abonnement Unibet Coolblue
pi_177677523
cz_binance twitterde op woensdag 07-03-2018 om 23:57:45 Binance has reversed all irregular trades. All deposit, trading and withdrawal are resumed. will write a more detailed account of what happened shortly. Interestingly, the hackers lost coins during this attempt. We will donate this to Binance Charity. reageer retweet
pi_177677543
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:45 schreef SugeLucky het volgende:
Iemand hier al ICX gestuurd naar die nieuwe wallet?
Nope.
pi_177677677
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:23 schreef Luppie0110 het volgende:
Denk dat ik maar eens ga beginnen met day traden. Wat gaat het op en neer zeg.
Succes daarmee.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 8 maart 2018 @ 05:46:06 #254
61320 TwztId
ja toch..
pi_177678688
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:39 schreef Gehrman het volgende:
cz_binance twitterde op woensdag 07-03-2018 om 23:57:45 Binance has reversed all irregular trades. All deposit, trading and withdrawal are resumed. will write a more detailed account of what happened shortly. Interestingly, the hackers lost coins during this attempt. We will donate this to Binance Charity. reageer retweet
Binance _O_

Geen moment getwijfeld, ik vertrouw Binance security meer dan m'n eigen pc _O-
pi_177678706
Slordig van Binance dat de 2FA code herbruikbaar was, maar de personen die hun gegevens op een valse URL invoeren zijn natuurlijk ook niet handig bezig..

Ben benieuwd hoe snel het systeem (automatisch) ingreep en of het gelukt is om de voor 0.025 verkochte VIA withdraw te blokkeren.

Edit: blijkbaar wel, laatste post gemist. Scammers zullen hun VIA balance, ingekocht om duur te verkopen, wel kwijt zijn.
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 06:27:57 #256
42184 crew  DaMart
pi_177678726
Nu ben ik afgelopen maand amper met crypto beziggeweest en mijn portfolio is ondertussen behoorlijk in waarde gezakt... bijna alles is ingekakt (zoals LSK, STRAT, NEO, ETH en al mijn coins op Binance).

Ben dan wel benieuwd wat ik heb gemist waardoor alles zo dipt :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_177678759
Nog steeds alles in de uitverkoop.
pi_177678920
quote:
11s.gif Op donderdag 8 maart 2018 06:27 schreef DaMart het volgende:
Nu ben ik afgelopen maand amper met crypto beziggeweest en mijn portfolio is ondertussen behoorlijk in waarde gezakt... bijna alles is ingekakt (zoals LSK, STRAT, NEO, ETH en al mijn coins op Binance).

Ben dan wel benieuwd wat ik heb gemist waardoor alles zo dipt :').
Broeder! Ik voel je pijn....Lsk is veel onrust over Core 0.1 en of ze nu daadwerkelijk gaan deliveren en wanneer. Naast gezeik rondom het DPOS systeem en de macht van Elite en GDP pools in het votingsysteem.

Neo is laatst openlijk aangevallen (alweer) in verband met gecentraliseerde karakter en het choken van het netwerk tijdens de ICO's. Hierbij werd door een aantal partijen (inclusief charlie lee) gesteld dat het netwerk niet Fault tolerant was. Dit heeft geleid tot een enorme dump in een al negatieve markt.

Nouja en verder is de markt nu gewoon één grote clusterfuck. Wat ik ergens heb opgepikt is dat de curator van MT Gox 200K bitcoin aan het liquideren is (nu 65000 in agelopen 3 maanden) en dat de prijs ook drukt.

Kortom het was een leuke periode!

Owja en strat is sowieso kut ;)
  donderdag 8 maart 2018 @ 07:32:11 #259
131603 Afwazig
Serious business
pi_177678934
Waves daarentegen _O_.

Maar serieus; waarom is Waves in deze shitstorm als enige groen?
pi_177678942
Even een recap van gister: Mijn VIA toch nog kunnen verkopen op 0,0006 BTC, gisteravond een groter aandeel VIA terug gekocht op 0,00024 BTC en mijn BTC aandeel van mijn portfolio is ineens van 0 naar 40% gestegen. Oh, en VIA is vannacht gestegen naar 0,00032 BTC.

Gister was een goede dag. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177679065
Lekker Dimmak! :)
pi_177679237
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360001547431

Verklaart ook meteen waardoor mijn eerste order werd terug gedraaid. Ik kocht van een gehackt account. Viacoin en Binance treffen geen blaam en Binance heeft het zelfs perfect opgelost.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177679261
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 22:57 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind van wel, beetje regulering is goed. Probleem is alleen hoe zorg je dat het een beetje blijft.
das meestal t probleem, dat t kapot gereguleerd wordt.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177679390
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:12 schreef dimmak het volgende:
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360001547431

Verklaart ook meteen waardoor mijn eerste order werd terug gedraaid. Ik kocht van een gehackt account. Viacoin en Binance treffen geen blaam en Binance heeft het zelfs perfect opgelost.
quote:
However, as withdrawals were already automatically disabled by our risk management system, none of the withdrawals successfully went out. Additionally, the VIA coins deposited by the hackers were also frozen. Not only did the hacker not steal any coins out, their own coins have also been withheld.
Nice. Binance heeft z'n zaakjes goed op orde.
pi_177679446
ercwl twitterde op woensdag 07-03-2018 om 20:30:26 So let me get this straight.1. I lose my BTC at MtGox in 20142. Slowly trade my way back from nothing, staring at the charts every day for 4 years3. Finally reach back to where I was4. Long on BitMEX5. MtGox trustee wrecks my long by dumping my own goddamn coins on me?! https://t.co/mlsBvDL5tw reageer retweet
pi_177679461
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:37 schreef Gehrman het volgende:
ercwl twitterde op woensdag 07-03-2018 om 20:30:26 So let me get this straight.1. I lose my BTC at MtGox in 20142. Slowly trade my way back from nothing, staring at the charts every day for 4 years3. Finally reach back to where I was4. Long on BitMEX5. MtGox trustee wrecks my long by dumping my own goddamn coins on me?! https://t.co/mlsBvDL5tw reageer retweet
Ja eigenlijk te bizar voor woorden toch?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177679669
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 06:14 schreef Ralphmeister het volgende:
Slordig van Binance dat de 2FA code herbruikbaar was, maar de personen die hun gegevens op een valse URL invoeren zijn natuurlijk ook niet handig bezig..

Ben benieuwd hoe snel het systeem (automatisch) ingreep en of het gelukt is om de voor 0.025 verkochte VIA withdraw te blokkeren.

Edit: blijkbaar wel, laatste post gemist. Scammers zullen hun VIA balance, ingekocht om duur te verkopen, wel kwijt zijn.
Iemand nog slachtoffer geweest?
Ik wel. Als ik zo de clone site zie is die 99,9% hetzelfde en de link zie je ook amper. Zal op die manier dan wel gebeurd zijn.
Helaas is de waarde in Btc kleiner dan de waarde in Ven, maar is te verwaarlozen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 09:13:41 #268
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177679846
Hoe ben je op die site gekomen dan? Google je de URL voordat je naar Binance gaat? Waarom geen bookmark?
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:15:47 #269
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_177679877
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:45 schreef SugeLucky het volgende:
Iemand hier al ICX gestuurd naar die nieuwe wallet?
Zit hier nog specifiek nut achter? Ooit een zooi gekocht maar nooit meer naar omgekeken.
pi_177680039
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 06:14 schreef Ralphmeister het volgende:
Slordig van Binance dat de 2FA code herbruikbaar was, maar de personen die hun gegevens op een valse URL invoeren zijn natuurlijk ook niet handig bezig..

Ben benieuwd hoe snel het systeem (automatisch) ingreep en of het gelukt is om de voor 0.025 verkochte VIA withdraw te blokkeren.

Edit: blijkbaar wel, laatste post gemist. Scammers zullen hun VIA balance, ingekocht om duur te verkopen, wel kwijt zijn.
Die gekke Zweed Ivan Tech zei in z'n ochtendshow dat het door (gekochte) geinfecteerde bots kwam. Die zijn via API's binnengekomen...
pi_177680160
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:26 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Die gekke Zweed Ivan Tech zei in z'n ochtendshow dat het door (gekochte) geinfecteerde bots kwam. Die zijn via API's binnengekomen...
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:12 schreef dimmak het volgende:
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360001547431

Verklaart ook meteen waardoor mijn eerste order werd terug gedraaid. Ik kocht van een gehackt account. Viacoin en Binance treffen geen blaam en Binance heeft het zelfs perfect opgelost.
Die gekke Zweed zit dus fout. Lees het statement van Binance maar. Kwam door een phising site.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 09:33:58 #272
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177680187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:32 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Die gekke Zweed zit dus fout. Lees het statement van Binance maar. Kwam door een phising site.
Ja, maar dan klopt het toch nog steeds wel? Die phising site is heeft API's aangemaakt. Daarna zijn die API's gebruikt door bots om op hetzelfde moment te handelen. Toch?
pi_177680238
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, maar dan klopt het toch nog steeds wel? Die phising site is heeft API's aangemaakt. Daarna zijn die API's gebruikt door bots om op hetzelfde moment te handelen. Toch?
Yes! Maar kwam dus niet door geïnfecteerde bots. Die hackers hebben dankzij de gegevens van de phising sites in buitgemaakte accounts API keys aangezet en die dus misbruikt.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 09:41:22 #274
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177680294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Yes! Maar kwam dus niet door geïnfecteerde bots. Die hackers hebben dankzij de gegevens van de phising sites in buitgemaakte accounts API keys aangezet en die dus misbruikt.
Ah, zo bedoel je dat, dat klopt inderdaad :)
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:43:52 #275
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177680340
Binance regelt het allemaal wel goed zeg. Als er al wat gebeurd is het binnen notime opgelost _O_

Ik heb geen coins meer op exchanges maar als ik ze ergens publiekelijk zou moeten hebben staan...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177680479
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:13 schreef Kyran het volgende:
Hoe ben je op die site gekomen dan? Google je de URL voordat je naar Binance gaat? Waarom geen bookmark?
In het begin moest ik de site zoeken en als ik ergens anders ben dan thuis ben ik ook wel eens ingelogd. Van een locatie ben je wel eens een eerste keer op een site . Uiteraard goed gecheckt, maar dat verschil zie je niet eens met de link.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_177680584
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Yes! Maar kwam dus niet door geïnfecteerde bots. Die hackers hebben dankzij de gegevens van de phising sites in buitgemaakte accounts API keys aangezet en die dus misbruikt.
ik kan het makkelijk verkeerd begrepen hebben. Via de Credits telegram group kwam ik op z'n YouTube terecht. Hij heeft een item over Credits en dat het een scam is. Er is geen github van de Alpha en via explorer element controleren blijkt dat er MD5 voor de Alpha is gebruikt. Daar heeft ie blijkbaar op Rediit iets over gepost en is door iemand op gereageerd.

De reactie begint: I am not a member of the team, have dev skills, i am not get paid for this post etc etc....

Dit zegt die Zweed dan niet, staat duidelijk in beeld als je op pauze drukt en het beeld vergroot, houdt vol dat het een dev en teammember betreft en door hameren op het feit dat in de reactie md5 hash, md5 encryptie wordt genoemd.... o|O

pi_177680611
Waar komt deze Lisk pump vandaan?
pi_177680665
Er is een tijd geweest dat die fishing website van Binance het eerste terugkwam in de zoekresultaten. Geen idee of mensen daar destijds ingetrapt zijn
pi_177680680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:51 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

In het begin moest ik de site zoeken en als ik ergens anders ben dan thuis ben ik ook wel eens ingelogd. Van een locatie ben je wel eens een eerste keer op een site . Uiteraard goed gecheckt, maar dat verschil zie je niet eens met de link.
waarom niet 1x het adres volledig typen in de web adres balk?
bij de 2e keer hoef je maar de eerste 2-3 letters in te vullen en het wordt automatisch aangevuld naar het juiste adres.... zo doe ik het :)
pi_177680708
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:01 schreef metallicelmo het volgende:
Er is een tijd geweest dat die fishing website van Binance het eerste terugkwam in de zoekresultaten. Geen idee of mensen daar destijds ingetrapt zijn
Daar is het nu van. Die gasten hebben gewoon gewacht tot het juiste moment.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177680789
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:01 schreef SMS303 het volgende:

[..]

waarom niet 1x het adres volledig typen in de web adres balk?
bij de 2e keer hoef je maar de eerste 2-3 letters in te vullen en het wordt automatisch aangevuld naar het juiste adres.... zo doe ik het :)
Doe ik ook eigenlijk altijd. Waarschijnlijk net een keer iets fout gedaan en gepakt.
Vond het opzich wel een mooie hack haha, maar ik zag de activiteit al op reddit. Ik maakte me dus ook niet druk aangezien het bij 1000den mensen is gebeurd.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_177681044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:17 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

das meestal t probleem, dat t kapot gereguleerd wordt.
De crisis van 2008 was toch meer een gevolg van niet voldoende regulatie dunkt me... :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177681083
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:57 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Waar komt deze Lisk pump vandaan?
Pump? t zou ns fucking tijd worden dat het gaat hersteleln.
Lambo of Rekt
pi_177681152
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Pump? t zou ns fucking tijd worden dat het gaat hersteleln.
15% stijging sinds gisteravond.
pi_177681193
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De crisis van 2008 was toch meer een gevolg van niet voldoende regulatie dunkt me... :X
vooral t gevolg van bemoeienis vd overheid/centrale banken. zij hebben de rente zo laag gezet met als gevolg dat t zo uit de hand kon lopen. zelfde als wat er nu gebeurd trouwens.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177681214
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:01 schreef metallicelmo het volgende:
Er is een tijd geweest dat die fishing website van Binance het eerste terugkwam in de zoekresultaten. Geen idee of mensen daar destijds ingetrapt zijn
Nog steeds volgens mij. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet helemaal zeker ben of ik er zelf niet ingetrapt ben. Wachtwoord maar eens veranderen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 10:32:41 #288
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177681237
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nog steeds volgens mij. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet helemaal zeker ben of ik er zelf niet ingetrapt ben. Wachtwoord maar eens veranderen :')
Vooral even 2FA activere, wachtwoord wisselen en kijken of er geen APIs open staan.
pi_177681312
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Vooral even 2FA activere, wachtwoord wisselen en kijken of er geen APIs open staan.
2FA stond al aan en idd ff kijken naar die api's.

Dat je zoveel kunt met die api's verbaast me een beetje. Ik was in de veronderstelling dat ze die niet meer zouden laten doen dan een beetje de markt checken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177681317
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:29 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

vooral t gevolg van bemoeienis vd overheid/centrale banken. zij hebben de rente zo laag gezet met als gevolg dat t zo uit de hand kon lopen. zelfde als wat er nu gebeurd trouwens.
Wat? Als er op de financiële markten geen enkele regulatie zou zijn, zouden we de banken elke 5 jaar mogen redden van het omvallen :')

Alles voor de winst en schijt aan de maatschappij
pi_177681379
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:38 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat? Als er op de financiële markten geen enkele regulatie zou zijn, zouden we de banken elke 5 jaar mogen redden van het omvallen :')

Alles voor de winst en schijt aan de maatschappij
Bankiers besturen de politiek ook.

Maargoed, deze discussie kunnen we misschien beter niet aan, want anders word ik weer weggezet als aluhoedje net als in 2002 toen ik riep dat al het internet verkeer getapt werd wat natuurlijk een extreme bewering was.... oh wacht ;(
Lambo of Rekt
pi_177681393
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:38 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat? Als er op de financiële markten geen enkele regulatie zou zijn, zouden we de banken elke 5 jaar mogen redden van het omvallen :')

Alles voor de winst en schijt aan de maatschappij
dat redden van de banken is juist t probleem. dat zorgt ervoor dat banken roekeloos worden omdat ze weten dat ze geld krijgen van de overheid.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177681423
https://www.nu.nl/interne(...)lutas-aanpakken.html

quote:
"Spam rondom cryptovaluta heeft ondraaglijke proporties aangenomen", legt Sirer uit aan Bloomberg. "Het is onmogelijk om over het onderwerp te praten zonder dat een of andere spammer instapt die probeert om met valse beloftes de virtuele munten van mensen af te troggelen."
Moest hier wel om lachen _O- . Zo waar. En goed dat ze er iets aan gaan doen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177681431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.nu.nl/interne(...)lutas-aanpakken.html

[..]

Moest hier wel om lachen _O- . Zo waar. En goed dat ze er iets aan gaan doen.
Ja ook op twitter barst het ervan, irritant man.
Lambo of Rekt
pi_177681506
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ook op twitter barst het ervan, irritant man.
Vooral irritant die mensen die dan de profielfoto en naam van een bekende Bitcoiner kopiëren en dan direct onder de tweets van die bekende Bitcoiner hun scam neerzetten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177681531
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Vooral irritant die mensen die dan de profielfoto en naam van een bekende Bitcoiner kopiëren en dan direct onder de tweets van die bekende Bitcoiner hun scam neerzetten.
of profielnaam en foto van bekende voetballer
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177681536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Vooral irritant die mensen die dan de profielfoto en naam van een bekende Bitcoiner kopiëren en dan direct onder de tweets van die bekende Bitcoiner hun scam neerzetten.
Als je dat ook zo irritant vind, ik geef 5 ETH weg om het te vieren. Maak nu al je ETH over en krjig het terug +5.

Oke ik zou echt een slechte scammer zijn ben ik bang :')
pi_177681540
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Vooral irritant die mensen die dan de profielfoto en naam van een bekende Bitcoiner kopiëren en dan direct onder de tweets van die bekende Bitcoiner hun scam neerzetten.
Ja, en te obvious ook, maar het zal wel opleveren, anders gaan ze er niet mee verder.
Lambo of Rekt
pi_177681547
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:58 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Als je dat ook zo irritant vind, ik geef 5 ETH weg om het te vieren. Maak nu al je ETH over en krjig het terug +5.

Oke ik zou echt een slechte scammer zijn ben ik bang :')
Naar welk adres?!
Lambo of Rekt
pi_177681554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:58 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Als je dat ook zo irritant vind, ik geef 5 ETH weg om het te vieren. Maak nu al je ETH over en krjig het terug +5.

Oke ik zou echt een slechte scammer zijn ben ik bang :')
Welk deposit adres?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')