Barneveld Phase 4. Heel veel grip, straight barrel. Kan niet missen.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Hmmmz. Tip voor een evenwichtige met veel grip? Die Chizzy? Anderson?
Deze foto blijft iedere keer dat hij gepost wordt intrigerenquote:Op zondag 4 maart 2018 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw Chisnall is doodongelukkig
Thanksquote:Op zondag 4 maart 2018 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Adams en George zijn wel pijlen zonder verdunningen/verdikkingen maar toch hebben die aan de voorkant MEER gewicht dan aan de achterkant.
Ik wil die van Cadby eens gaan proberen. Denk wel lekker pijltje.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Barneveld Phase 4. Heel veel grip, straight barrel. Kan niet missen.
Dartswinkel binnen gaan en blijven tot je de perfecte dart voor jezelf hebt gevonden. Laatste x dat ik er was was ik er 3 uur ofzoquote:
Ik heb twee vragenquote:Op zondag 4 maart 2018 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze foto blijft iedere keer dat hij gepost wordt intrigeren
Ah okeequote:Op zondag 4 maart 2018 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Ja he heDie bepalen zelf wanneer ze weer verder gaan
Maar verklaart dat de afwijking naar links?quote:Op zondag 4 maart 2018 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anderson is ook niet gelijkmatig. Beste wat je kunt doen is winkel binnenlopen, pijl vasthouden en beetje heen en weer schudden om te voelen hoe zwaar die is, dan voel je eigenlijk direct of het gewicht aan de voor of achterkant zwaarder is. RvB bijvoorbeeld heeft meer gewicht achterin.
Niet de Owen-pijlen hebbenquote:Op zondag 4 maart 2018 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil die van Cadby eens gaan proberen. Denk wel lekker pijltje.
Die luie flikkers van Target hebben om nog steeds niet gereleased.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil die van Cadby eens gaan proberen. Denk wel lekker pijltje.
Ja in combinatie met je worp uiteraard.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:31 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar verklaart dat de afwijking naar links?
Dat deed ik met deze Whitlockquote:Op zondag 4 maart 2018 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dartswinkel binnen gaan en blijven tot je de perfecte dart voor jezelf hebt gevonden. Laatste x dat ik er was was ik er 3 uur ofzo
Gewoon zonder merk kopen. Scheelt je 50 euroquote:Op zondag 4 maart 2018 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die luie flikkers van Target hebben om nog steeds niet gereleased.
-waarom zijn ze op een zolderkamer?quote:Op zondag 4 maart 2018 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb twee vragen
- Waarom kijkt zij zo ongelukkig
- Waarom is hun bruidstaart zo klein
Ik gooi met 16 softtip genot. Maar steel ongeveer 23quote:Op zondag 4 maart 2018 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen aan 17 grams pijlen.
Hoe heeft Chizzy zijn stropdas geknoopt, zitten ze op zijn zolderkamer ivm dat dakraam daarquote:Op zondag 4 maart 2018 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb twee vragen
- Waarom kijkt zij zo ongelukkig
- Waarom is hun bruidstaart zo klein
Ik vind 21 al licht.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen aan 17 grams pijlen.
quote:Op zondag 4 maart 2018 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
-waarom zijn ze op een zolderkamer?
quote:Op zondag 4 maart 2018 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
zitten ze op zijn zolderkamer ivm dat dakraam daar
Vragen vragen
Heerlijk trollgrijnsje erbij, genot.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe heeft Chizzy zijn stropdas geknoopt, zitten ze op zijn zolderkamer ivm dat dakraam daar
Vragen vragen
Waar waar waar?quote:Op zondag 4 maart 2018 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon zonder merk kopen. Scheelt je 50 euro
Alle darts kun je zonder logo's kopen voor 10-20 euro. Exact dezelfde darts etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |