Je moet wel de user naam gebruiken, want anders praat je tegen luchtatomen die dan zelfbewust worden en penissen krijgen en voor je het weet vertellen ze je over de tijdmachine en hoe jij in verkeerde tijdlijn bent beland en dat ze je niet kunnen terughalen of reconstrueren want je zei iets tegen iemand over lithium en dan komen de drugsdealers die vragen of je lithium verkoopt of dat je lithium wil want ja je vraagt erom.quote:
Ook weer zo een, welk verhaal heb je het over?quote:
nee dat is niet mijn naam.. dat is denk ik een ggz medewerker die voor zijn beurt praatte, was mijn beurt niet meer te herhalen nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Arno, wil je alsjeblieft proberen een coherent verhaal te maken?
En haags_kwartiertje ging zo van ik ben een haags_kwartier en toen ging hij van blabla blablablablablablaquote:
ik ben onzijdigquote:Op zondag 4 maart 2018 10:12 schreef arno_johnsson het volgende:
Murp, ben jij man of vrouw? Bewijzen, ik hoef mijzelf niet te bewijzen ik weet wel wat voor genitalien en hersencellen enzovoorts heb.
Nee, omdat ze hangen en naar het licht toe groeien.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:21 schreef arno_johnsson het volgende:
En alle mensen van universiteits nivo renden naar buiten weg van de vloek om eten te halen dat hetzelfde is als medicijn en medicijnen is een andere benaming voor drugs en alle niet-universiteits mensen renden weg voor de vloek naar hun kamers om te internetten.
Waarom waarom zijn bananen krom...
omdat de vloek...
Dan heb je geen geestelijke verbinding met je genitalien, dus dan krijg je een verlamde penis of vagina vanwege de vloek.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker genderneutraal, niks mis mee.
de vloek is een façadequote:Op zondag 4 maart 2018 10:36 schreef arno_johnsson het volgende:
[..]
Wat jij wil gebeurd vanwege de vloek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |