abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 maart 2018 @ 16:24:29 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177665044
werken :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177665118
heb ook te maken met de democraten. omdat hun mij voor geen 1 opleiding aannemen
vorig keer aangemeld voor universiteit zeggen ze je hebt niet de juiste vooropleiding
nou tieft dan maar op
en dan brieven aan mijn adres opschrijven dat ik naar school moet of werken
bepaal ik toch zelf idioot
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 16:33:17 #128
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_177665243
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
heb ook te maken met de democraten. omdat hun mij voor geen 1 opleiding aannemen
vorig keer aangemeld voor universiteit zeggen ze je hebt niet de juiste vooropleiding
nou tieft dan maar op
en dan brieven aan mijn adres opschrijven dat ik naar school moet of werken
bepaal ik toch zelf idioot
De mac donalds hier zoekt nog personeel
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_177665271
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:33 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

De mac donalds hier zoekt nog personeel
sterf liever dan dat ik bij zo een zaak werk domme mensen
als ik bestel kunnen ze eens niet normaal op bord zetten, moet altijd 3/4 keer terug
nou ik ben van de hoge school, daar ga ik niet aan beginnen.
pi_177665580
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

sterf liever dan dat ik bij zo een zaak werk domme mensen
als ik bestel kunnen ze eens niet normaal op bord zetten, moet altijd 3/4 keer terug
nou ik ben van de hoge school, daar ga ik niet aan beginnen.
Vogeltjesdans heeft vast nog een mooie functie voor je als assistent manager bij de KPN.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 16:55:49 #131
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_177665664
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:05 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Noem je de millenials vervelende mensen. Terwijl je zelf uit de hoogte doet, mensen uitscheld en je jezelf functies geeft als voorbeeld.

Je doet wel een beetje het stereotype 40 plusser waarmaken.

Hoop dat je je personeel bij de Mc Donalds beter behandeld.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 16:56:42 #132
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_177665685
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:50 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Vogeltjesdans heeft vast nog een mooie functie voor je als assistent manager bij de KPN.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 16:59:03 #133
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_177665734
Heb je ook nog een baantje voor mij vd? Ik wil 3500 per maand en ongelimiteerd kunnen frituren
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_177665796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:59 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Maar als je als bedrijf vandaag in Cobol programmeert ( :') ) en morgen ineens naar C++ overspringt, ik noem maar wat, dan moet je niet raar staan te kijken dat alle medewerkers niet meteen weten hoe je daarin programmeert. En die verschuivingen gaan steeds sneller.
De bedrijven waar Cobol wordt gebruikt (telecom en banken, voornamelijk), hebben een oud ingebakken legacy-systeem waar nog maar de vraag is of ze er ooit vanaf kunnen komen. Ik geloof dat de overheid zelfs al bezig is om mensen om te scholen tot Cobol-programmeur om het allemaal draaiende te houden. Het lastige hierbij is dat Cobol-programmeurs over het algemeen pensioensleeftijd naderen en dat je daar dan vervanging voor nodig hebt. De omslag naar een systeem met C++ engine kost zoveel geld dat het gewoon geen goede keuze is, financieel gesproken. Wees niet bang voor zulke drastische veranderingen, die gaan voorlopig niet komen. Bij Cobol is het wel zo erg dat ze ook gewoon dertigers aannemen die aantonen affiniteit te hebben met programmeren en graag in Cobol willen gaan devven. Jonger talent is wenselijk maar niet noodzakelijk.

quote:
Dan komt er zo'n knullige millenial binnen die net een cursusje C++ heeft gevolgd en die voelt zich ineens helemaal het mannetje, omdat ' al die suffe ouwe lullen zo ver achter lopen'. Nee die lopen niet achter, die hebben het bedrijf opgebouwd tot wat het nu is dus bek houden, stomme kutmilennial.

En ja, iemand van in de 30 heeft een gezin en dus niet elke avond de tijd om zelf een studieboek te lezen (want dat is het goedkoopste). Maar dat kutventje komt net kijken, en moet niet doen of hij alles beter weet. Hij weet geen zak.
In dat geval gaat het om programmeerervaring in een bepaalde taal. Die knullige kutmillenial heeft namelijk al 4 C++ programmeervakken gevolgd en 12 C++-opdrachten gedaan en een feel voor objectgeorienteerd programmeren. Daarna heeft dat miezerige tyfuskind een masteropleiding Informatica gedaan, en een jaar lang afgestudeerd waarbij nadruk is gelegd op programmeren in een moderne taal. De bedrijven waar je het over hebt bekijken aannemen vanuit een investeringsoogpunt. Heeft het zin om cursussen te bekostigen om 60'ers een nieuwe stijl van programmeren aan te leren als ze 5 jaar later met pensioen gaan? Heeft die boomer daar zelf zin in? Je geeft het al zelf aan, niemand staat erom te popelen.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 17:07:06 #135
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_177665858
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:02 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

De bedrijven waar Cobol wordt gebruikt (telecom en banken, voornamelijk), hebben een oud ingebakken legacy-systeem waar nog maar de vraag is of ze er ooit vanaf kunnen komen. Ik geloof dat de overheid zelfs al bezig is om mensen om te scholen tot Cobol-programmeur om het allemaal draaiende te houden. Het lastige hierbij is dat Cobol-programmeurs over het algemeen pensioensleeftijd naderen en dat je daar dan vervanging voor nodig hebt. De omslag naar een systeem met C++ engine kost zoveel geld dat het gewoon geen goede keuze is, financieel gesproen. Wees niet bang voor zulke drastische veranderingen, die gaan voorlopig niet komen. Bij Cobol is het wel zo erg dat ze ook gewoon dertigers aannemen die aantonen affiniteit te hebben met programmeren en graag in Cobol willen gaan devven. Jonger talent is wenselijk maar niet noodzakelijk.
Het was een voorbeeld. Gaat ie er serieus op in.

quote:
[..]

In dat geval gaat het om programmeerervaring in een bepaalde taal. Die knullige kutmillenial heeft namelijk al 4 C++ programmeervakken gevolgd en 12 C++-opdrachten gedaan en een feel voor objectgeorienteerd programmeren. Daarna heeft dat miezerige tyfuskind een masteropleiding Informatica gedaan, en een jaar lang afgestudeerd waarbij nadruk is gelegd op programmeren in een moderne taal. De bedrijven waar je het over hebt bekijken aannemen vanuit een investeringsoogpunt. Heeft het zin om cursussen te bekostigen om 60'ers een nieuwe stijl van programmeren aan te leren als ze 5 jaar later met pensioen gaan? Heeft die boomer daar zelf zin in? Je geeft het al zelf aan, niemand staat erom te popelen.
Dat mag je hopen, mijn ervaring leert echt heel anders :') Maar het sluit niet aan op mijn voorbeeld.

We hebben het niet over 60 plussers, we hebben het over normale medewerkers van 40 en ouder waar zo op afgegeven wordt. Daar heb je nog 30 jaar plezier van als je ze even omschoolt. OO en een taal leren is echt geen hogere wiskunde, met een kleine investering van 4 weken voltijdse dagopleiding kom je al een heel eind.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_177665883
Ok nu zeg je dit:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
We hebben het niet over 60 plussers, we hebben het over normale medewerkers van 40 en ouder waar zo op afgegeven wordt. Daar heb je nog 30 jaar plezier van als je ze even omschoolt. OO en een taal leren is echt geen hogere wiskunde, met een kleine investering van 4 weken voltijdse dagopleiding kom je al een heel eind.
Daarnet zei je dit:
quote:
En ja, iemand van in de 30 heeft een gezin en dus niet elke avond de tijd om zelf een studieboek te lezen (want dat is het goedkoopste). Maar dat kutventje komt net kijken, en moet niet doen of hij alles beter weet. Hij weet geen zak.
:?
pi_177665968
Er is een schrijnend tekort aan programmeurs. Kijk maar bij een willekeurig bedrijf naar de mensen die er werken. Ik heb het over mensen die binnen hun veld voorlopig even niet aan de bak komen, een taal leren en dan worden aangenomen als developer. Mensen in de bouw, architectuur, ontwerp, elektrotechniek etc. En die zijn gewoon 30-40 hoor.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 18:12:27 #138
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_177667569
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:08 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ok nu zeg je dit:

[..]

Daarnet zei je dit:

[..]

:?
Das toch een heel verschil? Iemand die uit een boek een taal moet leren op zijn eigen laptop ( cheap ass bedrijven doen dat :') ) of iemand die je 4 weken in de schoolbanken zet met praktijk voorop?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 18:13:57 #139
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_177667601
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Er is een schrijnend tekort aan programmeurs. Kijk maar bij een willekeurig bedrijf naar de mensen die er werken. Ik heb het over mensen die binnen hun veld voorlopig even niet aan de bak komen, een taal leren en dan worden aangenomen als developer. Mensen in de bouw, architectuur, ontwerp, elektrotechniek etc. En die zijn gewoon 30-40 hoor.
Om maar een voorbeeld te noemen, in de bouw staan ze ook weer te schreeuwen om personeel. Of om electro. Maar: niet boven de 40 graag.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 18:15:52 #140
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_177667651
Daarbij is de grootste klacht van de bedrijven dat de opleidingen totaal niet aansluiten op wat er gevraagd wordt. Dat geldt net zo goed voor het informaticastudentje dat even een paar klassen VB6 heeft gevolgd. Die kan ook niet programmeren in een groot bedrijf.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_177667750
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Om maar een voorbeeld te noemen, in de bouw staan ze ook weer te schreeuwen om personeel. Of om electro. Maar: niet boven de 40 graag.
Zou graag electro hebben gedaan ware het niet dat de school het niet vertrouwde met mijn motivatie bij aanmelding :') uhuh heb 2 opleidingen afgerond en geen baan kunnen krijgen. Gelukkig heb ik nu een vast contract als orderpicker maar dit is toch een naaistreek van wat heb je me nou.
  Beste debater 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 18:21:35 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177667821
Hilarisch dat gepoch...

Ik ben manager

Ik ben supermanager

Ik ben ALFA MALE SUPERMANAGER

Ik ben ALFABETADELTAGAMMA MALE SUPERMANAGER

Ik etcetera
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 18:27:02 #143
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_177667938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hilarisch dat gepoch...

Ik ben manager

Ik ben supermanager

Ik ben ALFA MALE SUPERMANAGER

Ik ben ALFABETADELTAGAMMA MALE SUPERMANAGER

Ik etcetera
Beter dan 'ik kom uit belgie'.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Beste debater 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 18:27:28 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177667942
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Beter dan 'ik kom uit belgie'.
En zelfs dat kan ik helaas niet zeggen... ;(
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 18:29:32 #145
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_177668000
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En zelfs dat kan ik helaas niet zeggen... ;(
Haha je ouders hebben je Etto genoemd! :D
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Beste debater 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 18:29:54 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177668012
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Haha je ouders hebben je Etto genoemd! :D
Eveneens niet... ;(
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177668182
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hilarisch dat gepoch...

Ik ben manager

Ik ben supermanager

Ik ben ALFA MALE SUPERMANAGER

Ik ben ALFABETADELTAGAMMA MALE SUPERMANAGER

Ik etcetera
Ik ben orderpicker/expeditie medewerker in een koelvriesmagazijn. Ik kan zeggen dat al heel veel mensen voor mij zijn heengegaan omdat ze het niet konden hendelen :')

De een door de kou de ander door de werkdruk weer een ander die geen mentaliteit had een bemoeial en eentje is nu goed op weg om niet naar de kritieken te luisteren.

Er zaten exsoldaten tussen uitzendkrachten en volwaardige medewerkers die via een contact binnen zijn gekomen.

Ik ben trots op mijn baan want ik ben net als een militair een soldaat. Ik luister ik doe mijn werk en als ik wat langer moet blijven interesseert mij niet. Ik haal mijn voldoening hieruit. Ik voel mij een beter mens dan al die andere die voor mij heen gegaan zijn _O_

En bovenal ben ik bijzonder trots op mijn vast contract waar ik een hypotheek op kan nemen. Mijn vriendin heeft wajong en werkt deels dus dit contract was van levensbelang.

Zo en nu kunnen jullie lullen wat jullie willen maar door doorzettingsvermogen wat veel mensen niet meer bezitten is veel mogelijk.
  Beste debater 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 18:38:17 #148
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177668290
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:35 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ik ben orderpicker/expeditie medewerker in een koelvriesmagazijn. Ik kan zeggen dat al heel veel mensen voor mij zijn heengegaan omdat ze het niet konden hendelen :')

De een door de kou de ander door de werkdruk weer een ander die geen mentaliteit had een bemoeial en eentje is nu goed op weg om niet naar de kritieken te luisteren.

Er zaten exsoldaten tussen uitzendkrachten en volwaardige medewerkers die via een contact binnen zijn gekomen.

Ik ben trots op mijn baan want ik ben net als een militair een soldaat. Ik luister ik doe mijn werk en als ik wat langer moet blijven interesseert mij niet. Ik haal mijn voldoening hieruit. Ik voel mij een beter mens dan al die andere die voor mij heen gegaan zijn _O_

En bovenal ben ik bijzonder trots op mijn vast contract waar ik een hypotheek op kan nemen. Mijn vriendin heeft wajong en werkt deels dus dit contract was van levensbelang.

Zo en nu kunnen jullie lullen wat jullie willen maar door doorzettingsvermogen wat veel mensen niet meer bezitten is veel mogelijk.
Daar mag je ook trots op zijn... is meer die achterlijke spierbalopduwerij in dit soort topics van lieden die zich profileren als Quote 500 genieën.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177668663
Het bedrijf waar ik pallets sordeer zoekt ook nog mensen, aangezien ik maandag daar niet meer werk.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177668934
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja was gewoon een voorbeeld ouwe paashaas
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')