abonnement Unibet Coolblue
pi_177574547
Ik heb een Benq bl3200 32 inch monitor aangesloten op mijn hp laptop Windows 10, hij deed het tot voor kort altijd prima. Sinds gisteren is de resolutie echter veranderd naar 600x480 resolutie. Waar het normaal 2500x1400 was. En ik kan de resolutie niet meer veranderen bij de instellingen (blijft grijs).

Ik heb al van alles geprobeerd stuurprogramma bijwerken. Andere HDMI kabel. Opnieuw opstarten etc.

Er staat nu wel bij apparaten een algemeen niet pnp beeldscherm. Volgens mij stond hier voorheen gewoon benq monitor. Ik heb dit apparaat al verwijderd en weer opnieuw proberen bijwerken.

Weet iemand een oplossing?
pi_177575433
Bedankt voor je hulp.
Ik heb geprobeerd die software en realtek driver te installeren. Het geeft echter geen verandering.
pi_177575490
Als je een andere monitor aansluit heb je dan ook een resolutie probleem?
pi_177575549
Het probleem is ontstaan nadat ik mijn laptop had aangesloten op mijn tv met een HDMI kabel. Hierna sloot ik hem weer aan op mijn Benq monitor en toen is die resolutie veranderd.
Maar ik heb mijn laptop zo vaak aangesloten op mijn tv en weer terug op mijn monitor zonder problemen. Ik snap niet waar dit nu vandaan komt...
pi_177575666
Kan het zijn dat er videokaart driver niet meer klopt?

Wat geeft de videokaart weer "Microsoft Basic Display-adapter" als dit er staat heb je geen specifieke driver meer geïnstalleerd staan en moet je er de juiste videokaart driver bij zoeken.
pi_177576543
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:24 schreef BTKlus het volgende:
Kan het zijn dat er videokaart driver niet meer klopt?

Wat geeft de videokaart weer "Microsoft Basic Display-adapter" als dit er staat heb je geen specifieke driver meer geïnstalleerd staan en moet je er de juiste videokaart driver bij zoeken.
Waar kan ik dit zien?
pi_177576920
Dat kan je zien bij Deze PC -> rechtermuisknop -> beheren -> Appraatbeheer -> Beeldschermadapters
pi_177578737
Bij beeldschermadapters staat AMD radeon.
pi_177578817
Is het niet zo dat je met Windows knop + p daar wat moet veranderen naar clone of extend etc?
Do what you love, love what you do!
pi_177603466
Wellicht de laptop herstel optie gebruiken om windows te resetten naar vóór het probleem zich voordeed?

Hoe; geen idee, ik gebruik die @gr&x^*%* win 10 niet maar ik neem aan bij opdracht <herstel> intypen. Geef mij maar win 7 :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')