abonnement Unibet Coolblue
pi_177640210
Hoi,

Afgelopen zomer heb ik een jongen ontmoet waar ik al direct een goede klik mee had. Zo goed, dat het allemaal heel snel ging en we elkaar veel hebben gezien de eerste weken. Helaas ging hij na die weken voor een halfjaar op reis. We hebben daarom afgesproken dat we het er voor dan bij zouden laten en wat er ook gebeurde, zouden afspreken als hij terug was. Dit kwam overigens vooral van hem af. Ergens baalde ik wel: ik vond hem echt heel erg leuk, maar goed, wat zijn een paar weken? Doordat het contact verwaterde raakte hij ook in mijn gedachten meer op de achtergrond. Toen hij terug was, hadden we na een paar weken afgesproken, maar toen was hij ineens ziek. Mijn ego speelde op en ik was het zat. Ik had al zolang op hem gewacht, en voor mijn gevoel was er weinig moeite vanaf hem gekomen.

Wat ook meespeelde, was dat ik diezelfde week een andere jongen tegengekomen was, waar ik ook al snel leuk contact mee had. Ik begon met hem te daten en nu zijn we alweer een paar maanden verder. Deze jongen is erg serieus met mij en heel lief. Toch mis ik ergens iets. Ik ben al jaren vrijgezel en vind het moeilijk om me echt aan iemand te binden, ik val dan ook altijd op onbereikbaar. Dat is hij zeker niet. En toch... de andere jongen zit me steeds vaker te appen dat hij wil afspreken. Ik hou het een beetje af, maar hou het deurtje toch open. We hebben laatst een goed gesprek gehad over die periode en hij gaf aan dat hij het niet moeilijker wilde maken dan het was. Daarnaast kwam hij net uit een lange relatie, dus ik snap best dat hij zich even wilde uitleven en nergens aan vast wilde zitten. Hij is 26 jaar.

Het kriebelt steeds meer om ook met die andere jongen af te spreken. Al is het één keer, ik wil kijken wat het nou is. Kan ik de andere jongen geen eerlijke kans geven omdat ik nog met die ene in mijn hoofd zit wat eigenlijk mooier lijkt in mijn gedachten dan het is, of is het gewoon zo dat ik de jongen waar ik nu mee date niet leuk genoeg vind? Alleen omdat de jongen waar ik nu mee date wel serieus is, en we al een gesprek gehad hebben (dit was al best snel) dat we de focus alleen op elkaar zouden hebben, voel ik me heel schuldig als ik toch ga afspreken. Desondanks hebben we nog geen relatie, dus 'officieel' is het geen vreemdgaan. Alleen als hij het zou weten, zou hij het natuurlijk niet tof vinden.

Wat zeggen jullie? Afspreken en zien wat mijn twijfel nou is, of nu al de knoop doorhakken? Sorry voor mijn lange verhaal, ik hoop op jullie meningen :-)
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:17:57 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177640229
Ik vind het een beetje vreemd om na maanden met iemand te daten 'ook' met een ander te gaan daten. En dan druk ik me bijzonder zacht uit
pi_177640240
Oh boy dit wordt een goed topic.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:19:36 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177640243
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:17 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd om na maanden met iemand te daten 'ook' met een ander te gaan daten. En dan druk ik me bijzonder zacht uit
pi_177640246
Er staan nu twee deuren open, ik zou er eentje sluiten en ook gesloten houden. Welke dat is moet je helemaal zelf weten.
pi_177640265
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:17 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd om na maanden met iemand te daten 'ook' met een ander te gaan daten. En dan druk ik me bijzonder zacht uit
ik vind t vooral raar dat t hem duidelijk niet is (ze mist nl iets) en dat ze er toch mee doorgaat.
Eerlijk zijn, je twijfels aangeven en de ander iig 1x ontmoeten lijkt me t meest logisch.
pi_177640266
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
Oh boy dit wordt een goed topic.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:25:42 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177640320
Wat wordt onder daten verstaan? Samen iets drinken of ook neuken?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 13:34:38 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177640448
Dus je 'ego' speelde op omdat hij nou eenmaal weg ging, wat al gepland was voor hij jou leerde kennen, en toen was hij terug en toen was hij ziek, dus beide dingen zijn nou eenmaal zo, en dan krijg jij last van je 'ego' omdat je al 'zo lang moest wachten'.? Wtf is dat?

Vervolgens komt dan de aap uit de mouw, want je hebt gewoon iemand anders leren kennen, maar nu is die eerste jongen weer interessant gewoon omdat je hem niet hebt 'kunnen krijgen' en daardoor is hij onbereikbaar en dat trekt je aan.

Maar die 2e jongen is serieus met je, en dan komt het terug krabbelen want jaaaa, ik vind het moeilijk om me aan iemand te binden'. Right. Nee, gelul, als jij iemand tegen komt die je écht leuk vindt dan heb jij daar helemaal geen moeite mee. Met andere woorden, die 2e gozer is opvulling voor het gat dat de eerste achter liet.

Getuige het feit dat je de deur voor die 1e jongen niet dicht gooit is hij dus degene die je échte interesse heeft, maar, heks als je bent, wil je dat niet zo tegen jongen 2 zeggen, want als je dat zegt loop je het risico dat hij zegt 'ik ben geen 2e keuze' en dan is hij weg, en dat wil je voorkomen, want als jongen 1 niet de jongen uit je fantasie blijkt te zijn is jongen 2 wél ineens goed, maar ja, die is dan vertrokken en dan sta jij met lege handen, en dat wil je niet. Dat laatste is dan ook waar dit echt om gaat.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177640485
Het gaat niet om seks. Het gaat me er meer om dat ik er wil achter komen of mijn twijfels nu komen omdat ik nog met die ander in mijn hoofd zit wat ik eigenlijk mooier maak dan het daadwerkelijk is, of omdat ik die jongen waar ik nu mee date niet leuk genoeg vind. Ik ben namelijk best een rare met gevoelens, als het te dichtbij komt.. dan kan het me al snel benauwen. Ik zou gewoon graag één keer af willen spreken om te kijken wat het nou is, vind ik hem niet leuk genoeg, of maak ik die ander in mijn hoofd mooier omdat het me nu benauwd omdat het erg dichtbij komt?
pi_177640488
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:16 schreef summer10 het volgende:
Hoi,

-lang verhaal over ongeduldige meid met 2 gasten achter haar reet-
Alles wat we zeggen luister je toch niet naar. Want je hebt je besluit al genomen, je wil alleen even weten of jij je gemoed kan sussen als een heel forum het wel goed vindt.

Breaking news: die vinden dat niet goed!

Maar boeit jou wat, jij gaat toch voor die eerste jongen. Hij zit constant in je hoofd en je praat niet over je huidige date alsof hij door God aan jou geschonken is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:39:12 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177640535
Polygamie is het toch helemaal anno 2018?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177640538
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:39 schreef fathank het volgende:
Polygamie is het toch helemaal anno 2018?
Misschien in jouw wereld
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 13:40:13 #14
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177640547
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:17 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd om na maanden met iemand te daten 'ook' met een ander te gaan daten. En dan druk ik me bijzonder zacht uit
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:40:15 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177640548
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien in jouw wereld
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177640574
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:36 schreef summer10 het volgende:
Het gaat niet om seks. Het gaat me er meer om dat ik er wil achter komen of mijn twijfels nu komen omdat ik nog met die ander in mijn hoofd zit wat ik eigenlijk mooier maak dan het daadwerkelijk is, of omdat ik die jongen waar ik nu mee date niet leuk genoeg vind. Ik ben namelijk best een rare met gevoelens, als het te dichtbij komt.. dan kan het me al snel benauwen. Ik zou gewoon graag één keer af willen spreken om te kijken wat het nou is, vind ik hem niet leuk genoeg, of maak ik die ander in mijn hoofd mooier omdat het me nu benauwd omdat het erg dichtbij komt?
Maak het uit met alletwee, ga lekker een weekje ergens in een klooster in retraite en laat ons dan weten wat de uitkomst was.
pi_177640620
Afspreken met die 1e
pi_177640634
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:34 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je 'ego' speelde op omdat hij nou eenmaal weg ging, wat al gepland was voor hij jou leerde kennen, en toen was hij terug en toen was hij ziek, dus beide dingen zijn nou eenmaal zo, en dan krijg jij last van je 'ego' omdat je al 'zo lang moest wachten'.? Wtf is dat?

Vervolgens komt dan de aap uit de mouw, want je hebt gewoon iemand anders leren kennen, maar nu is die eerste jongen weer interessant gewoon omdat je hem niet hebt 'kunnen krijgen' en daardoor is hij onbereikbaar en dat trekt je aan.

Maar die 2e jongen is serieus met je, en dan komt het terug krabbelen want jaaaa, ik vind het moeilijk om me aan iemand te binden'. Right. Nee, gelul, als jij iemand tegen komt die je écht leuk vindt dan heb jij daar helemaal geen moeite mee. Met andere woorden, die 2e gozer is opvulling voor het gat dat de eerste achter liet.

Getuige het feit dat je de deur voor die 1e jongen niet dicht gooit is hij dus degene die je échte interesse heeft, maar, heks als je bent, wil je dat niet zo tegen jongen 2 zeggen, want als je dat zegt loop je het risico dat hij zegt 'ik ben geen 2e keuze' en dan is hij weg, en dat wil je voorkomen, want als jongen 1 niet de jongen uit je fantasie blijkt te zijn is jongen 2 wél ineens goed, maar ja, die is dan vertrokken en dan sta jij met lege handen, en dat wil je niet. Dat laatste is dan ook waar dit echt om gaat.
Even voor de duidelijkheid, het gaat hier enkel om één keer een drankje drinken en te kijken waar mijn twijfels nu vandaan komen. Ik ga niet nog maanden met die tweede jongen daten omdat ik niet alleen wil zijn. Als deze twijfels langer vasthouden, kap ik er gewoon mee.
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 13:47:00 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177640639
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:36 schreef summer10 het volgende:
Het gaat niet om seks. Het gaat me er meer om dat ik er wil achter komen of mijn twijfels nu komen omdat ik nog met die ander in mijn hoofd zit wat ik eigenlijk mooier maak dan het daadwerkelijk is, of omdat ik die jongen waar ik nu mee date niet leuk genoeg vind. Ik ben namelijk best een rare met gevoelens, als het te dichtbij komt.. dan kan het me al snel benauwen. Ik zou gewoon graag één keer af willen spreken om te kijken wat het nou is, vind ik hem niet leuk genoeg, of maak ik die ander in mijn hoofd mooier omdat het me nu benauwd omdat het erg dichtbij komt?
Vrij vertaald; ik wil eigenlijk gewoon beide uitproberen zonder dat ze daar beide problemen mee hebben, en vervolgens mijn keuze maken. Ik mag dat, omdat ik een rare ben met gevoelens want als het te dichtbij komt is dat benauwend, maar als gozer 1 echt helemaal je van het blijkt te zijn en interesse heeft in mij dan is het helemaal niet benauwend, maar dat voer ik aan om begrip te kweken voor het feit dat ik, omdat dat mij beter uit komt, van 2 walletjes wil eten voor nu.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177640651
Afspreken met mij. Slotje, topique closed.
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 13:48:53 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177640665
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:46 schreef summer10 het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, het gaat hier enkel om één keer een drankje drinken en te kijken waar mijn twijfels nu vandaan komen. Ik ga niet nog maanden met die tweede jongen daten omdat ik niet alleen wil zijn. Als deze twijfels langer vasthouden, kap ik er gewoon mee.
Maar die twijfels komen niet vanwege jongen 2. De twijfels komen vanwege jongen 1. Het maakt niet uit of het 1 drankje is of 450 drankjes (dat is echt fantastisch). Je wil dat doen TIJDENS jongen 2, en het liefst ook zonder dat hij er van weet, want anders gaat hij misschien rennen en heb jij geen backup meer als jongen 1 toch niks blijkt te zijn.

Uit alles spreekt dat jongen 2 het in ieder geval niet is voor je, dus ik snap niet waarom je dat niet hoe dan ook afkapt en volgens met jongen 1 kijkt of dat iets is, en als dat niet zo is dat je dan terug bij 0 bent. Waarom is dat laatste geen optie?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177640677
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:16 schreef summer10 het volgende:
Hoi,

Afgelopen zomer heb ik een jongen ontmoet waar ik al direct een goede klik mee had. Zo goed, dat het allemaal heel snel ging en we elkaar veel hebben gezien de eerste weken. Helaas ging hij na die weken voor een halfjaar op reis. We hebben daarom afgesproken dat we het er voor dan bij zouden laten en wat er ook gebeurde, zouden afspreken als hij terug was. Dit kwam overigens vooral van hem af. Ergens baalde ik wel: ik vond hem echt heel erg leuk, maar goed, wat zijn een paar weken? Doordat het contact verwaterde raakte hij ook in mijn gedachten meer op de achtergrond. Toen hij terug was, hadden we na een paar weken afgesproken, maar toen was hij ineens ziek. Mijn ego speelde op en ik was het zat. Ik had al zolang op hem gewacht, en voor mijn gevoel was er weinig moeite vanaf hem gekomen.

Wat ook meespeelde, was dat ik diezelfde week een andere jongen tegengekomen was, waar ik ook al snel leuk contact mee had. Ik begon met hem te daten en nu zijn we alweer een paar maanden verder. Deze jongen is erg serieus met mij en heel lief. Toch mis ik ergens iets. Ik ben al jaren vrijgezel en vind het moeilijk om me echt aan iemand te binden, ik val dan ook altijd op onbereikbaar. Dat is hij zeker niet. En toch... de andere jongen zit me steeds vaker te appen dat hij wil afspreken. Ik hou het een beetje af, maar hou het deurtje toch open. We hebben laatst een goed gesprek gehad over die periode en hij gaf aan dat hij het niet moeilijker wilde maken dan het was. Daarnaast kwam hij net uit een lange relatie, dus ik snap best dat hij zich even wilde uitleven en nergens aan vast wilde zitten. Hij is 26 jaar.
Je zegt zelf al dat je dus niet op die tweede gozer valt.

quote:
Het kriebelt steeds meer om ook met die andere jongen af te spreken. Al is het één keer, ik wil kijken wat het nou is. Kan ik de andere jongen geen eerlijke kans geven omdat ik nog met die ene in mijn hoofd zit wat eigenlijk mooier lijkt in mijn gedachten dan het is, of is het gewoon zo dat ik de jongen waar ik nu mee date niet leuk genoeg vind? Alleen omdat de jongen waar ik nu mee date wel serieus is, en we al een gesprek gehad hebben (dit was al best snel) dat we de focus alleen op elkaar zouden hebben, voel ik me heel schuldig als ik toch ga afspreken. Desondanks hebben we nog geen relatie, dus 'officieel' is het geen vreemdgaan. Alleen als hij het zou weten, zou hij het natuurlijk niet tof vinden.
Dikgedrukte is het enige aan tekst die je kwijt wil over de serieuze dateknul. Dat zegt iets over je motivatie. Denk je dat hij dat hij dat leuk zou vinden als hij zou weten hoe je over hem dacht? Zou je dat omgekeerd tof vinden als iemand je zo aan het lijntje wil houden?

quote:
Wat zeggen jullie? Afspreken en zien wat mijn twijfel nou is, of nu al de knoop doorhakken? Sorry voor mijn lange verhaal, ik hoop op jullie meningen :-)
Dump die serieuze boy, omdat je hem iemand gunt die wel echt gek op hem is en hem ook serieus wil nemen. Ook zonder die eerste dude ga je er geen fatsoenlijke relatie mee opbouwen, want ook als die eerste er niet zou zijn, zit jij nog met je bindingsangstissues. Die gaan niet weg, dus beter neuk je na het dumpen van nr 2 nr 1. Dan knap je daar vanzelf ook wel op af, tenzij hij afstandelijk doet want dan zit je voorlopig weer geramd met het idee dat het aan zijn issues ligt.
  Spellchecker dinsdag 6 maart 2018 @ 13:50:12 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177640679
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
Oh boy dit wordt een goed topic.
Kloontje van Jolie1930 :D
pi_177640746
Doe jongen 2 een plezier maak het uit met hem. Kan jij doen wat je wil.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:57:30 #25
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_177640789
Met alle respect, maar waarom gedragen homo's zich altijd als sletjes? Kies er gewoon 1 ofzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')