abonnement Unibet Coolblue
pi_177756775
Even in de gaten houden dit topic. Zelf ben ik ook van plan over een x aantal jaar naar Griekenland te verhuizen.

Wat ga je precies doen daar TS? en het is dus schijnbaar geen probleem dat je geen Grieks spreekt?
No bitch to me
pi_177756989
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:11 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik begin morgen, dus zal dan meer informatie krijgen. Het is de bedoeling dat ik over 2 weken een appartement huur, gemeubileerd of niet, maar ik ga dat wel doen. Dit kost zo'n 300 per maand.
Zorgverzekering is geloof ik een collectieve via Teleperformance.
Ik heb zo'n maandabonnement genomen waarmee ik vrij kan reizen met het OV. Maar ik heb altijd een auto gehad, dus dat is wel even kut en uitzoeken hoe en wat.

Mocht het niet bevallen, en dan bedoel ik het werk want Athene bevalt me wel, dan vraag ik alles gewoon opnieuw aan. Ik hoop alleen dat het niet nodig is.
maar krijg je ook hulp bij het zoeken van een appartement of sta je er alleen voor?
Niet doen
  maandag 12 maart 2018 @ 01:44:49 #103
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_177759431
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:56 schreef static het volgende:
Plaats eens wat foto's? Is wat makkelijker te visualiseren.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_177759438
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Of Microsoft of zo. Teleperformance :P
Oja, kan ook :P. Word er mee doodgespamd op Facebook :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177772007
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 01:44 schreef static het volgende:

[..]

Foto's komen zodra ik een eigen woonruimte heb.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177772065
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 22:03 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

maar krijg je ook hulp bij het zoeken van een appartement of sta je er alleen voor?
Er komt morgen een makelaar langs, we moesten vandaag aangeven voor welk budget en welke voorkeur qua wijk we hebben.

Zelf zoek ik naar een levendige wijk zodat ik een beetje uit kan gaan in de buurt.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177772142
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:51 schreef TornadoDK het volgende:
Even in de gaten houden dit topic. Zelf ben ik ook van plan over een x aantal jaar naar Griekenland te verhuizen.

Wat ga je precies doen daar TS? en het is dus schijnbaar geen probleem dat je geen Grieks spreekt?
Je hoeft geen Grieks te spreken, maar het is zeker wel aan te raden om het te leren.
Ik doe klantenservice.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177782202
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 16:44 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Er komt morgen een makelaar langs, we moesten vandaag aangeven voor welk budget en welke voorkeur qua wijk we hebben.

Zelf zoek ik naar een levendige wijk zodat ik een beetje uit kan gaan in de buurt.
En je hebt er niet bij gezegd dat het gemeubileerd moet zijn? Zit je zometeen in een lege huis.... En behang/verf, laminaat/tapijt, wasmachine, kasten, bed etc kost aardig wat. Heb je zoveel geld bij je?
Niet doen
  maandag 12 maart 2018 @ 23:54:01 #109
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_177782309
'Serviced apartment' zijn de sleutelwoorden. Zo doe ik het altijd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_177801035
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:54 schreef static het volgende:
'Serviced apartment' zijn de sleutelwoorden. Zo doe ik het altijd.
Ik heb een appartement gevonden, met nieuw meubilair.
Kan er over 4 dagen in of over 10 dagen wanneer ik uit m'n hotel moet.

Ben er wel blij mee, ziet er netjes uit en heb een privé dakterras. :7
Dus foto's komen snel!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177801120
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:40 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

En je hebt er niet bij gezegd dat het gemeubileerd moet zijn? Zit je zometeen in een lege huis.... En behang/verf, laminaat/tapijt, wasmachine, kasten, bed etc kost aardig wat. Heb je zoveel geld bij je?
Moet gemeubileerd zijn.

Alles ziet er goed uit, meubilair moet zelfs nog bezorgd worden want dat is nieuw.
Kan niet wachten om weer zelf te kunnen koken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177804686
Morgen na het papierwerk een date met een Griekse chick.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177831353
Lekker bezig Aiciu!
pi_177842885
Woensdag verhuizen *O*
Heb uiteraard mijn date al voorgesteld dat ze altijd welkom is :9
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177843163
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:59 schreef Aiciu het volgende:
Woensdag verhuizen *O*
Heb uiteraard mijn date al voorgesteld dat ze altijd welkom is :9
Date al gehad?
Geregeld? Pics?
pi_177843472
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:16 schreef Leonos het volgende:

[..]

Date al gehad?
Geregeld? Pics?
Ja, gisteren.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177843497
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:39 schreef Kluun1985 het volgende:
Vandaar dat ik ook het liefst naar het buitenland wil. Alleen dat is niet zo makkelijk als het klinkt.
Haha jawel dat is veel makkelijker dan het klinkt.
Ga naar een random buitenlands werk site, je komt in no time in contact met een Nederlands talig bedrijf als je dat wilt en je zit in no time in het buitenland te werken.
Makkelijker dan in NL werk vinden.

Druk maken over papierwinkel in buitenland hoef je ook niet, internet is je vriend en die bedrijven helpen je ook wel. Daarnaast is er altijd nog de ambassade.
pi_177962507
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:31 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ja, gisteren.
en bevalt het nog? Ik heb mezelf aangemeld. Morgen begin ik met de motivatie stukjes schrijven. Griekenland of Portugal of Tsjechie!
Niet doen
pi_177962910
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:18 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

en bevalt het nog? Ik heb mezelf aangemeld. Morgen begin ik met de motivatie stukjes schrijven. Griekenland of Portugal of Tsjechie!
Ja, het bevalt goed hier. Morgen krijg ik elektriciteit dus dan ga ik in m'n appartement wonen.
Was er vandaag even in de hoop dat het al geregeld was, maar helaas :P

Zaterdag even samen met een Griekse vriendin inkopen doen zodat ik niet voor verassingen kom te staan.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177962927
Bevalt het werk/bedrijf ook een beetje Aiciu?

Enne.. hoeveel schaft het (ongeveer) per maand?
pi_177963102
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:35 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ja, het bevalt goed hier. Morgen krijg ik elektriciteit dus dan ga ik in m'n appartement wonen.
Was er vandaag even in de hoop dat het al geregeld was, maar helaas :P

Zaterdag even samen met een Griekse vriendin inkopen doen zodat ik niet voor verassingen kom te staan.
Wat goed dat je het naar je zin hebt. Ik denk niet dat het Griekenland wordt voor mij, ik heb kakkerlakken angst en die schijnen daar veel voor te komen. Ik zit naar Praag te kijken.
Niet doen
pi_177963270
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:36 schreef Toto69 het volgende:
Bevalt het werk/bedrijf ook een beetje Aiciu?

Enne.. hoeveel schaft het (ongeveer) per maand?
Tot nu toe is het heel veel luisteren en proberen om niet in slaap te vallen :P
We zijn inmiddels begonnen aan de eerste testjes dus het wordt wel leuker nu.

Heb nog geen salaris ontvangen, was volgens mij begin april voor het eerst.

Ben je nog in Athene?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177963282
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:46 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Wat goed dat je het naar je zin hebt. Ik denk niet dat het Griekenland wordt voor mij, ik heb kakkerlakken angst en die schijnen daar veel voor te komen. Ik zit naar Praag te kijken.
Ik ben ze nog niet tegengekomen. Misschien is het nog te vroeg in het jaar daarvoor.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177964052
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:35 schreef Aiciu het volgende:
Ja, het bevalt goed hier. Morgen krijg ik elektriciteit dus dan ga ik in m'n appartement wonen.
Nice, volgens mij is het weer ook al aardig goed?

Ben je al in Acropolis geweest? Al die tourist sights hebben korting in de winter, dat scheelt best veel geld. Misschien slim om een beetje in de gaten te houden, weet niet precies tot wanneer dat dan geldt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:18 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

en bevalt het nog? Ik heb mezelf aangemeld. Morgen begin ik met de motivatie stukjes schrijven. Griekenland of Portugal of Tsjechie!
Als het in de stad Praag is zal ik als ik jou was één van die andere twee kiezen. Praag is leuk voor een dagje/paar daagjes maar niet langer.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178039763
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 19:23 schreef ITrade het volgende:

[..]

Nice, volgens mij is het weer ook al aardig goed?

Ben je al in Acropolis geweest? Al die tourist sights hebben korting in de winter, dat scheelt best veel geld. Misschien slim om een beetje in de gaten te houden, weet niet precies tot wanneer dat dan geldt.

[..]

Als het in de stad Praag is zal ik als ik jou was één van die andere twee kiezen. Praag is leuk voor een dagje/paar daagjes maar niet langer.
Het weer wordt juist steeds slechter :')
Doordeweeks mooi weer en in het weekend regen :'(
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')