quote:Op zondag 4 maart 2018 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Olcay godinZie mijn topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2018 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Olcay godinLijkt mij een bijzonder onprettig mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar bankrekening is zeer prettigquote:Op zondag 4 maart 2018 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij een bijzonder onprettig mens.
Neeeeequote:Op zondag 4 maart 2018 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar jij communiceert met vrouwen?quote:Op zondag 4 maart 2018 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Corey is kwaad!quote:Op zondag 4 maart 2018 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
hoe noem je cadby als hij een hoed draagt
Cory Petby
Zijn er serieus mannen die dat doen?quote:Op zondag 4 maart 2018 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Teren op een vrouw haar geld laat ik aan Pieter Storms over.
Dat zijn de slimstequote:Op zondag 4 maart 2018 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn er serieus mannen die dat doen?
Als het kwijl uit de mond druipt zoals bij die wijven op jouw leefgroep is het lastig communiceren natuurlijk.quote:
SOWWWWWquote:Op zondag 4 maart 2018 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Hoe noem je een vrouw waar je hem heel graag droog in de kont wil stoppen?
Olcay Gulsen.
Hoe noem je een homo die door het ijs zakt?quote:Op zondag 4 maart 2018 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Hoe noem je een vrouw waar je hem heel graag droog in de kont wil stoppen?
Olcay Gulsen.
Tong80quote:Op zondag 4 maart 2018 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe noem je een homo die door het ijs zakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |