"Sommige van deze merken, zoals Abercrombie & Fitch en Triple 5 Soul, zijn in Nederland zelfs exclusief bij America Today te koop."
Misschien hebben ze daar dus iets, anders toch naar de States.
Abercrombie & Fitch hebben cool spul !!
Heb je hier wat meer info over? Het is nu toch wel redelijk na de zomerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:40 schreef Steijn het volgende:
A&F opent na de zomer een aantal zaken in Nederland.
ik zie het natuurlijk zelf liever in de winkel. Straks bestel je een kledingsstuk die eigenlijk helemaal niet goed past, of die er in het echt helemaal niet zo mooi uit ziet als op de site... En AnF is niet echt goedkoop spulquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:00 schreef Ontopic het volgende:
Of we kijken organisatie van inkoopactie heel lief aan voor een vervroegde herhaling.
Verkapt tvptje
Ja, de maten, dat is inderdaad het probleem.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:23 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ik zie het natuurlijk zelf liever in de winkel. Straks bestel je een kledingsstuk die eigenlijk helemaal niet goed past, of die er in het echt helemaal niet zo mooi uit ziet als op de site... En AnF is niet echt goedkoop spul
Haha, hier in de States IS het ook een echte hype, en zodra A'nF zaken gaat openen in NL gaat dat bij ons ook een hype worden, dus exclusief zou ik het nu al niet meer noemen, heel veel mensen in de VS lopen er in rond.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:35 schreef JAY-T het volgende:
pff.. straks wordt dit ook weer zo´n hype
denk je een keer met een btje exclusiefe kleding te lopen.. binnenkort loopt half Nederland er weer in :p
maar de prijzen zullen hier wel heel wat duurder worden dan dat er op die site staat.. denk dat je voor een polo dan ipv $40 wel het dubbele in Euro´s neer kunt tellen..
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:38 schreef Kang-He het volgende:
(Sub)tiel kickje.
Je raakt 'm toch niet kwijtquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:21 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik heb hier nog een nieuwe Abercrombie broek liggen, 28 x 32. Belang bij?
Alleen dus America Todayquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:46 schreef JaWi het volgende:
Past niet. Wil graag weten waar het in Nederland verkocht wordt.
Ik geloof er niks van, als Abercrombie al naar Europa zou komen dan kan ik me niet voorstellen dat ze MEERDERE zaken zouden openen in Nederland of all places.......... not gonna happen..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:40 schreef Steijn het volgende:
A&F opent na de zomer een aantal zaken in Nederland.
Dan bellen we die maar eensquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen dus America Today.
Foto...ik heb maat 28x32 en zoek nog een broek om mijn sport in te beoefenen....dus noem me je prijs, en foto ofzo, dan kunnen we misschien wat regelen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:21 schreef D-MIXXX het volgende:
Je hebt mailquote:Op woensdag 22 september 2004 21:56 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Foto...ik heb maat 28x32 en zoek nog een broek om mijn sport in te beoefenen....dus noem me je prijs, en foto ofzo, dan kunnen we misschien wat regelen.
(ik neem aan dat 28 breedte is en 32 lengte tenminste)
hoe zit het met de maten van abercrombie? Valt het groot/klein uit, of is het gewoon normaal aan de maten die je normaal koopt? Dus kan je die kleding het best in de maat kopen die je bij de meeste andere kleding ook hebt of moet je juist wat groter/kleiner nemen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:21 schreef D-MIXXX het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |