beinvloedbaar voor negativiteit of positiviteit, dus zijn laksheid beïnvloed mij.
Nou inmiddels is hij wel gaan solliciteren maar hij wil liever wachten tot hij een baan heeft gevonden wat hij echt leuk vind.. kan je gemiddeld langer naar zoeken zonder start kwalificatie.
If I die young bury me in satin, lay me down on a bed of roses. Sink me in the river at dawn, send me away with the words of a love song.
pi_177684679
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:50 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Zo'n mooi klein boterbloempje dat poogt tussen de takken van jouw woest grote eikenboom nog een dagelijks glimpje van bemoederend zonlicht probeert op te vangen..
Hnnng

Ik bedoel: Nee die tijden zijn geweest.
pi_177684699
Maar TS, zonder geintjes, je bent nog mentaal aan het ontwikkelen en komend jaar kan weer volledig anders zijn dan nu. Ik zou me hier niet druk om maken.
pi_177684707
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:49 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik juich dat niet toe jongedame.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ook totaal niet en vind het ontzettend onverantwoordelijk van die personen op die leeftijd.
Over het algemeen hebben de gemiddelde jonge ouders niks te bieden, hebben maximaal een middelbare school diploma.. wat ga je je kinderen bieden?
Maar dat ter zijde want het gebeurt wel, en in deze generatie steeds meer.
If I die young bury me in satin, lay me down on a bed of roses. Sink me in the river at dawn, send me away with the words of a love song.
pi_177684756
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
Maar TS, zonder geintjes, je bent nog mentaal aan het ontwikkelen en komend jaar kan weer volledig anders zijn dan nu. Ik zou me hier niet druk om maken.
Je hebt ook gelijk, maar de vraag blijft nog altijd.

Wat zou ik moeten doen in deze situatie, ik geef heel veel om hem en ben ontzettend gek op hem en mijn familie is helemaal gek op hem.
Eerste relatie van mij die ze serieus nemen en dat is ook weer ontzettend benauwend.
If I die young bury me in satin, lay me down on a bed of roses. Sink me in the river at dawn, send me away with the words of a love song.
pi_177684804
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:53 schreef SeverePhilophobia het volgende:

[..]

Je hebt ook gelijk, maar de vraag blijft nog altijd.

Wat zou ik moeten doen in deze situatie, ik geef heel veel om hem en ben ontzettend gek op hem en mijn familie is helemaal gek op hem.
Eerste relatie van mij die ze serieus nemen en dat is ook weer ontzettend benauwend.
Oh ja maar ik was gestopt met lezen bij 18 jaar dus dit weet ik allemaal niet.
pi_177684813
Als het niet goed voelt maak je uit. Liefde moet gemakkelijk zijn, zeker als je zo jong bent en anders fladder je lekker verder.
pi_177684852
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:50 schreef SeverePhilophobia het volgende:

[..]

Ja we hebben veel meningsverschillen en ik ben op een punt van me leven waarbij ik bijna me diploma heb en een baan kan gaan zoeken waarbij hij ouder is, geen diploma en inmiddels geen baan meer.
Echte liefde verbindt op meer dan alleen op het vlak van opleiding..
quote:
Dat is vooral wat tussen ons zit veel, ik ben erg beinvloedbaar voor negativiteit of positiviteit, dus zijn laksheid beïnvloed mij.
Goed dat je dit van je zelf weet, beetje zelfreflectie is nooit verkeerd. Misschien moet hij dat ook eens bij zichzelf toepassen en kun jij hem daarin sturen. Als je dat tenminste een goed idee vindt.
quote:
Nou inmiddels is hij wel gaan solliciteren maar hij wil liever wachten tot hij een baan heeft gevonden wat hij echt leuk vind.. kan je gemiddeld langer naar zoeken zonder start kwalificatie.
Hedendaags werk vind je niet in dat wat je leuk vindt, maar daar waar geld te verdienen is - daar waar werk te vinden is. Het zijn niet de jaren '60 van de vorige eeuw..
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:58:31 #17
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_177684859
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:47 schreef SeverePhilophobia het volgende:

[..]

ik denk dat het een hele kromme reactie is om op basis van mijn leeftijd te beslissen, sinds leeftijd maar een cijfertje is en ik net zo veel levenservaring kan hebben als een 30 jarige.

ik weet dat ik nog een heel leven voor me heb, maar in deze leeftijdsperiode zijn er veel mensen die inmiddels kinderen krijgen en serieuze lange relaties hebben.
Op jouw leeftijd moet je überhaupt niet om dit soort dingen in de stippen schieten joh. Je mag amper stemmen, drank, autorijden enzo. Over 10 jaar lees je dit terug en lach je hierom.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_177685029
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:58 schreef Metalfrost het volgende:

[quote]Goed dat je dit van je zelf weet, beetje zelfreflectie is nooit verkeerd. Misschien moet hij dat ook eens bij zichzelf toepassen en kun jij hem daarin sturen. Als je dat tenminste een goed idee vindt.
dit probeer ik alleen hij laat dit dus totaal niet toe, en elke keer als ik denk dat ik tot hem door ben gedrongen lijkt hij het de volgende dag alweer vergeten te zijn.
Ik ben erg zelfbewust en pas zelfreflectie toe op voor mijn idee de belangrijkste dingen, durf mijn fouten toe te geven maar ben erg stand vast als ik denk dat ik gelijk heb.
Dus ik analyseer ook andermans gedrag en zo ook bij hem dus, en ik probeer hem op een rustige manier te helpen maar op het moment dat ik hem confronteer (maakt niet uit op welke manier I tried a lot of them) dan schiet hij gelijk in de verdediging waarbij hij mij aanvalt op mijn fouten.

Waar ik na zijn beschuldigingen hem droog aankijk en zeg, 'maar dat weet ik, en daar heb ik al verbeteringen in gemaakt, is niet meer gebeurt sindsdien en ik snap niet waarom je iets ouds naar boven haalt als het niet meer actueel is'
kijk zou ik dezelfde 'fouten' kom even niet op een betere uitleg, nogsteeds keer op keer maken zou ik zeggen oke dan mag je me ermee confronteren als jij word geconfronteerd door mij.
Maar ik was in de eerste instantie 'boos' op jou en vertelde jou wat waarom moet je het op mij proberen te schuiven.
If I die young bury me in satin, lay me down on a bed of roses. Sink me in the river at dawn, send me away with the words of a love song.
pi_177685066
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:58 schreef Metalfrost het volgende:

Hedendaags werk vind je niet in dat wat je leuk vindt, maar daar waar geld te verdienen is - daar waar werk te vinden is. Het zijn niet de jaren '60 van de vorige eeuw..
dit probeerde ik hem dus ook duidelijk te maken, maar hij wou niet luisteren en inmiddels zijn we 3 maanden verder en hij snapt maar niet waarom al die sollicitaties (2 om precies te zijn) maar niet gebeld of gemaild hebben.
If I die young bury me in satin, lay me down on a bed of roses. Sink me in the river at dawn, send me away with the words of a love song.
pi_177685456
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:06 schreef SeverePhilophobia het volgende:

[..]

dit probeer ik alleen hij laat dit dus totaal niet toe, en elke keer als ik denk dat ik tot hem door ben gedrongen lijkt hij het de volgende dag alweer vergeten te zijn.
Hij houdt een basislijn vast die totaal niet strookt met de jouwe. Misschien een idee om het daar met hem eens over te hebben. En dan niet de discussie aan te halen die verwant is met het onderwerp, maar over de basislijn die hij hanteert om 'tot zichzelf te komen'. Want zo ontvouw je de aard van het beestje. En daarin kun je hem vinden. En zien of hij inderdaad bij jou past of niet.
quote:
Ik ben erg zelfbewust en pas zelfreflectie toe op voor mijn idee de belangrijkste dingen,
Lijkt me beter voor iedereen als je zelfreflectie toepast op álle dingen, als je toch bezig bent.
quote:
durf mijn fouten toe te geven
Alleen als je bij het aanhalen van de fouten je voordeel er uit haalt, anders stel je je zwak op en verlies je sowieso elke discussie over het onderwerp (lees: geeft je vriend of ander persoon gewicht in de materie waarover gesproken wordt, waardoor de balans naar hen geschoven wordt)
quote:
maar ben erg stand vast als ik denk dat ik gelijk heb.
En is dat denken dat je gelijk hebt, op feiten gebaseerd, of op meningen? Want als je het fundament neerlegt op een mening, kun je het alleen vanuit jouw idee redeneren. En dat kan op zijn beurt weer niet stroken met de werkelijkheid zodat je alsnog weer met hem in de clinch zou kunnen komen.
quote:
Dus ik analyseer ook andermans gedrag en zo ook bij hem dus, en ik probeer hem op een rustige manier te helpen maar op het moment dat ik hem confronteer (maakt niet uit op welke manier I tried a lot of them) dan schiet hij gelijk in de verdediging waarbij hij mij aanvalt op mijn fouten.
Direct mee ophouden, dat analyseren. Hij stelt zich op op een bepaalde manier en jij zal moeten proberen hem daarin te vinden. Dáár zou je je op kunnen focussen, niet op op voorhand te zullen bekijken hoe je dit appeltje nu weer eens zal kunnen schillen. Want dan lijkt het net alsof je dagelijks je ergste vijand met zwaard en schild probeert te bevechten.
Kun je het net zo goed gelijk uit maken.

quote:
Waar ik na zijn beschuldigingen hem droog aankijk en zeg, 'maar dat weet ik, en daar heb ik al verbeteringen in gemaakt, is niet meer gebeurt sindsdien en ik snap niet waarom je iets ouds naar boven haalt als het niet meer actueel is'
kijk zou ik dezelfde 'fouten' kom even niet op een betere uitleg, nogsteeds keer op keer maken zou ik zeggen oke dan mag je me ermee confronteren als jij word geconfronteerd door mij.
Maar ik was in de eerste instantie 'boos' op jou en vertelde jou wat waarom moet je het op mij proberen te schuiven.
Ik heb te weinig inzicht over deze context om er een concreet antwoord op te kunnen verzinnen. Het klinkt alsof je probeert bij hem in te likken. Dat je hem nodig hebt om op hogerop te komen. Klopt dat?
Google is your friend, abuse your friends
pi_177685723
[/quote]
En is dat denken dat je gelijk hebt, op feiten gebaseerd, of op meningen? Want als je het fundament neerlegt op een mening, kun je het alleen vanuit jouw idee redeneren. En dat kan op zijn beurt weer niet stroken met de werkelijkheid zodat je alsnog weer met hem in de clinch zou kunnen komen.
quote:
natuurlijk op feiten, want ik kan ook mijn ongelijk goed toegeven zo nodig.. met moeite maar het lukt wel!

Direct mee ophouden, dat analyseren. Hij stelt zich op op een bepaalde manier en jij zal moeten proberen hem daarin te vinden. Dáár zou je je op kunnen focussen, niet op op voorhand te zullen bekijken hoe je dit appeltje nu weer eens zal kunnen schillen. Want dan lijkt het net alsof je dagelijks je ergste vijand met zwaard en schild probeert te bevechten.
Kun je het net zo goed gelijk uit maken.
quote:
hier heb je gelijk in, dankjewel.
Al zal ik blijven analyseren, dat is iets wat automatisch gebeurd omdat ik vaak genoeg slechte situatie's heb gecreeërd omdat ik een slecht voorgevoel had van iemand maar niet naar m'n gevoel luisterde
Ik heb te weinig inzicht over deze context om er een concreet antwoord op te kunnen verzinnen. Het klinkt alsof je probeert bij hem in te likken. Dat je hem nodig hebt om op hogerop te komen. Klopt dat?
quote:
Ik snap hier niet wat je bedoelt, ik probeer juist hem omhoog en verder te helpen en niet mijzelf.

Lijkt me beter voor iedereen als je zelfreflectie toepast op álle dingen, als je toch bezig bent.
[quote]
bedoelde het meer 'als het nodig is' mijn excuses voor slechte woordkeuze haha
If I die young bury me in satin, lay me down on a bed of roses. Sink me in the river at dawn, send me away with the words of a love song.
pi_177685739
lol ^fail fml

ingewikkeld om te lezen maar I'm new, excuse me haha :$
If I die young bury me in satin, lay me down on a bed of roses. Sink me in the river at dawn, send me away with the words of a love song.
pi_177686152
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:50 schreef SeverePhilophobia het volgende:
natuurlijk op feiten,
Mooi zo.
quote:
want ik kan ook mijn ongelijk goed toegeven zo nodig.. met moeite maar het lukt wel!
Als hij zich met een drogreden probeert zichzelf uit een discussie te halen, is het dan aan jou je ongelijk aan te geven?

quote:
hier heb je gelijk in, dankjewel.
Al zal ik blijven analyseren, dat is iets wat automatisch gebeurd omdat ik vaak genoeg slechte situatie's heb gecreeërd omdat ik een slecht voorgevoel had van iemand maar niet naar m'n gevoel luisterde
Luisteren met je oren, begrijpen met je verstand

quote:
Ik snap hier niet wat je bedoelt, ik probeer juist hem omhoog en verder te helpen en niet mijzelf.
Misschien ook indirect dat je door het evenredig willen leggen van jouw normen en waarden en de zijne dat je de relatie omhoog wilt helpen.
Als je iets teveel moeite kost, ben je dan bereid er een streep onder te zetten?

quote:
bedoelde het meer 'als het nodig is' mijn excuses voor slechte woordkeuze haha
aha, juist ja.
Google is your friend, abuse your friends
pi_177686760
quote:
het klinkt een beetje alsof je je eeigen persoonlijke problemen projecteert op anderen en op je relaties met anderen....

zolang je niet met jezelf kan leven, betwijfel ik of het erg succesvol kan zijn ook nog een ander in je problemen te betrekken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177686820
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het klinkt een beetje alsof je je eeigen persoonlijke problemen projecteert op anderen en op je relaties met anderen....

zolang je niet met jezelf kan leven, betwijfel ik of het erg succesvol kan zijn ook nog een ander in je problemen te betrekken.
Misschien doe ik dat wel inderdaad maar ik vraag je wel lief om je standpunt te onderbouwen, sinds ik juist de laatste tijd met mezelf kan leven.
If I die young bury me in satin, lay me down on a bed of roses. Sink me in the river at dawn, send me away with the words of a love song.
pi_177687162
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:44 schreef SeverePhilophobia het volgende:

[..]

Misschien doe ik dat wel inderdaad maar ik vraag je wel lief om je standpunt te onderbouwen, sinds ik juist de laatste tijd met mezelf kan leven.
Sinds wanneer kan je dat? en waar beschrijf je dan die situatie waar er kennelijk stabiliteit opgetreden is in je houding tov je partner en binnen relaties?

je hele OP staat vol met problemen, zeker als je aangeeft dat je hooguit 18 bent is het nogal een stevige waslijst...
Je wekt ook de indruk erg veel onzekerheden te hebben en geen duidelijk zelfbeeld.

Uiteindelijk ben jij in de beschrijving van dat verleden zelf de voornaamste constante, verder kan je het fijn vinden te benadrukken hoe gelukkig je met jezelf bent, maar uit die beschrijving van dat recente verleden en ook hoe je dat beschrijft en vooral hoezeer je eigen gedrag daarin ook erg 'labiel' werkt (ook in je huidige situatie) betwijfel ik eigenlijk of je werkelijk op een situatie aangekomen bent dat je erg 'tevreden' kunt zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177687292
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Sinds wanneer kan je dat? en waar beschrijf je dan die situatie waar er kennelijk stabiliteit opgetreden is in je houding tov je partner en binnen relaties?

je hele OP staat vol met problemen, zeker als je aangeeft dat je hooguit 18 bent is het nogal een stevige waslijst...
Je wekt ook de indruk erg veel onzekerheden te hebben en geen duidelijk zelfbeeld.

Uiteindelijk ben jij in de beschrijving van dat verleden zelf de voornaamste constante, verder kan je het fijn vinden te benadrukken hoe gelukkig je met jezelf bent, maar uit die beschrijving van dat recente verleden en ook hoe je dat beschrijft en vooral hoezeer je eigen gedrag daarin ook erg 'labiel' werkt (ook in je huidige situatie) betwijfel ik eigenlijk of je werkelijk op een situatie aangekomen bent dat je erg 'tevreden' kunt zijn.
Ik ben al een tijdje verbeterd in mijn zelfbeeld, tuurlijk ik ben nog steeds onzeker zo nu en dan maar ik geniet van me leven, me lichaam en mijzelf omdat ik een goed persoon ben en als je daar misbruik van wilt maken of me naar beneden wilt halen the joke's on them.

Ik ben op een suïcidaal laag punt geweest helaas ja, veel problemen en narigheid gehad waarvan in de beschrijving 10% beschreven is van wat er heeft gespeeld.

mijn leven is op een punt gekomen waar ik tevreden ben met me leven, of in iedergeval kan zijn, maar twijfel nog over wat ik ga doen qua studie of dat ik een baan ga zoeken.

het enige is dat ik een paniek/stress stoornis erbij heb wat zwaar valt maar ben daar met hulp aan het verbeteren.
If I die young bury me in satin, lay me down on a bed of roses. Sink me in the river at dawn, send me away with the words of a love song.
pi_177687397
Jeetje wat onsamenhangend allemaal. Wat hebben je eerdere vriendjes en vriendinnetjes met deze man te maken dan?
pi_177687622
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:07 schreef SeverePhilophobia het volgende:

[..]

Ik ben al een tijdje verbeterd in mijn zelfbeeld, tuurlijk ik ben nog steeds onzeker zo nu en dan maar ik geniet van me leven, me lichaam en mijzelf omdat ik een goed persoon ben en als je daar misbruik van wilt maken of me naar beneden wilt halen the joke's on them.

Ik ben op een suïcidaal laag punt geweest helaas ja, veel problemen en narigheid gehad waarvan in de beschrijving 10% beschreven is van wat er heeft gespeeld.

mijn leven is op een punt gekomen waar ik tevreden ben met me leven, of in iedergeval kan zijn, maar twijfel nog over wat ik ga doen qua studie of dat ik een baan ga zoeken.

het enige is dat ik een paniek/stress stoornis erbij heb wat zwaar valt maar ben daar met hulp aan het verbeteren.
los gewoon eerst je eigen problemen op, het lijkt bijna of je ermee kokteeert hoe labiel je wel niet bent.

Enkel schrijven dat je jezelf 'verbeterd' zou hebben in je zelfbeeld en dan gelijk over te gaan in een soort van 'aggressieve' statement tegen 'anderen' die misbruik van je zouden willen maken, komen niet erg overtuigend over dan je je issues werkelijk onder controle hebt.

Ik denk dat de kans erg groot is dat je geen stabiele en gezonde relatie met een andere persoon erg lang kunt aanhouden op deze manier..
en nee, ik denk niet dat de schuld altijd bij de ander ligt....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 22:51:30 #30
441859 crew  Lenny77
pi_177696435
18 |:(
Ga eens echt op jezelf leven. Zonder lief. Leer eens met jezelf om te gaan voor een jaartje of 3 en dan ben je misschien klaar om een gezonde relatie te hebben en zelfs te herkennen.
Je huidige relatie is het m ook niet.
En je kan jezelf nu wel heel wijs vinden vol zelfreflectie, maar dat ben je echt niet. En dat is niet erg!! Zo waren wij ook op die leeftijd.
Sla dit topic ergens op en kijk er nog eens naar als je 35 bent ofzo. Dan kan je eens om jezelf lachen ;)
Nogmaals, niet erg en normaal.
Maar je zal toch echt eens een tijdje vrijgezel moeten zijn. Voor je eigen bestwil!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177697762
En maar klagen :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')