Corey omgebouwd en die op vrouwen valt?quote:Op zondag 4 maart 2018 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je Cory als hij een gebouw is
Cory Flatby
Oh sorry, nu gaan we het weer hebben over de spannende wedstrijd.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stop maar weer jongens, het is niet grappig
Ze kent mij nog niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:45 schreef Slobeend het volgende:
Olcay houdt helemaal niet van seks jongens
Ze hoeft er ook geen plezier aan te beleven.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:45 schreef Slobeend het volgende:
Olcay houdt helemaal niet van seks jongens
"Ik oefen natuurlijk wel, al ben ik niet echt gek op sex. Ik ben er te ongeduldig voor en je wordt er vies van."quote:
Edgar Davids gehad he #BBCquote:Op zondag 4 maart 2018 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
"Ik oefen natuurlijk wel, al ben ik niet echt gek op sex. Ik ben er te ongeduldig voor en je wordt er vies van."
quote:Op zondag 4 maart 2018 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben er te ongeduldig voor en je wordt er vies van."
Als je doorslikt hoeft er niks vies te worden.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
"Ik oefen natuurlijk wel, al ben ik niet echt gek op sex. Ik ben er te ongeduldig voor en je wordt er vies van."
deze grappen laten Frozen-assassin koud.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stop maar weer jongens, het is niet grappig
quote:Op zondag 4 maart 2018 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
deze grappen laten Frozen-assassin koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |