Maar wel elke dag klagen om pushberichten...quote:Op zondag 4 maart 2018 11:16 schreef Handleiding het volgende:
[..]
mensen die push berichten aan hebben staan![]()
Als hij 40 cm is, krijg ik ook een alert.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:16 schreef Handleiding het volgende:
[..]
mensen die push berichten aan hebben staan![]()
Er is werkelijk geen ene Nederlandse supporter daar of wel?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou ook raar zijn als ze ineens juichend met een Nederlandse vlag door de hal zou schaatsen
ja preciesquote:Op zondag 4 maart 2018 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar wel elke dag klagen om pushberichten...
Daar zou ik wel van uit gaan.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk is die speaker er ook weer bij.
'de sport sexy en aantrekkelijk maken' noemen ze datquote:Op zondag 4 maart 2018 11:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Daar zou ik wel van uit gaan.
Hij is er in Thialf ook vaak en in Amsterdam zijn ze nog meer van die schreeuwerige onzin rondom de sport. Bij het shorttrack maken ze er trouwens ook vaak zo'n overdreven show van met harde muziek, lichtshow en drukke speakers.
Niet gek dat ze het in Azië doen een week na de OS, maar er zijn toch wel leukere hallen te vinden zou je zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Er is werkelijk geen ene Nederlandse supporter daar of wel?
Als Kodaira niet ziek was geweest was Jorien gewoon kansloos geweest.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef DeeBee het volgende:
Schroeien met Jorien.
Kodaira had dit sowieso niet gered, sterke races vandaag.
Ter Mors begint een geniaal palmares te krijgen ondertussen, die zou ook nog even WK allround moeten meepakken.
[..]
Met die schaatsbaan an sich is niet veel mis toch?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
We kunnen ons weer heerlijk gaan ergeren aan de NOS en die vervelendeCoolste
Baan
.
Haha vies madquote:Op zondag 4 maart 2018 11:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Kodaira niet ziek was geweest was Jorien gewoon kansloos geweest.
Onzin, zeker op dit werkijs.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Kodaira niet ziek was geweest was Jorien gewoon kansloos geweest.
Dan was geen hond gekomen joh in deze kouquote:Op zondag 4 maart 2018 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die schaatsbaan an sich is niet veel mis toch?
Ik vind zo'n WK Allround daar houden echt een geweldig idee. Alleen jammer dat het niet dit weekend was gezien het weer.
Klassiek schaatsweerquote:Op zondag 4 maart 2018 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan was geen hond gekomen joh in deze kou
Inderdaad zegquote:Op zondag 4 maart 2018 11:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet gek dat ze het in Azië doen een week na de OS, maar er zijn toch wel leukere hallen te vinden zou je zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |