abonnement Unibet Coolblue
pi_177610395
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:33 schreef Predator38 het volgende:

[..]

complete onzin natuurlijk, zelfs met aandelen kan het nog maar de vraag is x5 x10 x 100 op welke termijn

het kan nog best alleen niet binnen een paar weken.

en ze zitten er zelf (nog) niet in? dus de boot gemist, dan krijg je van zulke praatjes en dat werkt bij PwC?
Zijde gij achterlijk?

Heel helder: goed product voor ondernemingen. Maar dat het geen belegging voor een particulier is.


Als jij het anders ziet. Ga zo door. Ven wordt goed geshilled. Dus zal nog wel stijgen in waarde.
pi_177610422
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:34 schreef xminator het volgende:

[..]

Heb geen gehele analyse/onderbouwing gevraagd. Wil zelf namelijk toch al niet in VEN omdat het product wat ze bieden m.i. niet handig is bij een open chain.


Stel een luxury goods leverancier maakt het beschikbaar om iets te labelen en te tracken, zijn zij erbij gebaat dat jan en alleman dit kan zien? Nee, dus die zullen gebruik maken van of een private chain of nog makkelijker van een simpele database.

Daarom vraag ik ook, wat is het nut van VEN?
staat allemaal in het VEN topic en VEN is veel meer dan b2b tracking.
pi_177610433
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:00 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat het interessant is voor ondernemingen.

Echter niet meer voor particulieren die x3/4/5/100 willen gaan. Anders zouden ze er zelf ook instappen. Cryptos kennen toch geen regulatie :').
Dat is nou net een reden waarom je juist wel zou moeten instappen imo. Voor ondernemingen om gebruik te maken van de Vechain blockhain heb je thor nodig. Hoe meer thor er verbruikt hoe hoger de prijs van ven/thor. Vechain heeft al grote partnerships met DNV-GL, China tobacco, BMW Azië en ze hebben nog een zooitje onder NDA.

De regulatie komt er wel vanuit China en Vechain zal daar aan voldoen. Zoals ik al eerder zei komt er een Chinese physical goods exchange en welke rol vechain daarin zal gaan spelen is nog niet helemaal duidelijk.

Het lijkt mij sterk dat iemand als Jim Breyer in Vechain zou stappen als dergelijke rendementen niet mogelijk zouden kunnen zijn. Hij was ook early investor in Facebook. Een deel van zijn portfolio:


Interessant om te vermelden is dat Circle onlangs Poloniex heeft gekocht. Er gaan mooie dingen gebeuren.

Ik zou eerder iemand als Jim Breyer volgen iemand bij PwC die zich bezighoudt met blockchain.

Dat de prijs niet x100 zou kunnen gaan slaat nergens op.
pi_177610464
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:33 schreef Predator38 het volgende:

en ze zitten er zelf (nog) niet in? dus de boot gemist, dan krijg je van zulke praatjes en dat werkt bij PwC?
Niet iedereen met commentaar heeft "de boot" gemist.

Verder wel grotendeels met je eens hoor, zij kunnen net zo min in de toekomst kijken als ieder ander hier. Sowieso is PwC geen beleggingsinstelling, fonds of family officie dus ik zie niet in waarom we hun mening over beleggen serieuzer moeten nemen dan die van ieder ander.
pi_177610474
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dat is nou net een reden waarom je juist wel zou moeten instappen imo. Voor ondernemingen om gebruik te maken van de Vechain blockhain heb je thor nodig. Hoe meer thor er verbruikt hoe hoger de prijs van ven/thor. Vechain heeft al grote partnerships met DNV-GL, China tobacco, BMW Azië en ze hebben nog een zooitje onder NDA.

De regulatie komt er wel vanuit China en Vechain zal daar aan voldoen. Zoals ik al eerder zei komt er een Chinese physical goods exchange en welke rol vechain daarin zal gaan spelen is nog niet helemaal duidelijk.

Het lijkt mij sterk dat iemand als Jim Breyer in Vechain zou stappen als dergelijke rendementen niet mogelijk zouden kunnen zijn. Hij was ook early investor in Facebook. Een deel van zijn portfolio:
[ afbeelding ]

Interessant om te vermelden is dat Circle onlangs Poloniex heeft gekocht. Er gaan mooie dingen gebeuren.

Ik zou eerder iemand als Jim Breyer volgen iemand bij PwC die zich bezighoudt met blockchain.

Dat de prijs niet x100 zou kunnen gaan slaat nergens op.
Waarom zou een onderneming gebruik willen maken van een publieke ledger en niet van een private ledger?
pi_177610478
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:34 schreef xminator het volgende:

Stel een luxury goods leverancier maakt het beschikbaar om iets te labelen en te tracken, zijn zij erbij gebaat dat jan en alleman dit kan zien? Nee, dus die zullen gebruik maken van of een private chain of nog makkelijker van een simpele database.
Terechte kritiek maar je kan bepaalde delen op private zetten. Heb alleen geen zin om te zoeken waar ik dat gelezen heb.
pi_177610502
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:39 schreef xminator het volgende:

[..]

Zijde gij achterlijk?

Heel helder: goed product voor ondernemingen. Maar dat het geen belegging voor een particulier is.


Als jij het anders ziet. Ga zo door. Ven wordt goed geshilled. Dus zal nog wel stijgen in waarde.
ASML maakt ook geen producten voor particulieren, toch een aardig rendement geweest de afgelopen 10 jaar x 10 + dividend als je de aandelen hebt gekocht.
  zondag 4 maart 2018 @ 21:44:59 #283
61320 TwztId
ja toch..
pi_177610510
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:34 schreef xminator het volgende:

[..]

Heb geen gehele analyse/onderbouwing gevraagd. Wil zelf namelijk toch al niet in VEN omdat het product wat ze bieden m.i. niet handig is bij een open chain.


Stel een luxury goods leverancier maakt het beschikbaar om iets te labelen en te tracken, zijn zij erbij gebaat dat jan en alleman dit kan zien? Nee, dus die zullen gebruik maken van of een private chain of nog makkelijker van een simpele database.

Daarom vraag ik ook, wat is het nut van VEN?
Huh, het hele nut is toch dat ze juist de consument kunnen laten zien waar het product allemaal is geweest etc.. ?
pi_177610528
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Waarom zou een onderneming gebruik willen maken van een publieke ledger en niet van een private ledger?
Om aan te tonen dat het product echt "fair" is.

Sowieso komen er zk-snarks aan/worden in toenemende mate gebruikt, wat het grootboek minder publiek maakt.
pi_177610543
pi_177610561
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:44 schreef TwztId het volgende:

[..]

Huh, het hele nut is toch dat ze juist de consument kunnen laten zien waar het product allemaal is geweest etc.. ?
Nou ja het zou voor een onderneming ook afdoende kunnen zijn om aan hun klant te laten zien wat de herkomst is, niet de hele wereld.
  zondag 4 maart 2018 @ 21:48:20 #287
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_177610601
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:43 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Niet iedereen met commentaar heeft "de boot" gemist.


Vind ik ook altijd zo'n aparte opmerking. Zeker van lui die fervent aanhanger van een coin zijn.

Hoezo heb je de boot gemist als het zo'n geweldige coin is? Dan zou op de boot stappen toch nog steeds flink moeten lonen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177610669
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Waarom zou een onderneming gebruik willen maken van een publieke ledger en niet van een private ledger?
waarom zouden giganten zoals PwC en DNV-GL een samenwerking aangaan met vechain?

waarom gaat BitOcean een ICO doen op de Vechain blockchain?

waarom zijn er al verschillende Dapps op de Vechain blockchain?

ven is veel meer dan een supply tracking systeem.

en mij achterlijk noemen...
pi_177610687
quote:
4s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vind ik ook altijd zo'n aparte opmerking. Zeker van lui die fervent aanhanger van een coin zijn.

Hoezo heb je de boot gemist als het zo'n geweldige coin is? Dan zou op de boot stappen toch nog steeds flink moeten lonen?
Ja ik snap dat ook niet :')
Zit ook een soort aanname in dat alles wat mensen doen alleen om zoveel mogelijk winst/geld verdienen gaat, terwijl al vaker aangetoond is dat dat niet zo is :P. Meest idiote voorbeeld was nog wel toen iemand zei dat Bill Gates commentaar op crypto had omdat ie DE BOOT GEMIST HAD. Alsof die lullo wakker ligt van een paar miljard meer of minder.

Daar heb ik toen ook al een hele rant over geschreven maar kon het niet laten _O-
pi_177610704
Nu even luizenmoeder terugkijken.

JUF ANK GENOT :7
pi_177610705
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Waarom zou een onderneming gebruik willen maken van een publieke ledger en niet van een private ledger?
quote:
Q18: I’m guessing you are using passive RFID tags v.s. the active tags that require a battery? Will it be possible to read those passive RFID tags with a cellphone?

A18: We have both passive RFID tags(without battery) and also active RFID tags(with battery).
Yes, our NFC tags can be read using the phone app both on Android and iOS.
RFID tags need to be read with a special scanner. And it’s more for the warehouse operation purpose. Usually, products are scanned in bulk in the warehouse. We have designed the new generation of our chips which are RFID+NFC. So RFID will be used for warehouse operation and it can be put into privacy mode with software when it arrives at the retail store. Consumers can then scan the NFC with their cell phone Android and iOS.
In the case of commercial privacy, we define four types of levels within privacy mode for RFIDs. Each can be customized to meet the requirement.
- Lower range mode, decrease the working range of the chip.
- Hide mode, temporarily hide some part of the content in the chip.
- Blanking mode, logically kill the chip.
- Kill mode, physically kill the chip.
https://medium.com/@vecha(...)-part-2-6f6a0c79b630
  zondag 4 maart 2018 @ 21:58:09 #292
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_177610799
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:52 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja ik snap dat ook niet :')
Zit ook een soort aanname in dat alles wat mensen doen alleen om zoveel mogelijk winst/geld verdienen gaat, terwijl al vaker aangetoond is dat dat niet zo is :P. Meest idiote voorbeeld was nog wel toen iemand zei dat Bill Gates commentaar op crypto had omdat ie DE BOOT GEMIST HAD. Alsof die lullo wakker ligt van een paar miljard meer of minder.

Daar heb ik toen ook al een hele rant over geschreven maar kon het niet laten _O-
Het is natuurlijk ook heel makkelijk om het op die manier allemaal recht te lullen voor jezelf:"Ja, Pietje zegt dat alleen maar omdat ie jaloers is!".

Of het valide is wat Pietje zegt maakt allemaal niet meer uit want "jaloers"....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177610831
quote:
nutteloos dit voor zulke figuren.....
  zondag 4 maart 2018 @ 22:03:28 #294
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_177610898
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:53 schreef BakkenKappen het volgende:
Nu even luizenmoeder terugkijken.

JUF ANK GENOT :7
Ik ga een crowdfunding starten om juf Ank in de playboy te krijgen denk ik. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177610924
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:59 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nutteloos dit voor zulke figuren.....
`Het is niet helemaal een antwoord op zijn vraag. Meer om aan te tonen dat er allang al nagedacht is over privacy functies.

Heb die vraag wel eerder ergens gelezen en beantwoord zien worden maar kan het zo 1, 2, 3 niet vinden.
pi_177611012
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:59 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nutteloos dit voor zulke figuren.....
Ik heb die hele ama’s gelezen maar ben nog niet overtuigd van het nut (van ven überhaupt).
Mag dat?
Vakman pur sang
pi_177611027
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ga een crowdfunding starten om juf Ank in de playboy te krijgen denk ik. :@
Gooi Jennifer Hoffman erbij en ik koop er 50.

quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik heb die hele ama’s gelezen maar ben nog niet overtuigd van het nut (van ven überhaupt).
Mag dat?
NEE!! BEL DE WOUTE BEL DE WOUTE ZE KOMEN JE HALEN!
pi_177611113
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik heb die hele ama’s gelezen maar ben nog niet overtuigd van het nut (van ven überhaupt).
Mag dat?
dat mag, maar sommigen oordelen hier wel erg simpel.

en we gaan het vanzelf zien....als het geen nut zou hebben vraag ik me af waarom PwC, DNV-GL, BitOcean dan samenwerkt met ze en BMW een klant word.

Ik denk dat daar wel wat meer kennis zit dan hier op het forum zou je zeggen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Predator38 op 04-03-2018 22:24:03 ]
pi_177611175
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik heb die hele ama’s gelezen maar ben nog niet overtuigd van het nut (van ven überhaupt).
Mag dat?
Ja hoor, lekker links laten liggen dan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177611273
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja hoor, lekker links laten liggen dan.
heb jij die nutteloze b2b tracking shitcoin al verkocht?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')