Bird is the word.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:15 schreef arno_johnsson het volgende:
Nou dat was het dan voor de test. Het woord wordt vertaald.
Jij wil iedereen laten zien dat je een stoer kuiken bent helaas je ziet het beeld van de vogel, je bent gewoon een mens, hou het nu maar bij 1 soort en niet alle soorten vogels, dieren van verleden, heden en toekomst en van andere planeten in alle 6 de richtingen, boven, onder, links, rechts, achter, voor, verleden heden toekomst... jij mens.quote:
Nou ten eerste moet je in de ik vorm praten anders sleur je iedereen mee verder de hel in met nog meer verloekingen.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:49 schreef FlippingCoin het volgende:
ja en hoe kunnen we verdomme nou werken aan die vloek dan?
Niet via anderen tegen anderen praten, dat leid tot nog meer verwarring.quote:
Live from the USoA, Jimmy Fallon and the audience was teleported by Star Trek fantasy science fiction technology and only a few remained to see Jimmy's impersonation of the Bird is the Wordquote:
quote:Op maandag 5 maart 2018 19:49 schreef FlippingCoin het volgende:
ja en hoe kunnen we verdomme nou werken aan die vloek dan?
Ik ga lachend eten.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:46 schreef arno_johnsson het volgende:
[..]
Nou ten eerste moet je in de ik vorm praten anders sleur je iedereen mee verder de hel in met nog meer verloekingen.
Ten tweede werk je altijd al aan de vloek der vloeken, subvloek eten beginnen en dan de rest.
Ten derde lachtert.
Hoax, vrouwen werken slechts aan de zegening der zegeningen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 05:45 schreef arno_johnsson het volgende:
En toen zei die man zo tegen die vrouw die hem pijn wilde doen..
"Werken aan de vloek der vloeken, jij ook???" :-)
Je kan het! Komt iequote:Op dinsdag 6 maart 2018 05:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoax, vrouwen werken slechts aan de zegening der zegeningen.
weet de vrouw dat je online bent?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:15 schreef arno_johnsson het volgende:
Nou er is net een mogelijke vrouw4 langsgeweest alleen lijkt het mij dat de vrouw4 me geestelijk zou willen doden ipv leven maken.
Gewoon een beetje wisselen in je rol toch? Houdt het spannend in bed.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:19 schreef arno_johnsson het volgende:
Nou het zit zo.
Of je wordt geleid of je leidt, dus ben je een leider of een volgeling.
Heb ik geprobeerd, leidde voor mij alleen maar tot meer verwarring.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon een beetje wisselen in je rol toch? Houdt het spannend in bed.
Alsof die bolle mij ooit te pakken kan krijgenquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:23 schreef arno_johnsson het volgende:
You can run, run but you can't hide..
Hoorde ik destijds, leuk nummer maar geen idee waar het over ging. Maar het ging over de weggelopen kolonisten van de koninkrijken,
You can run, run, but you can't hide from the king king king.
Ik denk eigenlijk dat de psychiater op dit moment hoofdbehandelaar is en dat niemand er last van heeft dat TS z’n mobieltje nog heeft. Daarom ook het terugkerende thema van het Ggz hotel.quote:
Dat deze man naar een psychiater moet is wel duidelijk. Maar de huisarts is de aangewezen persoon om hem nu door te verwijzen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de psychiater op dit moment hoofdbehandelaar is en dat niemand er last van heeft dat TS z’n mobieltje nog heeft. Daarom ook het terugkerende thema van het Ggz hotel.
Arno, heb je al medicijnen?
Ik denk dus dat ie al in het ‘Ggz hotel’ zit, oftewel opgenomen is.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:07 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat deze man naar een psychiater moet is wel duidelijk. Maar de huisarts is de aangewezen persoon om hem nu door te verwijzen.
Ik hoop het....quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik denk dus dat ie al in het ‘Ggz hotel’ zit, oftewel opgenomen is.
Waar blijven? In je hoofd hahaquote:
slotje?quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:52 schreef arno_johnsson het volgende:
oh oh
ik dacht dat ik dat al gerepareerd had! Opgelost, slotje!
<html><body>Hallo?</body></html>quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:37 schreef arno_johnsson het volgende:
ja in plaats van dat mensen vragen stellen aan mensen en bij een onjuist antwoord af zijn in het spel behoren de vragenstellers ook het antwoord te geven namelijk zoals leraren. Anders blijft men doorgaan met fouten maken.
Je moet wel een onzinnige vraag stellen, ik doe niet mee aan geheimzinnigheid..quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:43 schreef _--_ het volgende:
HAHAHAHA ik heb de bot te pakken
nog eens proberen?
Ze had er geen zin meer in, al die onderdanen. Dus zitten we nu met die dikkop.quote:Op woensdag 7 maart 2018 17:14 schreef arno_johnsson het volgende:
Waarom is Beatrix eigenlijk geen keizerin geworden maar gedregradeert? Nouja maak Beatrix maar keizerin en alle onderdanen geloofden dat Beatrix eigenlijk een keizerin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |