Dat heb je met momenten.quote:
Alles is relatief, mijn beste.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:03 schreef arno_johnsson het volgende:
Ja de oude wereld, het verleden, de dood, spokenwereld.
De nieuwe wereld, de toekomst, concepten, het nu , het moment was al voorbij!
Dus ja relativiteit kennen ze hier niet.
Hebben ze je niet gewoon geblokkeerd? Dat lijkt me de meest logisch verklaring namelijk.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:06 schreef arno_johnsson het volgende:
Jaja mijn ene broer ging de tijdmachine in en ging voor altijd linear de toekomst in en keerde nooit weder...
zijn signaal ook niet...
en Remco ging het spokenland in verder het verleden voor eeuwig en zijn signaal was ook verloren... en ik, de jongste van het gezin, bleef voor alijd in het heden...
Negatief UIO_AMS, ik heb geen bericht van de dienaar gekregen dat mijn adres geblokkeerd is, OVER!quote:Op maandag 5 maart 2018 13:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hebben ze je niet gewoon geblokkeerd? Dat lijkt me de meest logisch verklaring namelijk.
quote:Op maandag 5 maart 2018 13:22 schreef arno_johnsson het volgende:
Nou Danny, Roodbol ja, policy telt niet in Nederland, wel in het Verenigd Koninkrijk en dating ook niet het zou moeten zijn beleid en afspraken dus ga maar snel een nieuwe bedenken!
Misschien is het een goed idee om terug te gaanquote:Op maandag 5 maart 2018 13:24 schreef arno_johnsson het volgende:
oja ik ben trouwens in IJsselstein geboren, in een klooster, wat inmiddels een verzorgingstehuis is...
Ik denk dat ie al ergens op het netwerk van Ggz centraal zit, als ik het zo lees.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:25 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Misschien is het een goed idee om terug te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |