Heb ook een kaartje, staanplaats. Bedoel je de 2e ring? Ik denk dat die gewoon nog niet in de verkoop zijn, ze kijken eerst hoe de verkoop loopt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:40 schreef chansadres het volgende:
Hier ook een kaartje binnen. Vreemd genoeg waren rang 3 en 4 tickets al direct helemaal uitverkocht...
Ze hebben inderdaad de 2e ring gesloten. Die kaarten stonden echter wel in de lijst met prijzen. Nu een paar tientjes meer en in vak 110. Maar 120 ga ik niet betalen voor de duurdere zitplekken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:34 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
Heb ook een kaartje, staanplaats. Bedoel je de 2e ring? Ik denk dat die gewoon nog niet in de verkoop zijn, ze kijken eerst hoe de verkoop loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Verrek. Dan heb ik dat nummer kennelijk vakkundig genegeerd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:27 schreef OProg het volgende:
Van 'The Incident' was er 'I Drive the Hearse'.
Eigenlijk al vanaf ongeveer het begin. En dan dus op een maandag in de Ziggo Dome waar het eerder O13 was en de eerste keer de Pul in Uden.quote:Op maandag 17 november 2003 13:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Keer kunnen ruilen. Ik volg PT ook al vanaf 96/97
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |