abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22253398
quote:
Op donderdag 23 september 2004 20:16 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Je hebt mail
Sorry dat ik pas zolaat antwoord, maar ik heb dit account van een vriend gekregen, wat dus aan een ander e-mail adres vast zit .

Zou je de info misschien kunnen sturen naar: matthijs.blok@gmail.com

Mijn dank is groot
Fingerspitzgefühl
pi_22256049
In Amsterdam zit om de hoek bij de PC Hooftstraat een winkel die het verkoopt, maar voor te veel geld. Zo'n sweater als hierboven is afgebeeld kost iets van 200 euro, echt belachelijk.
pi_22458788
Is het niet mogelijk om gewoon met een creditcard via de Amerikaanse site naar Nederland te shippen? Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Het lijkt nl. wel te kunnen, maar aangezien je vrij veel nogal persoonlijke info moet invullen (telefoon e.d ben ik altijd huiverig voor), weet ik liever eerst zeker of het zin heeft. De dame in de Newport Blue achtte de kans redelijk groot dat het bestelde spul helemaal niet aankomt, klopt dat?
pi_22458857
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 01:20 schreef Speth het volgende:
Is het niet mogelijk om gewoon met een creditcard via de Amerikaanse site naar Nederland te shippen? Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Het lijkt nl. wel te kunnen, maar aangezien je vrij veel nogal persoonlijke info moet invullen (telefoon e.d ben ik altijd huiverig voor), weet ik liever eerst zeker of het zin heeft. De dame in de Newport Blue achtte de kans redelijk groot dat het bestelde spul helemaal niet aankomt, klopt dat?
Er zijn op Fok! al 4 inkoopacties geweest om A&F gezamenlijk in te kopen. Ik heb er ook een georganiseerd maar die is nu al afgelopen, maar ik dacht dat er nog eentje liep. En die dame lult uit haar nek. Let wel op dat de maten vrij klein vallen. Als je in Nederland M koopt zou ik bij A&F zeker voor L gaan.
pi_22459119
Ah, thanks Zal wel even kijken als ik mijn cc heb (wat waarschijnlijk deze week wordt), ik ben sowieso van plan meteen 2 polo's tegelijk te halen
pi_22460357
Je kan ook even wachten op de inkoopactie...
pi_25388699
mag wel weer ff ge-upd worden
pi_25390459
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:30 schreef mic_forever het volgende:
mag wel weer ff ge-upd worden
Nuttige kick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')