abonnement Unibet Coolblue
pi_177699958
De vraag is niet zo zeer of je op twee geslachten valt, relationeel. Het is immers bi-seksueel. Het gaat om je seksualiteit, als je je seksueel aan getrokken voelt tot beide geslachten dan ben je bi-seksueel. Maar waarom moet het van je perse zo een label hebben? Je vind haar leuk en aantrekkelijk, prima toch?

quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee hoor! Totaal niet bi hier :P

Maar er zijn ook echt heel veel mannen bi. Alleen is het voor een man heel moeilijk dit toe te geven. 2 vrouwen samen vinden ze geil, 2 mannen samen: :r

Ik vind 2 mannen samen net wel lekker :@
Niet elke man walgt van twee mannen samen hoor! :P Ik ben alleen wel kieskeuriger met mannen :+
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:34:55 #27
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177700997
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over als vrouw maar.. Wat ik zo lees van mannen, komt het op mij over alsof ze bijna nooit verliefd worden op de manier dat vrouwen verliefd worden op mannen (of in sommige gevallen zoals deze andere vrouwen). Maar misschien hebben mannen het er niet zo vaak over. Toch heb ik het idee dat mannen minder geobsedeerd verliefd worden en zich er ook makkelijker overheen kunnen zetten. Het kan ook met zelfvertrouwen of relativeringsvermogen te maken hebben natuurlijk. Maar ik krijg soms het gevoel dat ze veel makkelijker denken "oke, dit is een claimerig zeikwijf dat te weinig seks wil, next" wat je niet denkt als je echt verliefd bent naar mijn mening.
Dat mannen er zich wat makkelijker (misschien dus) overheen kunnen zetten kan ook als reden hebben dat wij wat meer afwijzingen gewend zijn. De vrouw is toch meestal afwachtend en een man waagt vaker een kans.

Kan ook zijn dat wij mannen minder gauw onze gevoelens tonen. Ook is uit wetenschappelijk onderzoek gebleken dat vrouwen veel meer huilen dan mannen, maar dat het zoutgehalte in hun tranen ook veel lager is.

:'( :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 09-03-2018 09:54:54 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:44:05 #28
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177701125
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar ja wat betreft dit topic: ik heb het idee dat iedere vrouw biseksueel is. Het komt iig veel meer voor bij vrouwen blijkt uit onderzoek. Ik snap wel dat je hierdoor in de war kunt raken. Toch hoef je er niet per se iets mee te doen. Het is positief, want je hebt weer iemand om over te fantaseren en je hebt meer keuze als je gaat daten. Maar zo vat je het gelukkig ook op.
Verder denk ik ook dat mensen de betekenis van biseksueel ruim opvatten. Biseksueel en biromantisch (verliefd worden). Die termen vinden velen muggezifterij, maar naar mijn mening is het wel een wezenlijk verschil.
Ja, dat jij dat denkt heb je al vaker hier verteld. Ik denk dat jij bisexueel bent en dat hier een beetje zit te verdedigen door maar te roepen dat iedere vrouw bisexueel zou zijn.

Nou, ik betwijfel dat, en verder, wie interesseert het wie het met wie doet, zolang hij / zij zelf niet een van diegenen is. Je hoeft je niet te verdedigen, wij mannen houden ook van vrouwen dus wij vinden het niet zo raar, voor ons is het geen punt, als sommige vrouwen dat ook doen.
Kijk, wij mannen houden van mooie auto´s. Denk je nou dat we het raar vinden als sommige vrouwen ook van mooie auto´s houden?
Maar dan wel met de nadruk op mooi. Dus geen auto´s in tuinbroek en een pittig kort kapsel.

^O^ :)

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 09-03-2018 09:55:41 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:49:04 #29
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177701202
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

.............. Niet dat ik denk dat het onmogelijk is dat er heteroseksuele vrouwen zijn er zijn immers ook homoseksuele mannen .............................
8)7 8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:51:27 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177701230
quote:
4s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:26 schreef missfaleriet het volgende:
hoi allemaal,

sinds nu 3 weken loop ik bij een nieuwe fysiotherapeut voor wat klachten die ik heb gekregen door het sporten.

Vanaf dag 1 dat ik daar ben binnengelopen voel ik mij heel erg op gemak bij mijn (vrouwelijke) fysiotherapeute, ze is net iets ouder dan mij, ik kan mega goed met haar praten en lachen, en daarnaast helpt zij mij uiteraard ook bij mijn klachten.

Zover ik weet ben ik nog nooit in mijn leven echt verliefd geweest (ik ben een vrouw van 22) en was er vrijwel 1000% zeker van dat ik heteroseksueel was omdat ik nog nooit van mijn leven zo naar een vrouw heb gekeken.

Nu kijk ik er elke keer mega erg naar uit om naar haar toe te gaan, om even dat ene half uurtje met haar te kletsen en behandeld te worden, hiernaast moet zij mij ook elke behandeling masseren, hierbij krijg ik echt vrolijke kriebels..

ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen, ik ga het haar sowiezo niet vertellen omdat zij 1. een relatie heeft met een man, en 2. mijn fysiotherapeute is en dat echt niet kan.
en ik kan best met de gevoelens leven terwijl ik weer dat het niets word.

maar ben ik nu biseksueel?
ik hoor graag van jullie!
<3
Heb hetzelfde hoor met mijn fysiotherapeute, niet verliefd overigens maar ze is wel aantrekkelijk ondanks dat ze makkelijk 15 a 20 jaar ouder dan me is, getrouwd is en kinderen heeft uiteraard.

Is ook niet zo gek als je een massage krijgt relatief in de buurt van je plezierdier.
Tot nu toe nog geen harde wandelstok gekregen maar wel paar keer gedacht van 'zit ze me nu te sjansen of hoort dit er bij' :')

Ik denk dat het gewoon komt omdat het menselijk contact is dat je mist, en daar krijgt. Zowel met gesprek als aanraking. Het maakt je niet iets, het is in alle gevallen gewoon fijn en vaak waar we als menswezen naar op zoek zijn.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:55:34 #31
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177701295
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 07:42 schreef verbijstering het volgende:

Niet elke man walgt van twee mannen samen hoor! :P Ik ben alleen wel kieskeuriger met mannen :+
Het is niet echt walging, meer het feit dat het tegennatuurlijk is (ja in de natuur gebeurt het ook blabla daar gaat het niet om, het gaat om de voortplanting) en gebaseerd is op zogeheten recreatieve sex ipv procreative sex. Tuurlijk kunnen mannen echt van elkaar houden en ook wel verliefd worden maar eigenlijk is dat jezelf voor de gek houden. Je kunt ook verliefd worden op een paard of op een kussen met een anime meisje er op. Verder staat het iedereen vrij om tegennatuurlijk te leven. Maar natuurlijk zal het nooit zijn.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_177701334
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het is niet echt walging, meer het feit dat het tegennatuurlijk is (ja in de natuur gebeurt het ook blabla daar gaat het niet om, het gaat om de voortplanting) en gebaseerd is op zogeheten recreatieve sex ipv procreative sex. Tuurlijk kunnen mannen echt van elkaar houden en ook wel verliefd worden maar eigenlijk is dat jezelf voor de gek houden. Je kunt ook verliefd worden op een paard of op een kussen met een anime meisje er op. Verder staat het iedereen vrij om tegennatuurlijk te leven. Maar natuurlijk zal het nooit zijn.
Maar waarom komt het dan in de natuur wel voor, en zelfs best veel! Is het dan niet juist natuurlijk? Het is alleen zonder voortplanting. Maar dat juist niet iedereen zich voortplant is ook natuurlijk!
  vrijdag 9 maart 2018 @ 10:02:06 #33
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177701375
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Heb hetzelfde hoor met mijn fysiotherapeute, niet verliefd overigens maar ze is wel aantrekkelijk ondanks dat ze makkelijk 15 a 20 jaar ouder dan me is, getrouwd is en kinderen heeft uiteraard.

Is ook niet zo gek als je een massage krijgt relatief in de buurt van je plezierdier.
Tot nu toe nog geen harde wandelstok gekregen maar wel paar keer gedacht van 'zit ze me nu te sjansen of hoort dit er bij' :')

Ik denk dat het gewoon komt omdat het menselijk contact is dat je mist, en daar krijgt. Zowel met gesprek als aanraking. Het maakt je niet iets, het is in alle gevallen gewoon fijn en vaak waar we als menswezen naar op zoek zijn.
Je moet net je nbest doen wel een stijve te krijgen. Geen sex of masturbatie 5 dagen lang, wel veel pirno kijken, en er op los fantaseren tijdens de massage. Als ie dan "groeit" moet je haar reaktie voor zijn en zeggen, hee, ik geloof dat ie jou ook leuk vindt. of je zegt .. hee, er vinden er 2 jou leuk.

En dan natuurlijk ons vertellen hoe het afgelopen is.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 9 maart 2018 @ 10:08:24 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177701458
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:58 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Maar waarom komt het dan in de natuur wel voor, en zelfs best veel! Is het dan niet juist natuurlijk? Het is alleen zonder voortplanting. Maar dat juist niet iedereen zich voortplant is ook natuurlijk!
Dat zeg ik dus, het is niet procreatief maar het staat iedereen vrij.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 10:10:07 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177701481
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:02 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je moet net je nbest doen wel een stijve te krijgen. Geen sex of masturbatie 5 dagen lang, wel veel pirno kijken, en er op los fantaseren tijdens de massage. Als ie dan "groeit" moet je haar reaktie voor zijn en zeggen, hee, ik geloof dat ie jou ook leuk vindt. of je zegt .. hee, er vinden er 2 jou leuk.

En dan natuurlijk ons vertellen hoe het afgelopen is.
Ik heb het haar gewoon gezegd en ze zei dat ze alles wel gezien heeft daar (als in op de massagetafel), blijkbaar zijn er gekkere dingen gebeurd. Nu ben ik zelf ook niet onaantrekkelijk dus zal het zeker niet 'erg' zijn.

Maar toch ongemakkelijk. Vooral bij getrouwde vrouw die wel heel erg geinterreseerd overkomt soms, niet dat ik meteen conclusies moet trekken uiteraard maar ik twijfelde weleens of iets bij de behandeling hoorde. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door BaajGuardian op 09-03-2018 10:16:31 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 11:57:15 #36
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177703498
.... of iets bij de behandeling hoorde. Ligt eraan wat dat iets is. een prostaatmassage misschien wel, een blowjob dan weer niet. Denk dat het voor en 15-20 jaar oudere vrouw gewoon leuk en ook beetje spannend is, het haar goed doet, als een jonge en redelijk goed uitziende vent zo positief reageert op haar en haar aanrakeningen.

Zelf ooit meegemaakt, ik 30, fysiotherapeute jaar of 25, die deed haar werk, waarbij ik naakt was / moest zijn, maar wel ieder keer in mijn billen kneep en zei dat ik lekkere billen had. IK was toen verloofd.

Ja, youtoo and metoo maar wie interesseet het als het een man is.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 9 maart 2018 @ 14:30:53 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177706102
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:57 schreef LeesFoknl het volgende:
.... of iets bij de behandeling hoorde. Ligt eraan wat dat iets is. een prostaatmassage misschien wel, een blowjob dan weer niet. Denk dat het voor en 15-20 jaar oudere vrouw gewoon leuk en ook beetje spannend is, het haar goed doet, als een jonge en redelijk goed uitziende vent zo positief reageert op haar en haar aanrakeningen.

Zelf ooit meegemaakt, ik 30, fysiotherapeute jaar of 25, die deed haar werk, waarbij ik naakt was / moest zijn, maar wel ieder keer in mijn billen kneep en zei dat ik lekkere billen had. IK was toen verloofd.

Ja, youtoo and metoo maar wie interesseet het als het een man is.
haha, nee was meer de manier waarop ze over me heen hing met dr borsten vol op mn buik om even de spieren aan de zij bij de ruggengraat te pakken. Daar lig je dan met alleen een (vet gave speedo) onderbroekje met handoekje eroverheen. Vond ik relatief onlogische benadering en daarom twijfelde ik even of dat een sjans-actie was oid. Tbh boeit het me niet heel erg want sex schmex, gelukkig heb ik niet zo'n hoog libido dus ging het afgezien van de 'wut iz dis' langs me heen. Maar ze heeft wel die 'sexy factor' zeg maar door haar zelfvertrouwen mbt.

Als ik een vriendin/vrouw had als haar zou ik iig geen probleem hebben met dr leeftijd. Tevens dan gratis massages ++
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 20:16:13 #38
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177712347
Da´s duidelijk, die heeft er wel lol aan, beetje spelen. En ik denk zeker ook dat als je er werk van maakte dat er meer gebeurt!
Een spedo onderbroek? Weet ik niet. Maar wat wij deden vroeger was een cola flesje in onze broekzak steken als we voor een langzame dans een vrouw ten dans vroegen.
Doet men dat nu ook nog of is het ondertussen een blikje Bull energydrank geworden?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')